Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 61
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno (upraveno)
  V 9. 4. 2014 v 13:23, Hasňa napsal:

Tohle je v primem rozporu s mou dnesni, primou, osobni zkusenosti. Zadne chozeni kolem, nebo casopis. Sedl jsem za volant a jeli to protahnout po okoli. Vybava spise nizsi, ale presto to melo prijemny premium feel vevitr. Interier super, sedadla super, spojka, prevodovka, chovani na silnici super, vsechno hladke, sametove, doladene, sportovno a komfort v idealni rovnovaze, zadni multilink super, zadne bouchani, zadne odskakovani, sedelo to jak prisate. Ovladani, volant, pozice za volantem, posilovac, razeni, budiky a tak, dle meho nazoru, extra trida. Ale taky, jak jsem psal, malo mista vzadu, maly otvor kufru, takze mene prakticke, nez Golf, o tom zadna. Jel jsem i Golf VII a tohle teda melo interier daleko, daleko hezci a modernejsi. 8 kdyz asi ztisnenejsi, sportovnejsi, nic pro sedesatniky. Kvalita zpracovani tak asi na stejno. Socialni golf teda vypada vevnitr daleko hure.

Nema smysl se o tom hadat. Kazdy obvykle chvali to co ma, v pripade autosalonu chvali to co prodava.

Ja mam Golfa, snazim se ho nechvalit, proto sem ho tady napriklad doporucoval Seat Leon, ktery by zenskou urcite zaujal vic, ale objektivne receno bych sveho Golfa za to Acko co parkuje vedle me nevymenil i kdyz urcite stalo vic. Toz tak. Jinak Ačko může být super v plne palbe s poradnym motorem, ale tam bude cena zas jeste nekde jinde nez co stoji napr. Skoda Octavia RS co si vybral tady JAJA.

 

Srovnavaci test je dobry v tom, tam maji vedle sebe auta a muzou vcelku objektivne porovnavat co je kde lepsi a co je kde horsi. Muzou si vsimnout veci, ktere behem zkusebni jizdy nemas sanci zjistit...napriklad jizdni vlastnosti a jejich limity.

Vnitrni rozmery, rozmery sedadaku, promerit metrem atd...ono subjektivne muze byt nejake auto male, treba diky oknum, ale skustecne rozmery pak ukazou presny opak atd.

 

Jinak porad mi vrta hlavou jestli si Oktavku RS vybrala primo JAJova manzelka. Z me zkusenosti se zenskym libi spis ruzne stylovky Beetle, Mini, 500, DS4 nebo pak SUV...

Upraveno uživatelem efreeti
Odesláno (upraveno)

Jo, pohoda. Jen pro uplnost, Acko nemam a jel jsem v Golfu, Acku i predchozi A3. Acko je z nich s odstupem nejmene prakticke, nejmensi a s nejdrazsi priplatkovou vybavou. Vytky ke kvalite interieru, jizdnim vlastnostem a dotazenosti pouzitych technologii, alespon toho, co lze z jizdy poznat, jsou neopodstatnene a z osobni zkusenosti tvrdim, ze nepravdive. Napriklad sedadla v Acku jsou asi nejlepsi, v jakych jsem za dlouhou dobu sedel, je exreme tiche, a tak dale. Ergonomie dokonala. Ale zase treba vyhled dozadu uplne strasny, zadni strana prednich sedadel je plastova a tlaci do kolen a jine drobnosti. Neadoruju to auto, jen si myslim, ze na zaklade videni auta na silnici a precteni testu v casopise nelze napsat, ze to auto je "nic moc". Je to ale v tomhle vlakne diskuze mirne na vedlejsi koleji. Souhlasim, ze vyber Octavky RS jako druheho auta do rodiny a primarne pro zenskou je divny.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno (upraveno)

Jinak porad mi vrta hlavou jestli si Oktavku RS vybrala primo JAJova manzelka. Z me zkusenosti se zenskym libi spis ruzne stylovky Beetle, Mini, 500, DS4 nebo pak SUV...

 

Uváděná auta jsou sice stylovky, ale v těch se bude blbě jezdit např. Ova-Pha apod. což je nezbytná podmínka, aby mohla křížovat ČR a SR. Nemá to sloužit jen jako autíčko do obchoďáku a na kávičku.

 

Dále RS jsem nevybral abych řešil nějaké své "zavodnické" ambice... mám ve svém autě o 150koní víc než RS a je mi to málo :-)

 

Mimo již dříve uvedené je výhodou sleva nikoliv v jednotkách procent, servisování ve spřáteleném servisu atd.

Upraveno uživatelem JAJA
Odesláno (upraveno)

Tak na ježdění trasy pha-ov asi následujících 15let není nic rychlého třeba :) pokud bys chtel zustat u te skodovky tak třeba ten superb bude na dálnicni přesuny pohodlnější a možná i min napadny než octa rs.

 

Sleva a dobrý servis jsou samozřejmě důležité okolnosti. Ono pak když opadne to krátké okouzlení novou hračkou, tak člověka zajímá hlavně aby to jezdilo bez poruch. V tom by zas mohla byt dobra ta mazda. At už 6 nebo cx5...moderní a spolehlive auta. Jestli to bude auto na cca 5let, tak te případná rez nemusí zajímat. Další výhoda, japonské auta se u nás nekradou.

Upraveno uživatelem efreeti
Odesláno

nejvic je, kdyz nekdo slepe uctiva tv a jine testy... ty jo, voni pochvalili toho hyundaie, tak to musi sedet...

.. myslim, ze neni nad osobni dojem z vlastni zkusebni jizdy.. treba nechapu, proc by mela byt cupra tak uzasne jina (lepsi), nez gti.. protoze to rikali v telce? vzdyt je to temer identicky auto..

Odesláno

Určité jiná je..mimo jine 1)uzávěrku předního diferenciálu 2)plus 50koni...

jasné sr*t testy...vsak máme všichni moznost vyzkoušet před koupi auta na okruhu, vymackat z nich maximum, najet stovky km...a pak se rozhodnout :)

Odesláno
  V 9. 4. 2014 v 19:38, Cio napsal:

Osobně bych manželce koupil za mega nový céčkový MB a po večerech bych jí s nim tajně jezdil :-)

Každopádně bych připlatil za větší nádrž, aby ráno nebyla na suchu ;-)

Odesláno
  V 9. 4. 2014 v 19:38, Cio napsal:

Osobně bych manželce koupil za mega nový céčkový MB a po večerech bych jí s nim tajně jezdil :-)

 

Ses mi trefil do dnesniho zazitku ze zacpy na dalnici. Poprve jsem videl na zivo nove C. Bomba spica. vaza5ege.jpg 8a6equ3e.jpg

Odesláno

Ji...to bych si dokázal přestavit jako mazlíčka pro manzelku...Akorat JAJA psal ze na oktavce se mu líbí ze nevzbuzuje zavist...tohle by mohlo vzbuzovat přesně opačné emoce

Odesláno
  V 9. 4. 2014 v 19:53, efreeti napsal:

Ji...to bych si dokázal přestavit jako mazlíčka pro manzelku...Akorat JAJA psal ze na oktavce se mu líbí ze nevzbuzuje zavist...tohle by mohlo vzbuzovat přesně opačné emoce

Zase jsi v Čechách, tady většina lidí bere jako vrchol Luxusu RS Octávku :-) Víc do očí bijící bude ta RS Octavia na devatenáctkách podle mne. To se mi zase líbí na Superbu, že to je super auto, ale pořád je to "jenom škodovka", takže nikoho moc nepobuřuje.

Odesláno

Jo a osobně jsem kupoval toho Superba jako referenčku z MB. Už takhle budu kupovat všechny auta. Počkal jsem si na něj a koupil jsem ho za cenu, za kterou bych ho dnes po roce užívání a 20k kilometrech prodal, záruku mam ještě dva roky. Nový auto jsou vyhozený peníze podle mne.

Odesláno
  V 9. 4. 2014 v 17:48, CEGY napsal:

A jak je teďka s tím rozvoďákem nebo napínákem nebo co tam padalo? Nebo to byla doména pouze 1,2 a 1,4?

 

týká se to všech motorizací, jen 1.2 a 1.4 je větší procento... a pokud to dá inerval (120kkm) tak to hned vyměnit a nedat na servisáka "to ještě vydrží"

Odesláno
  V 9. 4. 2014 v 20:03, Lion napsal:

Cio:zas nevíš kdo s tím jezdil... a za pár let budeš stejně na 50% ceny... 

Hodlám to do roka prodat a koupit zase jiné, abych měl opět záruku. Vůbec se nevyznám v autech, takže mít auto bez záruky. Dejme tomu, že za ten rok to spadne o 20% na ceně, tak budu mínus 120k. Tudíž mne to auto stálo 5k/měsíčně. Pokud bych to kupoval nové a prodal to za 4 roky, tak na tom projedu 720k, tudíž 15/měsíčně. To radši si koupím nějakou referenčku, se kterou v té automobilce najel pár tisíc nějaký ředitel a za ušetřené peníze si koupim dvoje Daytony :-D

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...