Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Dobrý den všem,

 

rád bych se zeptal na váš názor a zkušenosti s celkovým servisem Fortisů ... Po jaké době dělat "garanční" servis/prohlídku automatů Fortis? Dělat ho vůbec? Neměřil jsem odchylky, jen vím, že se hodinky zpožďují ... a poslední dobou mi přišel zvuk při nátahu korunkou jiný než obvykle, což mě vyprovokovalo k akci a hodinky jsem skrze ostravský Deal nechal poslat do Nestu. Stáří hodinek neznám, kupovány na zdejším foru. Původní kalkulace ceny byla cca 4tis (cca 2tis celková oprava, cca 1,8tis tlakovka) bez ND do strojku. Doplňujicí info z Nestu je, že ND budou potřeba, takže výše celkové opravy bude cca 5tis Kč a na hodinky si počkám asi 3 týdny. Je cena odpovídající? Má někdo zkušenosti s pozáručním servisem Fortisů? Existuje interval v jakém je doporušené automaty poslat na garančku?

Díky za reakce a postřehy

 

Pavel

Upraveno uživatelem PavelBr
Odesláno

Mne v autorizovanej predajni vraveli o odporúčanom intervale 5 rokov bežného nosenia, rozumej nepotápaš sa každý deň. Ak nie je potrebná garančka, premažú a vymenia aspoň tesniaci krúžok. Ale nebudem kecať, neviem v reále koľko automaty znesú bez toho, aby do nich niekto kompletne šprtal.

 

Pozáručný servis u Nestu - mám len jednu skúsenosť. Bola dobrá, nakoniec som nič neplatil, ale v porovnaní s tvojim problémom bola "prkotina". Čakal som mesiac, aj kvôli dodávke náhradných dielov zo Švajčiarska. ND = náhradné diely, tak? 

Odesláno

Ano, ND jsou náhradní díly ... poslal jsem ještě na Deal dotaz o sdělení, co je v hodinkách za problém. Tak uvidím, co odpoví mechanik z Nestu. Čekal jsem, že dojde k pročištění a promazání stroje, tak aby zase šlapal jako švýcarské hodinky ...

  • po měsíci...
Odesláno

Zdravím, tak Marinemastery jsou po neskutečné době zpátky na levačce ... ale teď jsem si až pohmatem všiml, že je safír utopený pod úrovní lunety. Jsem si na 99% jistý, že původně byl safír minimálně zároveň s lunetou nebo dokonce o chlup přesahoval nad úroveň lunety. Mrkněte prosím na svoje marinemastery jak je to u vás. Díky P.

Odesláno (upraveno)

Jaka byla cena, jestli to neni tajne?

 

Omluva, uz to vidim.

Upraveno uživatelem tano
Odesláno
  V 17. 10. 2014 v 18:59, PavelBr napsal:

Zdravím, tak Marinemastery jsou po neskutečné době zpátky na levačce ... ale teď jsem si až pohmatem všiml, že je safír utopený pod úrovní lunety. Jsem si na 99% jistý, že původně byl safír minimálně zároveň s lunetou nebo dokonce o chlup přesahoval nad úroveň lunety. Mrkněte prosím na svoje marinemastery jak je to u vás. Díky P.

No já mám na svých safír na úrovni lunety. Rozhodně ne utopený pod.

post-7078-0-77003600-1413621551_thumb.jpg

Na fotce to sice tak nevypadá, ale teď je mám na ruce a fakt není pod úrovní lunety.

Odesláno

Díky za reakce ... byl jsem se ještě včera večer na jiné B-42 Marinemaster podívat v Avionu a u všech je safír zároveň, ne-li o chlup výš než luneta. Takže jsem dnes opět navštívil Deal a opravu reklamoval. Takže po dvouměsíční opravě zase bez závaží na levačce ... Jinak celková cena vč. pošty a pojištění cca 5.500,- Kč ...

Odesláno

Já měl Marinemastery taky v Nestu v červnu na výměnu skla a mám ho také utopené, ačkoli předtím bylo zároveň...zatím jsem to neřešil, ale asi se tam v pondělí zastavím taky.

Odesláno

Tak dnešní informace z NESTu ... safír je opravdu osazený špatně, hodinář to dá do pořádku a do týdne snad budou B-42 zpátky ...

Odesláno (upraveno)

Dneska jsem si vyzvedl v Dealu Marinemastery ... a vypadají v pořádku ... jen mě překvapila žena za pultem, když si opět řekla o 160,- Kč za poštovné za zaslání do NESTu ... omluvil jsem se jí a pokusil se jí vysvětlit, že za záruční opravu nebudu hradit nic, tzn. ani poštovné. Když se mě ptala, kdo jim tedy náklady s reklamační opravou uhradí, řekl jsem jí, ať stejný dotaz vznese směrem k NESTu.

 

.. a k autorizovanému servisu ... pokusil jsem se paní navrhnout, aby se v případě problémů s dalšími zakázkami obrátila na jiné hodináře ... Bylo mi ženou za pultem sděleno, že autorizovaný servis na Fortis je pouze NEST ...

Upraveno uživatelem PavelBr
Odesláno (upraveno)

Fajn, že konečne je safír na mieste. Z tvojho postu rozumiem, že už raz od teba poštovné chceli? Divné, zvlášť keď to je v záruke. Nest je výhradný dovozca Fortis, je uvedený aj na záručnej karte, takže s tou poznámkou na iného hodinára si to predavačke hovoriť ani nemusel. Akurát môže posunúť nespokojnosť s opravami do Nestu a to je tak všetko. Záručný servis ti urobí iný AD Fortis, ak ho mimo predaja aj poskytuje (a máš medzinárodnu kartu). V opačnom prípade ťa vezme ako "bežného" zákazníka a zaplatíš s rizikom do budúcna, že už do toho šprtala tretia osoba = padá záruka. V pozáručnom servise je to potom jedno.

 

Edit: napríklad vyššie spomenutý Carollinum je AD aj pre Fortis? Ja ho v ich portfóliu nevidím. 

Upraveno uživatelem StanoBare
Návštěvník YPO
Odesláno
  V 27. 10. 2014 v 20:46, StanoBare napsal:

Edit: napríklad vyššie spomenutý Carollinum je AD aj pre Fortis? Ja ho v ich portfóliu nevidím. 

jo .... dokonce by je měl servisovat i dušák dle jejich anonce 

 

Náš hodinářský World Service vybavený špičkovou technologií a značkovými náhradními díly zajišťuje záruční a pozáruční opravy námi prodávaných hodinek.

 

ale ten na to s..e .... viz tabulka

Odesláno (upraveno)

Jen pro pořádek, jednalo se o pozáruční servis hodinek kupovaných zde na foru v r. 2011. Poštovné do NESTu paní v Dealu avizovala hned na začátku, když jsem do hodinářství přišel a ptal se na podmínky celkového servisu, souhlasil jsem .... ale pouze v případě prvního odeslání. U reklamace opravy a opětovného odeslání do NESTu mi to přišlo jako blbost ... a je pravda, že v odkazu Ypa o pár postů výše nemá Carollinum hodinky zn. Fortis v seznamu ...

Upraveno uživatelem PavelBr
Návštěvník YPO
Odesláno
  V 27. 10. 2014 v 21:26, StanoBare napsal:

Dík YPO. O Dušákovi som bol presvedčený, že servis, akože je AD, aj poskytuje...hm. takže čo, posiela to rovno do Švajčiarska?

Kam to dusak posila nevim. Predpokladam ze do nestu - nebude preci podporovat carollinum i kdyz si myslim ze servis je sice v jedech dverich jako prodejna ale funguje samostatne( to je ale moje spekulace)

 

Ja byl v nestu dvakrat a vim ze bych si tam nenechal servisovat ani ruhly.

 

Byl sem si tam koupit remeny a vymenu si delal u nich sam protoze mi hodinar rekl ze ty srouby praskaji a nechce s tim mit nic spolecneho. Takze mi dal sroubovak, posadil k jeho stolu a ja montoval.

 

Bylo to vlastne dost vtipny

 

 

 

 

iPad Tapatalk ?PO

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...