Přejít na obsah

eLzyx

Členové_50
  • Příspěvky

    192
  • Registrace

  • Přítomen

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Teplicko
  • Fanoušek značky
    Omega, Traser, Prim, Seiko

Návštěvy profilu

1 821 zobrazení profilu

eLzyx's Achievements

Učedník

Učedník (4/8)

1

Popularita

  1. bych potřeboval poradit. Na konci měsíce letím do Londýna. Součástí téhle akce budou i neformální akce (čaj o páté atp.), kde je společensky vyžadován "smart casual". No a já jsem týpek, co nosí spíše sportovní věci, outdoorové ... protože se potloukám pořád někde na túrách. Tahat tam oblek, co jsem měl k maturitě, na pohřby a nejspíše jednou i na ten vlastní ... asi není úplně good. Co je taky blbý, že to nemám od koho odkoukat, ve fabrice jedeme tričko, džíny a nazdar. Vesničan hadr. Nějaké tipy, co se aktuálně nosí, kde to koupit ... v podstatě všeho mimo trenek? Včetně toho jakou zvolit pohodlnou a stylovou obuv, ve které moje nohy přežijí tak 30-40km denně? Vlastně ani nevím, jak moc zima tam na konci října bude. Díky za každý tip
  2. tlumič jen tlumí, na statickou výšku auta vliv nemá, resp. neměl by mít. Na dynamickou už ano, tam je možné, že když si auto dřepne, tak si na jedné straně přidřepne víc, což trošku může změnit geometrii, adhezi pneumatik. Vizuální kontrola je tam možná asi jen tak, že se koukne, jestli není oblitý od oleje. Pak je to leda na nějaká natřásadla. A ještě bych zkusil jiný gumy. I ty umí dobře pozlobit
  3. jestli nikde nic necinká, nebouchá, nedrhne(ložiska), tak bych se ohnul pod auto a zkusil zkontrolovat stabilizátory, jestli není na jedné straně prasklý. Sice se ten "zkrut" přenáší z jedné strany na druhou, ale už jsem viděl, že prasklý stabík na jedné straně dokázaly udržet v relativní funkčnosti navulkanizované silentbloky. A také nebývají slyšet prasklé pružiny a vyteklé tlumiče. Hledal bych na zadní nápravě, stačí pohledově, než pojedeš do Fordu.
  4. podle mě se rozvody mění "časově" kvůli řemenům a kilometrově kvůli ložiskům - kladky, pumpa ... obvykle se najezdí dříve kilometry, než dojde na stáří, takže je to jasné - mění se to komplet, řemen je za pár šupů, navíc když se sundá, už by se neměl znovu použít. Otázkou je, jestli má smysl řešit nějakou úsporu, na tyhle VW motory ty rozvody nebudou drahé, draží bude práce. Třeba u Volva si za rozvody řeknou 12-15t Kč. Tam teoreticky výměna jen řemene kvůli stáří může mít smysl. Pokud to budeš dělat v neautorizáku, tak bych trval na nějakých klasických značkách typu INA, Gates, SKF ... pokud je to možné, tak preferovat kovové lopatky na vodní pumpě. Plast je nahovno. SKF je tušímže kov ...
  5. suchý únor? Wtf? Piju když chci. A poslední cirka tři roky se mi nechtělo, protože není s kým. Dneska jdu na párty a docela nezájem s těmito rádoby lidstvo zachraňujícími akcemi.
  6. ty čtyři kilíčka tam valil už cirka 5 let zpátky ve Veyronu. To nikomu nevadilo. Já s tou jeho rychlostí nemám problém. Pokud nejede na doraz, nevynucuje si, neprolétá extrémní rozdílovou rychlostí hned vedle jiných aut ... ať si tam valí třeba 600. To, že tam jiní jezdí třetinovou rychlostí neznamená, že oni jsou bezpečnější.
  7. řešil jsem před pár lety, ale měl jsem kliku. Hasiči věděli o oyebávkách pojišťoven, tak nám napsali, že došlo ke vznícení benzinových par v motorovém prostoru bezprostředně před ostavením vozidla bez toho, aniž by si toho řidič všiml. Platilo se z toho sousedovo auto, sousedova garáž, naše garáž (ale jen kvůli tomu, že se naši nevzali a auto bylo na jiného pojistníka než byl majitel garáže). Auto havarijně pojištěno nebylo, takže jsme dostali 1000Kč za šrot.
  8. jsem koukal na bazoš, že se tam nějaké nerozbalené sety dají koupit. Asi pořeším co nejdříve, díky za upozornění. Barvu T2 nechám tak jak je, světle modrou má kamarád. Navíc já už k té béžové mám sehnané i dobové čalounění, záclonky atp.
  9. dávám komplet dohromady. Motor jsem postavil, převodovku zgenerálkovat, sedačky přečalounil, palubku zrenovoval, kus elektroinstalace zrenovoval, doplnil elektrickou pumpu na ostřikovače tak, aby to nebylo poznat (ostřikovače poháněné tlakem z rezervního kola fakt nechceš), opravil poškozenou konstrukci uchycení předních sedaček (bývalý majitel předělával samodomo flexa z 1+2 sedačky na 1+1). Ještě mi zbývá vyměnit jeden nosník a zavařit podlahu. Pak už to snad vyjede na silnice.
  10. si tu T2 musím taky pořídit, když mám reálnou v garáži. Akorát přemýšlím, jestli nenechat někde ve specializovaném shopu vyměnit všechny modré dílky za béžové. Ať to mám k barvě reál auta.
  11. by člověk nevěřil, jak je občas problematické sehnat servis, co umí přezout nepříliš rozšířené auto. S Teslou mi dva servisy rovnou řekli, že ne. Jeden "tak přijeďte, nějak to uděláme" ... což tak úplně nechceš slyšet, protože když poškodí baterku, která je pod autem, tak je po autě ... servisu ... Až nakonec pomohl BestDrive. Drazí, ale umí.
  12. to se nám stalo ve firmě, ale cílenou manipulací. Nejdříve z podobné adresy dodavatele přišlo avízo, že mění čísla účtů a asi týden na to přišla faktura na x milionů. Samozřejmě byla zaplacena. Zastavila to až banka támhle někde v Bangladéši. Ale až na třetí výzvu "jste si opravdu jisti? Podle nás jde o podvodně založený bankovní účet", ty předchozí dvě, které byly v obecné rovině "jste si jisti platbou? Bankovní účet byl u naší banky založen před 14 dny a je bez pohybu" potvrzeny byly ...
  13. u nás v Bílině (čti v Cikánově) tenhle vtípek vzal někdo doslova
  14. https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/vidensky-nevestinec-klienty-ockuje-odmenou-je-pulhodinka-zdarma-40377608 tvl a já se nechal vopíchat českým zdravotnictvím zadarmo
×
×
  • Vytvořit...