Přejít na obsah

xjr1

Členové_50
  • Příspěvky

    1 711
  • Registrace

  • Přítomen

9 sledujících

O uživateli xjr1

  • Datum narození 23.6.1972

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  • Fanoušek značky
    HH - hezký hodinky

Návštěvy profilu

11 586 zobrazení profilu

xjr1's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

22

Popularita

  1. Ahoj kolegové, Rád bych nabídl k prodeji tento výjimečný model od Omegy. Pískované titanové pouzdro (Grade 5) má vodotěsnost 6000m. Ručky a indexy z bílého zlata, keramická vložka lunety, "manta lugs" pro nato strap a strojovna cal. 8912 s certifikací Master Chronometer jen podtrhují výjimečnost tohoto modelu. Kompletní popis zde: https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-planet-ocean-6000m-co-axial-master-chronometer-45-5-mm-21592462101001 Hodinky jsou nové, nenošené, v kompletním balení a s plnou zárukou. Rád bych za hodinky dostal 219.000,- kč Hodinky jsou k vidění v Praze, je možné i zaslání pojištěnou zásilkou, ale silně preferuji osobní předání.
  2. Ahoj kolegové, Nabízím k prodeji krásné Omegy Planet Ocean 600m, s keramickou lunetou a kaučukovým řemínkem, ref. 215.32.44.21.01.002 Jedná se o nové hodinky v kompletním balení (papírová krabice, dřevěná krabice, návod, karty) s pětiletou zárukou. Podrobný popis zde: https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-planet-ocean-600m-co-axial-master-chronometer-43-5-mm-21532442101002 K vidění/osobnímu předání v Praze. Možno i zaslat, ale osobní předání silně preferuji. Rád bych za ně dostal 145.000Kč Případné dotazy rád odpovím.
  3. Zdar, Broukem jsem zamlada jezdil a měl jsem ho fakt rád. Můžu zodpovědně prohlásit, ze je to na jízdu rozhodně příjemnější auto než jsou Š105/120, na druhou stranu srovnávat s Mirafiori nebo Cortinou nelze, to jsou proti Broukovi moderní auta. Měl jsem rok cca 1972, takže už modernější kousek s 12V elektrikou a motorem 1500ccm. Je to vevnitr hlučný, ale aspoň si užiješ zvuk vzduchem chlazenyho boxera. Blbě to topí, kolem nuly ještě ok, ale v mrazech je to na bundu a kulicha:). A blbe to fouká na přední okno, co si pamatuju. Jako youngtimer na víkendový projížďky by byl myslim super, hlavně cabrio, má styl, je spolehlivej a fakt jednoduchej, nenarocnej na servis, tohle auto jde v pohode opravovat i doma v garáži, když člověk neví, co s volným časem. A pokud vím, tak ani dnes není problém s dostupností dílů. Nicméně kazdej den bych s tím už samozřejmě jezdit nechtěl:).
  4. Jestli to nemáš přes celý město, doporucim myčku v Unhošti, jezdím tam ze Smíchova. Funguje to tam skvěle, je tam i příjemná obsluha. Za hezkého slunečného počasí není třeba auto sušit, těch par kilaku na dálnici po cestě zpátky to udělá za tebe;).
  5. Tak tak, tyhle naftové V8 rozhodně nemají pověst spolehlivých držáků, což by u "nejetého" auta třeba ještě nemuselo vadit. ALE....určitě bych byl VELMI obezřetný kvůli těm "potížím s papíry", konkrétně u tohoto bazaru. Samozřejmě netuším, jestli je něco špatného zrovna s tímto autem, ale pověst pana Boboka coby obchodníka s auty taky není úplně křišťálová.
  6. Celkem úspěšně používám tenhle: https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-lider/privesy-lider-rada-p/produkt/prives-lider-p233-233x132x39cm-750kg-sklopny Za dva roky toho na chalupě odmakal celkem dost:)
  7. Vintage (60. - 80. léta) Chrono Sraz 26.5. Praha 1.VintageLover 2. ponorka9 3. Anela 4. xbraj19 5. M3maniac 6. Kupa54 7. Piplík 8.Tikal 9. xjr1
  8. To, že se sklo vysypalo při tlakovce, chyba hodináře není, tedy pokud bylo sklo pohledově čisté a bez škrábanců a ťukanců. Chyba hodináře by mohla být ta, že na tu možnost předem neupozornil. Ono se to totiž stává, ne moc často, ale stává. Pokud se to už stane, hodinky jsou zralé na celkovou opravu, ne jen na výměnu skla. Ručky a číselník bývají totálně zničené, tedy na výměnu a navíc bude spousta střípků ve strojku. U běžných levnějších hodinek se obvykle nevyplatí opravovat.
  9. Dlouho jsem sem nic nehodil, nějak nebyl čas, ale jsem rád, že vlákno celkem žije i příspěvky kolegů, takže pokračujte prosím:-). Dnes tu mám ubroušený/uchozený čep setrvačky z ETY 2824. Čepy se mohou zlomit třeba při pádu hodinek na zem nebo nárazu. Stává se to hlavně u starších kusů bez odpruženého uložení, ale ani moderním strojovnám se to nevyhne v případě silnějšího nárazu. Tento čep (na obr. nahoře) ale není uražený, je opravdu jen ochozený, je zřetelně kratší a nabroušený do špičky, zřejmě musel dlouho běhat v ložisku plném špíny a bez maziva. Pro srovnání - čep na obrázku dole je v pořádku, ten nahoře by měl vypadat stejně. Takováto setrvačka ve strojku sice ještě běží, ale chod je velmi špatný.
  10. Jen pro pořádek, tohle je starý stroj Heuer cal. 11, s tím novým (eta nebo sellita s nástavbou) nemá vůbec nic společnýho.
  11. No, na tom něco bude. Rozhodně nebyly stabilizační systémy, vyjma ABS teda..
  12. No jo no, mládí často přeceňuje svoje schopnosti. Eště si pamatuju, jak jsem kdysi v pravěku po přesednutí z golfu 1,6TD šlápnul na plyn třílitrovýmu Scorpiu na mokrejch kostkách a najednou jsem jel zpátky, naštěstí tam nikde nebyla plynová přípojka ani strom
  13. Je to hodně o úhlu pohledu. Někdo se přes ten dodávkovej charakter přenese a ocení praktičnost, jinej upřednostní pohodlí. Svýho času jsem míval Town and Country a kolega v ten samý čas jezdil Multivanem (T5). Pár nekonečnejch debat kdo to má jako lepší proběhlo, různě jsme si auta půjčovali, samozřejmě bez výsledku:-). Já bych neměnil s ním a on by neměnil se mnou;-)...
×
×
  • Vytvořit...