Nenech si zkazit radost ...na normální ježdění, na který je tenhle stroj převážně určenej, je to podle mýho mínění víc než dost. Právě před chvílí jsem tu tvoji mašinu slyšel a vrčí pěkně. Tuning je myslím otázka vkusu každého soudruha. Třeba na kamarádově elektře 96 cui se 110 cui screaming eagle tak podepsal, že přes vymlácenej kompenzátor šla postupně do kytek ložiska primáru i převodoky. (70.000km) Už to opravil a zatím dobrý, ale pokud se často u podobných tuningů nevymění všechno až k zadnímu kolu, nějaký slabý místo to nakonec vždycky odnese. Pokud ten výkon fakt používáš...Osobně jsem po 20 letech šroubování BMW dost konzervativní a i po částečném rozšíření aktivit k HD, mě podobný úpravy připadaj trochu jako neúcta ke konstruktérům. Ale určitě jsou i sady, který fyziku zohlednňují a jsou přínosem. Na Crossbones jsem to taky otevřel a přepsal mapu, protože konkrétně tahle motorka má tak nešťastně vymyšlenou převodovku, že s tím výkonem se nedalo jet na 6. kvalt, pokud jsem nefrčel minimálně 80 km/h. Třeba 114 Road utlra mě nechá na šestku loudat i 65km/h. Objem prostě ničím nenahradíš....to je pravda odvěká, ale je potřeba k němu doladit i ten zbytek. V sobotu jsem dal tři kila na HD, dnes pár desítek pracovních km na GSA, po opravě brzd...