N4M Odesláno 1. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. prosince 2008 Masakr káry nemusí stát přes milion, stačí, aby to byly homologovaný auta, co jezdí RALLYE, nebo spíše nesmysly, co dříve jezdily rallye. Fiat Uno Turbo? Nebo Peugeot 205 1.3 Rallye, bo 1.9 GTi Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Nebo ještě lépe zběsilost s názvem Renault 5 Turbo Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 1. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. prosince 2008 DB9 si nedávno koupil známý v kabriu, dovoz USA. Jeli jsme pro něj do Prahy, já s veteránem Porsche 928 a když jsme to smažili po dálnici zase domů, přilepeni jeden na druhého, a vypadalo to že zbytek aut parkuje v pravém pruhu, tak to bylo nádherné.. Jsem Porschista ale tenhle Anglán je nádherný, na motoru mosazná cedulka se jménem mechanika, který motor kompletoval, v kufru deštník Aston Martin, kožené pouzdro na doklady, příručku atd. ze stejné kůže jako interiér, řazení automat v několika režimech, popř. pádla pod volantem, je to nádhera, no a ty nádherné hodinky na palubce. Nikde plast, vše masivní nerez nebo hliník. Musím říct že se mi to auto vždy líbilo ale ve skutečnosti je ještě hezčí. Sice mám raději zvuk V8 v mém Porsche než V12 v DB9, ale je fakt, že když se vypne stabilizace a trošininku se přidá, je to mazec... Ale mít ty peníze, asi by vyhrálo Porsche, i když tohle je supersport ve kterém je mj. úžasný komfort a to i na děravých cestách. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 1. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. prosince 2008 DB9 si nedávno koupil známý v kabriu, dovoz USA. Jeli jsme pro něj do Prahy, já s veteránem Porsche 928 a když jsme to smažili po dálnici zase domů, přilepeni jeden na druhého, a vypadalo to že zbytek aut parkuje v pravém pruhu, tak to bylo nádherné.. Jsem Porschista ale tenhle Anglán je nádherný, na motoru mosazná cedulka se jménem mechanika, který motor kompletoval, v kufru deštník Aston Martin, kožené pouzdro na doklady, příručku atd. ze stejné kůže jako interiér, řazení automat v několika režimech, popř. pádla pod volantem, je to nádhera, no a ty nádherné hodinky na palubce. Nikde plast, vše masivní nerez nebo hliník. Musím říct že se mi to auto vždy líbilo ale ve skutečnosti je ještě hezčí. Sice mám raději zvuk V8 v mém Porsche než V12 v DB9, ale je fakt, že když se vypne stabilizace a trošininku se přidá, je to mazec... Ale mít ty peníze, asi by vyhrálo Porsche, i když tohle je supersport ve kterém je mj. úžasný komfort a to i na děravých cestách. V8 musí být zajímavý, zatím jsem neměl s tímto modelem fyzicky čest se svézt, ale musí to být taky pěkný zážitek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 2. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2008 (upraveno) Maseraty 3500 je fakt perfektňý! Ty jseš tady taki ? Jsem trochu přehlíd datum. Upraveno 2. prosince 2008 uživatelem mechano Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 2. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2008 Na normální ježdění by mi stačil Seat Leon 1.6i A na sportovnější ježdění Kaipan. Sakum prdum se do dvou míčů vejdu a mám auto na pohodu i na blbnutí - teď ještě splašit ty dva míče. To se vejdeš do míň, ne ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boo-beek Odesláno 2. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2008 To se vejdeš do míň, ne ? Pokud Kaipan ze Smrzovky u Jablonce n/N, tak to je zalezitost tak cca. pul mega az sedmiset tisic, pokud na to clovek nechce ani sahnout. Pokud si to smontuje clovek sam, tak stavebnice se pak vejde i pod 300K... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 2. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2008 Pokud Kaipan ze Smrzovky u Jablonce n/N, tak to je zalezitost tak cca. pul mega az sedmiset tisic, pokud na to clovek nechce ani sahnout. Pokud si to smontuje clovek sam, tak stavebnice se pak vejde i pod 300K... Kaipana raději ne, proti Caterhamu (dnes tuším okolo 800 tisíc i se zaplacenou licencí pro cupácké závody) to je než rozvrzaná chobotnice. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 2. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2008 Tak u násv lakovně to SL v cabriu teď ďelají pro Štangla a je to nádhera nádher!!! Jinak Štang říkal, že až bude hotový má cenu nejmíň 15miliónů. Takže jen sen.... Jinak za mě Ferari California. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 2. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2008 Tak u nás v lakovně to MB- SL v cabriu teď ďelají pro Štangla a je to nádhera nádher!!! Jinak Štang říkal, že až bude hotový má cenu nejmíň 15miliónů. Takže jen sen.... Jinak za mě Ferari California. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 2. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2008 Tak u nás v lakovně to MB- SL v cabriu teď ďelají pro Štangla a je to nádhera nádher!!! Jinak Štang říkal, že až bude hotový má cenu nejmíň 15miliónů. Takže jen sen.... Jinak za mě Ferari California. Stanglovi taky nesmis vsechno verit ;-) otazka je, jestli je to fakt 190tka SL. cena tam hodne variuje podle typu a provedeni a kvality, ale za 600.000 ani nahodou. to by nekoupil ani ozralejarab. preci jen se tech aut vyrabelo hodne. za tu cenu by to mohl byt treba 300SL, ale to bys poznal, ten ma "gull-wing" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 2. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2008 V8 musí být zajímavý, zatím jsem neměl s tímto modelem fyzicky čest se svézt, ale musí to být taky pěkný zážitek. Snad jsem to nenapsal blbě - V8 mám ve svém 928S, v DB9 je V12.. Porsche s V8 není tak úplný bublák jako v amerikách, ale rozhodně tam ten zvuk je a i když je 911 nádhera, 928 má zvuk mnohem hezčí (teda pro mne, jel jsem ve více 911 a ten zvuk ne nějak nenadchnul..) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 3. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. prosince 2008 Pokud Kaipan ze Smrzovky u Jablonce n/N, tak to je zalezitost tak cca. pul mega az sedmiset tisic, pokud na to clovek nechce ani sahnout. Pokud si to smontuje clovek sam, tak stavebnice se pak vejde i pod 300K... No já vím, je to měsíc co jsem se tam s ním vozil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 3. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. prosince 2008 Kaipana raději ne, proti Caterhamu (dnes tuším okolo 800 tisíc i se zaplacenou licencí pro cupácké závody) to je než rozvrzaná chobotnice. To píšeš ze zkušenosti, nebo je to jen klasická pomluva ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 3. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. prosince 2008 To píšeš ze zkušenosti, nebo je to jen klasická pomluva ? Zkušenost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 4. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2008 Je to uplně stejný jak Gull-wing, ale v kabriu a říkal , že jich je jen pár. Tak nevím jen to píšu. Už mu tady lakovali dost aut, Rolse, aston z prvních bondovek, jaguára, ale tohle je prý nejdraší. Jen lak u nás stojí 200tis.samo komplet i skytem. Jezdí sem a měří pořád vzdálenosti různých výlisků a prolisů. Vždy tam napíše tady o dva milimetry zvětšit tady přiblížit no buzerace.Hrany na dveřích a třeba př.blatnících musí být zbroušeny na 90stupňů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 4. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2008 Je to uplně stejný jak Gull-wing, ale v kabriu a říkal , že jich je jen pár. Tak nevím jen to píšu. Už mu tady lakovali dost aut, Rolse, aston z prvních bondovek, jaguára, ale tohle je prý nejdraší. Jen lak u nás stojí 200tis.samo komplet i skytem. Jezdí sem a měří pořád vzdálenosti různých výlisků a prolisů. Vždy tam napíše tady o dva milimetry zvětšit tady přiblížit no buzerace.Hrany na dveřích a třeba př.blatnících musí být zbroušeny na 90stupňů. jj, ma hezkou sbirku, to jo. no tak to asi normalni 190SL nebude. ta se v takovych cenovych relacich nepohybuje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Odesláno 4. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2008 Nazdar pánové, trochu vám do to vlezu... Tohle jste už viděli? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 4. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2008 Nazdar pánové, trochu vám do to vlezu... Tohle jste už viděli? videli, daval jsem to sem pred par dny http://forum.chronomag.cz/index.php?s=&...st&p=212816 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Odesláno 4. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2008 Tož sorry, jsem přehlíd... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 4. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2008 Tož sorry, jsem přehlíd... v pohode, jen at se to zopaku. ten typek stoji za shlednuti. na youtube ma i dalsi videa a neridi spatne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se