Přejít na obsah

xjr1

Členové_50
  • Příspěvky

    1 711
  • Registrace

  • Přítomen

9 sledujících

O uživateli xjr1

  • Datum narození 23.6.1972

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  • Fanoušek značky
    HH - hezký hodinky

Návštěvy profilu

11 344 zobrazení profilu

xjr1's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

22

Popularita

  1. Zdar, Broukem jsem zamlada jezdil a měl jsem ho fakt rád. Můžu zodpovědně prohlásit, ze je to na jízdu rozhodně příjemnější auto než jsou Š105/120, na druhou stranu srovnávat s Mirafiori nebo Cortinou nelze, to jsou proti Broukovi moderní auta. Měl jsem rok cca 1972, takže už modernější kousek s 12V elektrikou a motorem 1500ccm. Je to vevnitr hlučný, ale aspoň si užiješ zvuk vzduchem chlazenyho boxera. Blbě to topí, kolem nuly ještě ok, ale v mrazech je to na bundu a kulicha:). A blbe to fouká na přední okno, co si pamatuju. Jako youngtimer na víkendový projížďky by byl myslim super, hlavně cabrio, má styl, je spolehlivej a fakt jednoduchej, nenarocnej na servis, tohle auto jde v pohode opravovat i doma v garáži, když člověk neví, co s volným časem. A pokud vím, tak ani dnes není problém s dostupností dílů. Nicméně kazdej den bych s tím už samozřejmě jezdit nechtěl:).
  2. Jestli to nemáš přes celý město, doporucim myčku v Unhošti, jezdím tam ze Smíchova. Funguje to tam skvěle, je tam i příjemná obsluha. Za hezkého slunečného počasí není třeba auto sušit, těch par kilaku na dálnici po cestě zpátky to udělá za tebe;).
  3. Tak tak, tyhle naftové V8 rozhodně nemají pověst spolehlivých držáků, což by u "nejetého" auta třeba ještě nemuselo vadit. ALE....určitě bych byl VELMI obezřetný kvůli těm "potížím s papíry", konkrétně u tohoto bazaru. Samozřejmě netuším, jestli je něco špatného zrovna s tímto autem, ale pověst pana Boboka coby obchodníka s auty taky není úplně křišťálová.
  4. Celkem úspěšně používám tenhle: https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-lider/privesy-lider-rada-p/produkt/prives-lider-p233-233x132x39cm-750kg-sklopny Za dva roky toho na chalupě odmakal celkem dost:)
  5. Vintage (60. - 80. léta) Chrono Sraz 26.5. Praha 1.VintageLover 2. ponorka9 3. Anela 4. xbraj19 5. M3maniac 6. Kupa54 7. Piplík 8.Tikal 9. xjr1
  6. To, že se sklo vysypalo při tlakovce, chyba hodináře není, tedy pokud bylo sklo pohledově čisté a bez škrábanců a ťukanců. Chyba hodináře by mohla být ta, že na tu možnost předem neupozornil. Ono se to totiž stává, ne moc často, ale stává. Pokud se to už stane, hodinky jsou zralé na celkovou opravu, ne jen na výměnu skla. Ručky a číselník bývají totálně zničené, tedy na výměnu a navíc bude spousta střípků ve strojku. U běžných levnějších hodinek se obvykle nevyplatí opravovat.
  7. Dlouho jsem sem nic nehodil, nějak nebyl čas, ale jsem rád, že vlákno celkem žije i příspěvky kolegů, takže pokračujte prosím:-). Dnes tu mám ubroušený/uchozený čep setrvačky z ETY 2824. Čepy se mohou zlomit třeba při pádu hodinek na zem nebo nárazu. Stává se to hlavně u starších kusů bez odpruženého uložení, ale ani moderním strojovnám se to nevyhne v případě silnějšího nárazu. Tento čep (na obr. nahoře) ale není uražený, je opravdu jen ochozený, je zřetelně kratší a nabroušený do špičky, zřejmě musel dlouho běhat v ložisku plném špíny a bez maziva. Pro srovnání - čep na obrázku dole je v pořádku, ten nahoře by měl vypadat stejně. Takováto setrvačka ve strojku sice ještě běží, ale chod je velmi špatný.
  8. Jen pro pořádek, tohle je starý stroj Heuer cal. 11, s tím novým (eta nebo sellita s nástavbou) nemá vůbec nic společnýho.
  9. No, na tom něco bude. Rozhodně nebyly stabilizační systémy, vyjma ABS teda..
  10. No jo no, mládí často přeceňuje svoje schopnosti. Eště si pamatuju, jak jsem kdysi v pravěku po přesednutí z golfu 1,6TD šlápnul na plyn třílitrovýmu Scorpiu na mokrejch kostkách a najednou jsem jel zpátky, naštěstí tam nikde nebyla plynová přípojka ani strom
  11. Je to hodně o úhlu pohledu. Někdo se přes ten dodávkovej charakter přenese a ocení praktičnost, jinej upřednostní pohodlí. Svýho času jsem míval Town and Country a kolega v ten samý čas jezdil Multivanem (T5). Pár nekonečnejch debat kdo to má jako lepší proběhlo, různě jsme si auta půjčovali, samozřejmě bez výsledku:-). Já bych neměnil s ním a on by neměnil se mnou;-)...
  12. Škoda pěknýho auta, to už se asi nerozleští:-(
  13. Já bych taky s Pacificou souhlasil. Je to fajn auto na klidnou jízdu v relativním tichu a pohodlí. Rozhodně nelze srovnávat s Tranporterem/Multivanem, je to pořád dodávka. Viano z praxe neznám. Ceny dílů nejsou v rámci kategorie neobvyký, nedávno jsem zjišťoval cenu světel na starší XC60 (natáčecí xenon) a bylo to dost podobný, tak jsem je radši nechal vyleštit:-). Town and Country/Voyager je o dost neohrabanější, ale taky se s tím dá příjemně cestovat. Nicméně v týhle větší kategorii bych se nebál kouknout na Toyotu Sienna.
×
×
  • Vytvořit...