Několik jsem jich už před delší dobou dělal, ale už si nepamatuji, odkud byly. Jungahans to nebude. Ale něco mi říká, že Polsko, možná Jugoslávie.
Amerika to nebude, ty jsou udělány a snýtovány nerozebíratelně . I když jsem se je pokoušel opravovat.
Když Ti spojková páka vyskakuje. Máš dobře přitlačenou stavěcí zpruhu? nemáš spojkovou páku obráceně? A co natahovací hřídel, když to natahovací ústrojí vyndáš a zasuneš hřídel není otvor na čep hřídele moc vychozený. A co takhle nejdřív ještě vyměnit spojkový pastorek.
Podle mne tam bude 4 hran v korunce. A korunka je naražená na hřídel a pozor, v krčku bude ocelová kleština . která drží
hřídel v polohách. A ráda praská. Osobně bych to nerozebíral, když to není nutné. Za to případné riziko prasknutí té kleštiny to nestojí.
Tohleto ráfek mít nebude. Občas se dělají taková pouzdra.
A půjde to předem.
To znamená buď vzít nějaký cucflek, který se přicucne ke sklíčku a vyndat ho, když to půjde, nebo rozbít sklo a dát tam pak nové.
Našel jsem pro zajímavost fotky Qartz hodin Trevis. Vím že to není budík. Ta signální jednotka je podle mne nesmysl. Kdybyjste chtěli vědět víc zeptám se majitele jestli mi je půjčí.