To je zase snůška dojmů tady.
My jsme plně EV už dva roky a žádné omezení jsem nezaznamenal. Jednou za čtvrt roku jedeme stovky kilometrů, tak holt musíme nabíjet. Jenže máme děti a psa a na téhle cestě jsme museli stejně na 15-20 minut zastavit a všechny vyvenčit. Teď stavíme o 10 kilometrů dál, probíhá venčení u toho se nabíjí. Většinou nabíjíme více než potřebujeme, protože to venčení trvá.
Teď ještě něco k té ekonomice provozu... I když nebudu brát nabíjení z FVE tak obě auta jezdí za celoroční průměr 14-15, to jsme na 60 haléřích na kilometr. U auta co má 500 koní...
A ještě vsuvka k tomu topení, když je auto opravdu promrzlé, maximální příkon topení je 3.8 kW a na ten to topí tak 15 minut, pak je to 600-800 W. Když auto stojí v -12 a člověk tam chce přespat, za 10 hodin topení to spotřebuje 12% baterie. V -12...
A napsat o EV, že to "občas lépe jede" je už ignoranství...
Je to pro všechny? Určitě ne, ale nechápu potřebu vysvětlovat lidem, kteří EV používají už 10 let, že to je vlastně na hovno. Obzvlášť od těch, co si o tom přečetli něco "objektivního" na kokotforu..
PS spotřeba dnes na dálnici v -6 a mlze 23.3