Jump to content

redd

Member_50
  • Posts

    1,611
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Recent Profile Visitors

11,457 profile views

redd's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

  1. Řeší někdo současné emise na Ukrajině? Bouchá to tam, hoří, vojenská technika asi nemá normu euro 6. To je jak pláž, kde na jedný straně se koupou lidi a nesmí chcát do vody, ale na druhý vypouští odpad chemička.
  2. Kola vozim vevnitr kombiku casto, nikdy jsem to nijak neresil a ani nikdo po ceste (nemecko, rakousko, italie, polsko, francie).
  3. Hodně smutná zpráva. Odpočívej v pokoji. I s Nortonem…
  4. Zvazoval jsi jeste neco nebo byla Honda jedina volba?
  5. Jak hodnotis adv 350? Zacinam uvazovat o silnejsim skutru, tak me to zajima. Dik.
  6. Díky za tip, zesík už je tam, uvidíme…
  7. Ahoj, potřeboval bych tip na audio servis v Praze, popř. po okolí. Zlobí mi zesilovač Cambridge Audio. Předem díky.
  8. ZP jsem dělal minulý rok. Hodně testových otázek (hlavně k legislativě) je naprosto zbytečných. Něco je dobré znát. Naučit se dají velmi rychle, aplikace v mobilu pomáhá. Nejvíce se určitě vyhazuje na bezpečné manipulaci, kdy zkušební komisař velmi rychle pozná, jestli jseš vůl nebo ne a jestli jsi prošel nějakou rozumnou přípravou. Respekt ke zbrani je potřeba, strach si myslím, že není na místě. Pokud člověk není uplně jelito, nastřílí úplně v pohodě. Spíš bych čekal, že od střelby vyhodí někoho, kdo zase nezvládne bezpečnou manipulaci. Už si to nepamatuju přesně, ale, když jsem dělal zkoušky, teorii nedali 3 za cca 15, bezpečnou manipulaci povolovina a střelby asi 1 z toho, co zbylo, ale ne, že by nenastřílel, ale zase na bezpečné manipulaci při střelbě.
  9. Nizke tepy jsou vhodne pro ziskavani a zlepsovai obecne vytrvalosti. Zvlaste pres zimu, kdy se obvykle nezavodi. Je to zaklad pro ziskavani dalsich dovednosti jako rychlost, tempova vytrvalost. Vetsina treninku by mela byt na nizsich tepech, ale je jasne, ze casem je obcas zaradit intervaly, vybehy, rovinky… Obecne dobrym ukazatelem obecne vytrvalosti a fyzicky obecne je prave tepova frekvence. Pokud pobezim stejnym tempem x:xx/km napr hodinu, budu mit tepy od 10. minuty az do konce vicemene shodne? Pokud ano a jeste hodnota tepovky je nekde do 0,7 svoji HRmax, pak to tempo je pro me z pohledu vytrvalosti OK. Pokud v case roste, tak na tom nejsem z pohledu obecne vytrvalosti uplne dobre (vztazeno k danemu tempu). Dalsim ukazatelem muze byt fartlek, kdy menim rychlost a podobne, jak menim rychlost by mely reagovat tepy. Jde hlavne o poklesy. Zrychlim, tepy reaguji, zpomalim, tepy opet reaguji. Mene trenovani jedinci po nejake vyssi zatezi behem treninku (ostrejsi usek, vybeh), maji problem, aby se jim tepovka vratila. Proto je nekdy lepsi zastavit a pockat. Pokrocilejsi treninkove aplikace umi po treninku ukazat Pace:HeartRate. Pokud je do 5 %, tak OK (vztazeno k normalizovanemu tempu behu).
  10. A prodělal takový člověk pak oficiálně covid?
  11. redd

    Rubber strap

    Příště prosím použij tlačítko “citovat”, protože pak mi přijde upozornění, že někdo reagoval na můj příspěvek. Pár rychlých fotek níže.
  12. Je jasny, ze kazdy mame svoje “volne” tempo jinde. Je dulezity to hlidat. Jakmile tepy jdou nahoru, prejit do chuze nebo zastavit. Tim, ze budu behat furt na vysokejch tepech, se nikam moc neposunu. Jako dam si do tela, to jo, ale prinos je k hovnu…
  13. Zacit velmi pomalu, nizke tepy, indiansky beh, dychat nosem. Ziskat fyzicku je dlouhodoba zalezitost. Dulezite je byt konzistentni, tzn. behat pravidelne, treba 3x tydne, klidne kratsi behy. Me zima nevadi, beham ale volne (co telo dovoli, vubec na to netlacim) - napr. vcera 12 km @5:13/km, prumerne tepy 125. Zima je primarne o rozvoji obecne vytrvalosti.
×
×
  • Create New...