-
Příspěvky
209 -
Registrace
-
Přítomen
Tuki's Achievements

Kandidát závislosti (5/8)
1
Popularita
-
-
Tuki začal sledovat PETROLHEAD - benzinovi sialenci a Kdo čím jezdí
-
Ahoj, mám třetím rokem M2 Competition, kamarád má osmým rokem og M2, klidně napiš SZ, jestli tě něco zajímá
-
Zkouknul jsem Slovo pacana a za mě super: Slovo pacana (2023) | ČSFD.cz (csfd.cz) Příběh o mladých ruských gangsterech, který ukazuje odvrácenou tvář Sovětského svazu, se vloni stal v Rusku nejúspěšnějším televizním seriálem. Autoři seriálu Slovo chlapa těží z těžké nostalgie, jíž je ruská společnost nasáklá, i z oficiální propagandy.
-
Děkuju, toto jsem nevěděl.
-
Ahoj, prosím o radu. Koupil jsem přítelkyni bombičkové pero Waterman Hemisphere (Hemisphere - Waterman Hemisphere Privee Bronze Satine CT - pera WATERMAN: inovace, luxus a elegance) a k tomu pár náhradnich bombiček. Bombičky od Faber-Castell (Inkoustové bombičky Faber-Castell, 6 ks - výběr barev | Bibelot.cz) fungují výborně, ale bombičky od Parkeru (Inkoustové mini bombičky Parker - 6 ks, výběr barev | Bibelot.cz) neumím rozchodit. Po zasunutí Parker bombičky pero nepíše, ale jakmile dám zpět Faber-Castell, píše zase normálně. Hledal jsem po různých diskuzích a bombičky od Parkeru by měly fungovat. Nevíte prosím, kde by mohl být problém? Moc díky!
-
Gratulace, to zní super! Určitě budeš nadšen, je to fakt zábavný auto
-
Já jsem spokojenej maximálně, koupil jsem ji v 07/2021, 12t km najeto, manuál, záruka bmw service a repair inclusive do konce roku 2024. Dal jsem za ní 1,15 bez DPH (na firmu). Kamarád má OG M2 s M Performance výfukem a ten zvuk je naprosto skvělej, to se vůbec s M2c nedá srovnávat. Výfuk chci řešit na jaře, zřejmě equal length mid pipe + koncák Remus. Dlouho jsem se rozhodoval co pořídit (předtím jsem měl e46 M3), chtěl jsem auto na zábavu, občas okruhy, aby to bylo co nejnovější a nejlépe se zárukou (s M3 jsem byl víc v servisu než na silnici), najeto do 20t km a s cenou do 1,5m s DPH. Na nic lepšího než M2 jsem nepřišel a musím říct, že nelituju
-
Chrono24 jich je plné, pokud je chtějí a mají peníze, co jim brání?
-
-
Tak uz je doma, M2 Competition, 2020, 13.500 km najeto, zaruka BMW Service a Repair inclusive do 15.12.2024. Jsem rad, ze jsem ji sehnal v manualu, po par dnech jsem zatim nadseny
-
Asi jsem se špatně vyjádřil v příspěvku. Diagnostika ukázala misfires na prvním a druhém válci. Na základě toho se potom změřily jednotlivé tlaky válců pomocí kompresiometru.
-
Díky, snad něco seženu
-
Díky moc. Klidně to napíšu veřejně, trochu se rozepíšu Koupil jsem jí v roce 2016 od Holandského majitele žijícím v Polsku za 280tis Kč. Bylo to kupé v manuálu, titan silber, najeto 158k km, rok výroby 2001. Plno faktur k vozu od předchozích majitelů. Já jsem s ní najezdil za 5 let ani ne 4tis km, většinu času stála na chalupě v garáži (v té době jsem pracoval v Praze a jelikož jsem trochu magor na auta, tak jsem ji nechtěl mát zaparkovanou před garsonkou na ulici). Takže jsem vždycky v pátek sedl na vlak, jel na chalupu pro M3, o víkendu jel na výlet a v neděli ji zase vrátil do garáže a pak vlakem zpátky do Prahy. Jsem trochu paranoidní, tak jsem na ní udělal spoustu věcí, co kdyby náhodou, že jo, preventivně (kompletní repase diferenciálu u pana Pavlíčka, navaření zpevňovacích plátů na zadní nápravu, šály atd.). Kvůli pracovní vytíženosti jsem s ní poslední 2 roky vůbec nejezdil a pouze stála v garáži u mého mechanika. Kamarád nedávno prodal svou M3 E46 v manuálu, kupé za 25.600EUR do Polska, trvalo mu to jen 3 týdny ji prodat. To mě vedlo k tomu, že tu svou taky dám na prodej a koupím něco novějšího, abych si to auto konečně užil. Dal jsem inzerát na mobile.de a autoscout za 23.000 EUR. Psalo a volalo dost lidí (Německo, Rakousko, Maďarsko, Holandsko, Austrálie ...) a nakonec jsme se dohodli s kupcem z Norska na 19.000 EUR. V tu chvíli jsme auto probudili po 2 letech stání a začali připravovat na prodej. Napíchli jsme ho na diagnostiku a ta ukázala nízké tlaky na 1. a 2. válci (4 a 7 barů). Průser. Cítil jsem se jako blbec, že jsem musel všem zájemcům napsat, že vlastně ten TOP stav už top stav není a je tam tenhle problém. Všichni z toho vycouvali, protože to může být oprava za 100 EUR ale taky za 5.000 EUR a víc. Mě už se to opravdu řešit nechtělo a chtěl jsem M3 prodat tak, jak je, nesypat do ní další kč. Nakonec se po 2 měsících přijeli podívat Poláci, za 17.000 EUR. Omrkli auto a poděkovali mi za můj čas s tím, že si mysleli, že auto je v lepším stavu. Už jsem z toho byl docela znechucený, hromadě lidí stále dokola psát a říkat to samé, fakt mě to už nebavilo (doufám, že už nikdy nebudu muset prodávat nějaké auto, je to fakt peklo :)). No, nakonec si ji vzal můj mechanik, říkal, že to byl vždycky jeho sen, auto u něj bylo poslední 2 roky tak o něm ví nejvíc, nebude po mě chtít žádnou záruku, nic. Postupně si ho bude dávat do kupy a chce z něj udělat takové auto, jako v roce 2001 vyjelo z fabriky. Plácli jsme si na 350.000 Kč. Asi toho budu někdy litovat ale po tom všem jsem opravdu rád, že už můžu hledat náhradu
-
Ahoj, minulý týden jsem prodal svou M3 e46 a koukám po náhradě. Chtěl bych něco menšího, zábavného, občas na blbnutí na okruhu, max 1-2 roky staré, najeto max do 20k km s cenou do 1.5m s DPH a aby to mělo alespoň nějaké zadní sedačky (máme malého prcka a rád bych manželku s prckem občas vyvezl na výlet :)) Nejlépe mi z toho zatím vychází M2 Competition. Máte případně tip na něco jiného? Díky!