Klokan Odesláno 20. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 Zdravím, nechal jsem měnit baterku v bondovkách, při předání do servise měly hodinky red dot,po výměně (Dušák) nic.Je to normální nebo by tam měl být blue dot? Díky.
Josef01 Odesláno 20. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 Dávali tam blue dot, obrátil bych se na ně, zda to není nějaká novinka. Je to taková specialita Omega, někdo ty dot řeší, jiný ne.
Honza.manta Odesláno 20. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 Dle mého by tam měl být blue dot. Já ho tam po servisu měl.
Návštěvník dlubix Odesláno 20. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 Neplatí to jen pokud jsou v záruce?
Cyber Odesláno 20. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 Doporučuju návštěvu Sephory. Laky na nehty tam mají jak BLUE DOT, tak RED DOT. V mnoha odstínech
Klokan Odesláno 20. ledna 2014 Autor Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 Cyber - díky, už jsem s bál, že mi nikdo nic kloudného neporadí ....
Cyber Odesláno 20. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 RED DOT, BLUE DOT - marketingový nesmysl. S kapkou laku můžeš "pečetit" i padesát let starý Omegy s vybrakovaným vnitřkem. Prostě při otvítrání dýnka se červená kaňka sloupla a nikdo se nechtěl v servisu patlat s kapáním modré kapky. Ostatně o servisu a odborné výměně baterie svědčí spíš daňový doklad ze servisu, než kapka modrýho laku, kašli na to .
Klokan Odesláno 20. ledna 2014 Autor Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 Díky všem a Cyberovi zvlášť, pouštím to z hlavy.
JHonza Odesláno 20. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 RED DOT, BLUE DOT - marketingový nesmysl. S kapkou laku můžeš "pečetit" i padesát let starý Omegy s vybrakovaným vnitřkem. Prostě při otvítrání dýnka se červená kaňka sloupla a nikdo se nechtěl v servisu patlat s kapáním modré kapky. Ostatně o servisu a odborné výměně baterie svědčí spíš daňový doklad ze servisu, než kapka modrýho laku, kašli na to .Na druhou stranu - když už si na to Omega hraje, neměl by autorizovaný servis tu hru hrát s nimi?
Seamaster Odesláno 20. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 Uz se to tu resilo detailne. Red dot je punc fabricke zaruky, u novych je cervenej a u servisovanych modrej. Mas pak dva roky mezinarodne platnou zaruku. Dusak blue dot dava, ale vymena baterky neni kompletni servis, ktery by prodluzoval zaruku, takze to mas bez dotu. Nevim jestli to pak maji v nejaky databazi, nebo ssebou musis tahat doklad. A lak na nehty to nebude, drzi to celkem fest, jak cervenej, tak modrej. Je to jak Loctite spis.
sashator Odesláno 20. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2014 Přesně jak píše Seamaster- blue dot se dává pouze při kompletním servisu kvůli záruce...měnili ti pouze baterku nebo i přetěsnili? Se servisem quartz strojků nemám zkušenosti, ale předpokládám že kompletní servis spočívá právě v baterce a přetěsnění a tudíž by v tu chvíli blue dot měli na dýnko šoupnout
Klokan Odesláno 21. ledna 2014 Autor Nahlásit Odesláno 21. ledna 2014 Měnili jen baterku, těsnění jen zkontrolovali, prý je v pořádku a ještě jeden cyklus baterky vydrží bez problémů. Hodinkynebyly nikdy ve vodě a ani nebudou. Na blue dot mi tedy asi opravdu nevznikl nárok.Ještě jednou díky všem za reakce.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se