Foundryman Odesláno 14. září 2007 Autor Nahlásit Odesláno 14. září 2007 (upraveno) Spidermane, jak to tak čtu, začíná mi být jasná geneze závady u Omeg. Po repasi u Hanáka (první reklamace-malá rezerva chodu) byl patrně přeolejován odlučovač, až se postupem času slepil. Proto jim to na watchwinderu jelo, ten to přetlačil vždycky. Dovnitř se během prvních 4 reklamací asi ani neobtěžovali koukat, patrně soudili, že hodinky postačí protočit na watchwinderu pod certifikátem Omegy. Když se začal s korunkou točit rotor, nejspíš to odmastili, protože to už zapřít nešlo, a následně u rotoru namazali jenom čep, což dle Mechana rozhodně nestačilo. Vskutku odborný servis. A ty kecy - "Bůhvíco jste s těma hodinkama dělal" (cit. p. Loužil). U Titoni to bylo asi to samé, ty jsem ovšem dal Mechanovi rovnou, k Hanákovi jsem se ani neunavoval, a byly během 2 dní v pořádku. Upraveno 14. září 2007 uživatelem Foundryman
Franta Dobrota Odesláno 14. září 2007 Nahlásit Odesláno 14. září 2007 Foundryman napsal: ... A ty kecy - "Bůhvíco jste s těma hodinkama dělal" (cit. p. Loužil)... No, kdyby mi tohle soudruh Loužil řekl do očí, asi bych se neudržel, nejspíš by ho vynesli nohama napřed. Vždycky mě neskutečně vytočí arogantní pýcha takových (dosaďte si jakékoliv velmi vulgární slovo)... Možná by to chtělo nějakou hromadnou akci, třeba několik, nezávisle na sobě, stížností přímo u Omegy, resp. ostatních výrobců...
gandalf Odesláno 17. září 2007 Nahlásit Odesláno 17. září 2007 (upraveno) Dnes se mi vrátily od Hanáka Hamiltony. Rotor se točí jak utržený je to normální? Upraveno 17. září 2007 uživatelem gandalf
Foundryman Odesláno 17. září 2007 Autor Nahlásit Odesláno 17. září 2007 (upraveno) Při nátahu korunkou? To by normální nebylo. Jinak by se točit měl, jestli natahuje, to zjistíš... Upraveno 17. září 2007 uživatelem Foundryman
falkkon Odesláno 17. září 2007 Nahlásit Odesláno 17. září 2007 gandalf napsal: Dnes se mi vrátily od Hanáka Hamiltony. Rotor se točí jak utržený je to normální? A ty bys chtěl aby od Hanáka bylo něco normální????
gandalf Odesláno 17. září 2007 Nahlásit Odesláno 17. září 2007 Protáčím je na grilu, uvidím jestli je natáhne. Potom změřím výdrž a uvidím. Ani se neobtěžovali vypsat závadu, kterou odstraňovali /asi pro jistotu/. Z Hibernie mi připojili lístek, že když budu chtít opravu nezáruční /za peníze/, tak jsou ochotni se toho ujmout.
Foundryman Odesláno 17. září 2007 Autor Nahlásit Odesláno 17. září 2007 (upraveno) gandalf napsal: Protáčím je na grilu, uvidím jestli je natáhne. Potom změřím výdrž a uvidím. Ani se neobtěžovali vypsat závadu, kterou odstraňovali /asi pro jistotu/. Z Hibernie mi připojili lístek, že když budu chtít opravu nezáruční /za peníze/, tak jsou ochotni se toho ujmout. Já bych je zkusil normálně nosit, u mých Omeg se závada na grilu neprojevila, neboť gril blbě namazanej rotor vždycky nějak utočil, normální provoz na ruce ovšem nefungoval. Nenapsali Ti tam u Hanáka náhodou "Závada nezjištěna" ? Upraveno 17. září 2007 uživatelem Foundryman
gandalf Odesláno 17. září 2007 Nahlásit Odesláno 17. září 2007 (upraveno) Ne nenapsali tam nic. Jen oprava v záruce. I když šlo o uznanou reklamaci. Z grilu jsem je sundal a vyzkouším je na ruce. Upraveno 17. září 2007 uživatelem gandalf
New Milis Odesláno 17. září 2007 Nahlásit Odesláno 17. září 2007 gandalf napsal: Dnes se mi vrátily od Hanáka Hamiltony. Rotor se točí jak utržený je to normální? Gandalfe, 7750 se natahuje jen točením se na jednu stranu, takže na tu druhou se rotor točí jak blázen. Tak snad to bude v pořádku, každopádně držím palce.
gandalf Odesláno 17. září 2007 Nahlásit Odesláno 17. září 2007 Dík Milisi, já vím je to pravotočivý :-)
New Milis Odesláno 18. září 2007 Nahlásit Odesláno 18. září 2007 gandalf napsal: Dík Milisi, já vím je to pravotočivý :-) Jen jsem si hrál na chytrýho :D .
rorda Odesláno 28. září 2007 Nahlásit Odesláno 28. září 2007 Leclerc napsal: To je fakt hnus! Jinak pokud je reklamace uznána, prodávající je povinen ti uhradit všechny nutné náklady spojené s uplatněním reklamace (tj. poštovné, jízdné, znalecký posudek atd.). Poslal bych na ně Českou obchodní inspekci anebo aspoň SOS (Sdružení ochrany spotřebitele).Přesně tak, nemaj žádný právo ti účtovat cokoliv ...
N4M Odesláno 28. září 2007 Nahlásit Odesláno 28. září 2007 Teda pánové Tohle je fakt silný kafe i na mne. Takovéhle chování prodejce/servisu věhlasných značek bych nikdy nečekal. Je to fakt síla. Držím palce všem, kteří kdy budou mít co dočinění s Hanákem v Brně.
B.F.G. Odesláno 2. října 2007 Nahlásit Odesláno 2. října 2007 Včera jsem si byl vyzvednout hodinky v opravně hodinářství Hanák. Jednalo se o záruční opravu hodinek Hamilton X-wind. Při předání hodinek do opravy mě poněkud zarazila definice nošené v popisu, neboť jsem je měl na ruce cca 4 hodiny. Hodinky byly opravené po cca 14ti dnech, informace o možnosti vyzvednutí přišla formou sms. Každopádně otestuji hodinky na rezervu chodu a porovnání přesnosti - dle lístku od hodinek byla proveden test těsnosti a seřízení chronografu. V záručáku není o opravě nikde ani slovo, to se mi zdá zvláštní. Jinak snad vyjma prvotní informace o délce opravy jeden měsíc nemám co bych servisu vytknul. Tedy pokud půjdou tak jak mají
NIGHTinGALE Odesláno 15. února 2008 Nahlásit Odesláno 15. února 2008 Tááák... Já tohle téma, bohužel, znovu otevřu Na vintage Longines Admiral jsem si u Hanáka objednal nové sklíčko a těsnění. Cena i s prací měla být do tisícovky, takže v pohodě. Objednané díly přišly za cca. měsíc, takže paráda. Potud je vše v pořádku... Dnes jsem tam šel a po 15 minutách hledání mi hodinky donesla paní Hanáková se slovy, že nejsou v pořádku, že nepřeklápí datum. Vytočil jsem se na nejvyšší míru ze dvou důvodů: 1. Nechápu, proč mi nezavolali, abych zbytečně nejezdil (číslo na mě měli). 2. Jak mohou při výměně sklíčka (a těsnění kolem sklíčka) dojebat datumovku, tomu fakt nerozumím. Podotýkám, že hodinky jsou z ebay, ale byly v krásném stavu. Jako nové. Když přišly, dal jsem je do watchwinderu, abych věděl, jak jdou přesně. Za ten měsíc, co v něm byly a čekaly na nové sklíčko, udělaly odchylku necelou minutu a datum překlápělo. Takže chyba je evidentně u Hanáka. Koncem měsíce se mi prý ozvou a řeknou co a jak. Hodinář je teď nemocný a paní Hanáková má prý příští týden dovolenou. Tak uvidíme... Nicméně, k Hanákovi už nepůjdu, ani kdyby rozdával zadarmo nové Omegy
NIGHTinGALE Odesláno 15. února 2008 Nahlásit Odesláno 15. února 2008 Foundryman napsal: Spidermane, jak to tak čtu, začíná mi být jasná geneze závady u Omeg. Po repasi u Hanáka (první reklamace-malá rezerva chodu) byl patrně přeolejován odlučovač, až se postupem času slepil. Proto jim to na watchwinderu jelo, ten to přetlačil vždycky. Dovnitř se během prvních 4 reklamací asi ani neobtěžovali koukat, patrně soudili, že hodinky postačí protočit na watchwinderu pod certifikátem Omegy. Když se začal s korunkou točit rotor, nejspíš to odmastili, protože to už zapřít nešlo, a následně u rotoru namazali jenom čep, což dle Mechana rozhodně nestačilo. Vskutku odborný servis. A ty kecy - "Bůhvíco jste s těma hodinkama dělal" (cit. p. Loužil). U Titoni to bylo asi to samé, ty jsem ovšem dal Mechanovi rovnou, k Hanákovi jsem se ani neunavoval, a byly během 2 dní v pořádku. Zmínil jsem tam tvůj případ, protože jsem byl fakt pořádně nasraný. Paní Hanáková mi sdělila, že prý jsi nakonec sám uznal, že jsi s hodinkama někde bouchnul a proto se ti pokazily
Foundryman Odesláno 15. února 2008 Autor Nahlásit Odesláno 15. února 2008 NIGHTinGALE napsal: Zmínil jsem tam tvůj případ, protože jsem byl fakt pořádně nasraný. Paní Hanáková mi sdělila, že prý jsi nakonec sám uznal, že jsi s hodinkama někde bouchnul a proto se ti pokazily Paní Hanáková by to neměla přehánět s chlastem K Hanákovi bych už v životě nevlezl.
spiderer Odesláno 15. února 2008 Nahlásit Odesláno 15. února 2008 NIGHTinGALE napsal: Zmínil jsem tam tvůj případ, protože jsem byl fakt pořádně nasraný. Paní Hanáková mi sdělila, že prý jsi nakonec sám uznal, že jsi s hodinkama někde bouchnul a proto se ti pokazily Tak tohle uz je fakt poradne hruby zrno
NIGHTinGALE Odesláno 15. února 2008 Nahlásit Odesláno 15. února 2008 Asi budu nosit jen quartzky a baterku si měnit sám. Tím pádem bude nutnost návštěv (rádoby)servisů typu Hanák redukována na minimum a nebudu se muset rozčilovat a používat před ostatními zákazníky hrubá a vulgární slova.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se