Přejít na obsah

Axel

Členové_50
  • Příspěvky

    1 922
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    3

Axel naposledy vyhrál 8. srpna

Axel má nejvíce líbivý obsah

1 sledující

O uživateli Axel

  • Datum narození 1.1.1984

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Morava

Návštěvy profilu

14 053 zobrazení profilu

Axel's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

104

Popularita

  1. Pořád dělají radost..
  2. Zadání pro vygenerování designu pro AI bylo jasný: vytvoř hranaté Nautily.. enter Muselo to být náročný, no..
  3. Axel

    Nové FOIS 2024

    Tak nove FOIS vypadaji skvele, verim, ze ciselnik bude prijemny oziveni, barva se dle dopadu svetla bude zajimave menit, prumer 40mm bez presahu pouzdra z nich dela nositelnejsi, decentnejsi variantu, maji pro me vetsi "smrnc" nez standardni Moony.. Konecne poradnej safir bez mlecneho okraje.. Vzhledove posun nahoru, na foto a videu pecka. Tohle uz meli mit v produkci roky... Libi se mi i tah, na prvni pohled jednoznacne odlisitelny od klasiky.. Co je ovsem masakr, tak to je samozrejme cena 250k.. Chapu historickou spojitost, ale roztec 19mm je proste malo.. Kdyz pominu (ne)prakticnost, tak z nich uzsi tah/kuze bude delat opet opticky vetsi hodinky.. Zbytecne, naopak meli mit roztec konecne tech 20mm.. Na ruce ted nosim stale Vulcainy s prumerem 38mm a prave roztec 20mm k nim perfektne sedne.. Pouzdro 40mm je velky, skoda tohoto detailu..
  4. To stejné můžeš říct o Moonech, když je tady koupíš z druhé ruky.. Starší reference v tom parádním velkým boxu tu chodí za 125-135k? Za mě je to skvělá volba, na ceně dolu nepůjdou, strojek nesmrtelný, stačí dokoupit lepší tah.. Origo nebo nějaky aftermarket od Uncle Seiko, výběr je velký a ty tahy až na koncovky výborný.. Za ty roky jsem došel už dávno k přesvědčení, že nějaké volby rozumem nefungují.. Ten nejlepší pocit má člověk nakonec vždy z originálu, nikoli nějaké levnější alternativy..
  5. Chtěl bych také přidat velmi pozitivní zkušenost. S Petrem je skvělá, rychlá domluva, celý obchod proběhl bez problémů a dle ujednání. Jsem moc rád, že jsme se mohli nakonec potkat i osobně, za mě mohu jedině doporučit, super
  6. no, svobodnem prostredi.. jak se to vezme, neni treba kategoricky zakazat spalovaci motory, staci jen dostatecne utahnout srouby, aby se spotrebitel "sam" rozhodnul prejit na elektro.. At uz pres dane, pojisteni spalovaku, cenu pohonnych hmot, poplatky za vjezdy nebo rovnou zakazy, normu euro 7..8.. atd. Osobne nejsem jejich odpurce, ale ten konec spalovaku uz je asi velmi blizko...
  7. Jak je to ale s účinkem ETBE na palivový systém, vstřikování ap..? Pořád jde o biosložku vyrobenou z biolihu.. Tady přidávám ještě citaci z jednoho rozhovoru (takovy PR pro Vervu 100): A jak je to s veterány? Nebo třeba zahradní technikou, kterou také často přes zimu nepoužíváme? I v těchto případech je ideální Verva 100 bez přidaného biolihu, která pro maximální posílení skladovatelnosti obsahuje nadstandardní dávku stabilizátorů. Nízký obsah olefinů, jež mají tendenci polymerovat a vytvářet pryskyřičné úsady, už jsem zmiňoval. Mezi naše zákazníky patří motoristé, kteří vlastní i předválečné veterány, a podle jejich slov se jim Verva 100 osvědčila jako nejlepší. Já sám do svého motocyklu tankuji výhradně Vervu 100 a po zimní přestávce jsem nikdy nezaznamenal žádný problém. Zdroj: https://www.garaz.cz/clanek/novinky-s-palivem-e10-je-to-slozitejsi-ve-skutecnosti-nemusi-biolih-vubec-obsahovat-starsim-autum-pak-skodit-nebude-ale-neplati-to-vzdy-21011598 Tankovat tedy dle aplikace ideálně benzín z hmotných rezerv bez přídavku biosložky, jak už tady zaznělo, nebo bez obav tankovat např. tu Vervu 100 a jiné podobné E10 "prémiové" benzíny s ETBE místo biolihu?
  8. https://www.cappo.cz/aktuality-a-media/ostatni-media/precetli-jsme-za-vas/svet-motoru-uz-to-odtikava Nakonec nejlepší by byl "obyčejný" natural 95 s označením E5, který z dnešního pohledu je pro starší motory skutečné prémiové palivo Všechny dnešní na oko kvalitní benzíny obsahují biosložku, třebaže v podobě ETBE, jak tu popal výše @McMac, případně v odkazu. Díky za info k EuroOilu
  9. Asi to nebude mít žádnou odezvu a dotaz to bude naivní, ale kdo ví, zkusím štěstí tady na fóru.. Kdyby měl někdo doma 911tku (ideálně verzi 997, případně 996, 991), nebo Caymana/Boxtera (verzi 981) a byli byste ochotni se třeba podělit o svoje dojmy, zkušenosti, nebo dokonce bychom se mohli potkat, pisnětě prosím SZ, moc by mi to pomohlo a jednomu bláznovi byste udělali radost.. Náhodou nemáte zkušenost s Porška Praha (servis, prodej)? Díky
  10. Díky za opravu, měl jsem si tu Vervu ještě ověřit.. Ta cena je masakr.. Čekal jsem tak možná 50kč/litr, to by ještě snad asi dávalo smysl..
  11. tak si to spocitej.. napr 2x-4x do mesice se projedes, vylet 100km.. minimalne.. za rok ses v tom za par tisic km, rekneme 3000-5000/rok = vikendovka
  12. Verva 100 obsahuje take bioslozku, je sice kvalitnejsi a vydrzi dele, ale take degraduje.. Mne zalepila po roce u sekacly na travu karburator (Husquarna s motorem od Hondy), skoncila nakonec v servise, oprava za nejake 2 litry.. nekvalitni palivo. U vybranych stanic MOL lze koupit zavodni benzin 102 oktanu (racing fuel 102+), ktery zvladne i delsi dobu skladovani, nezanasi motor, nenici hadice, neobsahuje totiz zadnou bioslozku, misto bio lihu pouzivaji ETBE. Zkratka skutecny benzin. natankovat kvalitni benzin je dnes vetsi a vetsi problem, hlavne kdyz mate treba nejakou "vikendovku", se kterou rocne ujedete par tisic kilometru.
  13. Axel

    Squale

    Kde jsou všichni potapěči..?:) Léto a tady umíráček.. Přídám foto i sem..
×
×
  • Vytvořit...