Přejít na obsah

Koupě Omega Speedmaster - prosba o radu.


Honza09

Doporučené příspěvky

Dobrý den, 

 

už dlouhodobě se mi líbí Speedmastery, ale cena nových hodinek je mimo rámec toho, co bych momentálně chtěl za hodinky utratit. Proto jsem se poohlížel na netu a např. na chrono24 jsem našel za 30. tis. tyhle: 

 

http://www.chrono24.cz/omega/sale-omega-speedmaster-chronograph-321050-mens-watch--id3426978.htm?dosearch=false&searchexplain=false&resultview=list&sortorder=1&maxAgeInDays=0&watchTypes=U&manufacturerIds=187&modelsmore=1&models=74&urlSubpath=/omega/index.htm&manufacturerIds=187

 

Jsem ale amatér, a proto by mě zajímalo, na co si při výběru dát pozor, čeho se vyvarovat apod., případně kdyby někdo byl schopný mi ilustračně říct, co je špatného (případně dobrého) na hodinkách v odkazu, tak bych byl moc rád. 

Děkuji :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mě už jsou jejich ceny za hranou toho, co bych za hodinky chtěl v tuhle chvíli dát :) Já jsem si původně chtěl koupit hodinky tak za cca 15. až 20. tis. (v téhle kategorii asi nejspíš nějaké tissotky apod.), ale potom jsem se začal trošku porozhlížet a říkám si, že se možná vyplatí zaplatit víc a koupit si něco trošku zajímavějšího. Základní Speedmastery se mi zdály jako poměrně dobrá volba. Druhá možnost by pak byly třeba TAG Heuer Carrera, které jsem na chrono24 viděl prodávat tkay za příznivé ceny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moony jsou docela specifciké hodinky. Mají svoji historii, což přináší pár nevýhod - WR50 a manuální nátah.

 

Jako levnější alternativa by mohla být volba Reduced, zvlášť pokud máš hubenější zápěstí.

 

Carrery jsou pěkný, ale pokud bereme chrono verzi, tak ten cenový rozdíl tam zas takový není.

 

V této cenové kategorii zkus ještě kouknout na Longines, třeba Conquest jsou taky pěkný chrona.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky