Jump to content

georg

Member_50
  • Content Count

    759
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About georg

  • Rank
    Závislák

Profile Information

  • Bydlí
    Kutná Hora

Recent Profile Visitors

6,645 profile views
  1. Tak mě taky šoupněte do databáze: 000402 - georg Mimochodem - tzv. ČVO 402 bylo pro piloty nadzvukových letadel (ČVO = číslo vojenské odbornosti).
  2. Jeden dobový inzerát z novin - rok cca 1939. Mechano jistě poskytne přesný rok - u něj jsem obrázek získal.
  3. Tak jsem LUKOVI předevčírem odevzdal své Zeno Retro Carre a už se moc těším na výsledek. Mimochodem - pokud se někdo další ještě chce přidat, MUSÍ dát k dispozici i číselník. Je to totiž tak, jak říká Viktor - na původní číselník se bude dělat kompletní nová fasáda.
  4. Zdravím všechny a oceňuji nejen sběratelskou aktivitu, ale také trpělivost při focení. Já to trošku odfláknul a nemám tam kousky, které občas nosím (např. letecké sporty po GO v nerezu, v Eltonu renovované sport1, vlastní bastleniny ...). K obrázku: tam, kde je červený křížek, se jedná o NOS. Tam, kde je červené kolečko, se jedná o renovaci do nerezu. První sport1 (vlevo nahoře) - jedná se o limitku - na dýnku číslování (mám 0000015), nápis "ZKOUŠENO NA 6 AT" a v otočné lunetě je kovová vložka s opačným odečítáním.
  5. Moc se ti to povedlo - děkuji ti za všechny moje primky!
  6. To spíš vypadá na nějakou předělávku - standardně tam byly 66. Jinak ty kalibry 66/68 se vyráběly ve verzích 1 - 4. Čím byly novější (k verzi 4), tím byly na pohled horší - šetřilo se. Tady na fóru se toho o těchto verzích napsalo docela dost.
  7. Nožíkem se musíš dostat pod plastovou lunetu a společně s ní vyloupnout i kovový kroužek kolem sklíčka. Tím se dostaneš k ručkám a ciferníku. V místě, kde prochází natahovací hřídelka plastovým pouzdrem, je takový půlkulatý vehement z plastu - tím je potřeba pootočit (zatlačením na okraj kolmo na hřídelku) a celý strojek se dá vyndat. Hodně štěstí.
  8. Tak já taky - zabývám se vším, co nějak souvisí s certifikací ISO 9001 a podobně (systémy řízení jakosti, životní prostředí, bezpečnost práce).
  9. To je jen lehčí tuning - je tam vyměněný ciferník. Ale ty hodinky se dle mého soudu prodají za dost peněz (tipuji 1-1,5 tis.) - stačí vyměnit ciferník a armovací kroužek a na světě jsou další letecké!
  10. V této chvíli asi nula. Netroufnul bych si s nimi ani do mlhy.
  11. A je tu dříve avizovaný bastl č. 2. Vše jsou původní originální díly Prim, doposud jsem neměl origoš ručky k automobilovým hodinkám Prim (bíle lakované, vyplněné svítící hmotou). Až budu mít lepší pouzdro, tak je budu občas nosit. Vím, že s fotkama jsem si mohl dát víc záležet - třebas příště.
  12. tů golfik: kdysi jsem něco takového zkusil, dal jsem zde na Chronomagu do aukce Sport2. Reakce byly vesměs podobné - někteří byli pro, jiní mě vypískali. S odstupem času můžu říct, že je asi rozumné, že sem aukce nepatří. Většina z nás, kteří zde nakupujeme nebo prodáváme, jde na tzv. gentlemanské (rozumné) ceny. A pokud po nějakém konkrétním modelu toužíš, opravdu ti nic nebrání inzerovat v sekci "koupím" a věřím, že dosáhneš svého a z vlastní zkušenosti ti mohu říct, že většinou nejde jen o tu obchodní část, ale téměř vždy si ještě s daným člověkem pokecáš o hodinkách a všech souvisejících
  13. Pěkný Longu, jen nám prozraď - jak často se s nimi takto mazlíš?
  14. tů vonstochow: ono to asi není relevantní - porovnávat, co to stálo mě a co stojí nějaká LE. Fabrika to přeci vždycky bude dělat pro peníze, já si můžu dovolit ten luxus, že si něco takového zbastlím jen pro radost! Jinak mě to přišlo celkem na cca 2 tis. kaček - včetně toho dvousložkového lepidla i vteřiňáku!).
  15. Jistě, je to on - i s tou sponou s označením T (Tissot).
×
×
  • Create New...