Jump to content

xjr1

Member_50
  • Content Count

    1,657
  • Joined

  • Last visited

About xjr1

  • Rank
    Megazávislák
  • Birthday 06/23/1972

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  • Fanoušek značky
    HH - hezký hodinky

Recent Profile Visitors

10,392 profile views
  1. Já si nejsem jistý slovem upgrade. Existuje více verzí strojku Powermatic 80 (ETA C07.111), některé obsahují plastové krokové kolo a kotvu - v tom případě bych to viděl spíš na downgrade. Pocitově i funkčně. Plastový krok ve strojku z principu nechci, zvlášť když po čase začne zlobit (zkušenost a ne jedna) a díly ke koupi nejsou, na rozdíl od 2824. Ony ty strojky vypadají velmi podobně, nestudoval jsem přesně, jestli jsou některé díly záměnné, ale obecně se dá říct, že na 2824-2836 jsou díly dostupné, na C07.111 nikoliv. A i ten bude potřebovat servis, co pak? Vlastně mi jako jediné plus vychází ta dlouhá rezerva, která mi nevyváží následný potíže při servisu. Ostatní "výhody" jsou vždy něco za něco, v praxi oba strojky chodí velmi dobře, když jsou v pořádku. Hodně jsem to zjednodušil, slušelo by se detailně rozebrat, že od obou strojků existuje několik verzí, od základních po chronometry, ale to by bylo na delší psaní. Nicméně já bych ve svých hodinkách neměnil, protože považuji klasiku 2824 za lepší strojek.
  2. Včerejší setkání bylo opět super, díky:-)!
  3. Rychlá dohoda i platba, za mě na 1*:-)
  4. Vejdou..na "novodobou" CB SevenFifty v klidu. Starý CB750Four ze sedmdesátek jsou pravda tak nějak menší..
  5. Dík, jsme se tenkrát mohli potkat cestou, tou dobou jsem jezdil hlavně po rakouskejch alpách, hit tenkrát...:-)..
  6. Už jí dávno nemám, byla u mě někdy v devadesátkách, ale pamatuju si sevenfifty jako naprosto pohodovej, nekomplikovanej a bezproblemovej stroj. Tenkrát jsem jezdil hodně, natočil jsem na ní snad 40tkm, bez závady, spotřeba oleje NULA. Všude je dobrej přístup, servis nenáročnej, ventily mají myslím hydroštely, takže netřeba seřizovat. Jen dvě výtky bych měl: pocitově je trochu těžká a po delší odstávce (zima) se poprvé blbě startuje, než natečou karburátory, kohout nemá polohu na volný průtok. I dnes je to hezká motorka myslím:-)
  7. Tak tohle rozhodně zbytečnost není:-)! Hezkej povoz, taky se na něj chystám, asi na podzim... Tip na servis taky budu shánět, protože podle všeho tyhle auta servis celkem potřebujou;-)
  8. Kdo si hraje, nezlobí:-). Držím palce..
  9. Ahoj, Tahle věc je určená spíš pro servisy na testování hodinek po opravě, využít jako natahovač by asi taky šla, jakkoliv mám k používání natahovačů doma svý výhrady, ale to je jiná diskuze:-). Před pár lety jsem si podobnou věc pořídil za pár drobných z číny..stručně a jednoduše po pár pokusech o používání letěla do koše. Provedení bylo fakt mizerný, o hladkém točení nemohla být řeč, na všech pohyblivých dílech vůle jako prase. I ty úchyty pro hodinky byly takový fórový, měl jsem strach, že mi z toho hodinky opadají:-). Nevím, jestli jsem trefil na špatnej kus, nebo jestli to soudruzi v číně dnes nedělají líp, ale za mě jsou to vyhozený peníze. Samozřejmě existujou podobný přístroje od Elmy nebo Bergeonu. Kolega má Elmu a ta chodí krásně, ale rozhodně není za pár drobných.
  10. A tak stane se, kosti srostou, motorka se opraví a jede se dál;-).. Každopádně držím palce!
  11. Přesně tak, nevím, co by mě přinutilo si do helmy narvat interkom. Asi jsem asociál...
  12. Výměna strun není žádná věda, tak je dobře, že se do toho pustila sama:-). Ladička se hodí, líp se s ní pracuje, ale v pohodě to jde naladit i podle apky, Fender Tune třeba. Jo a počítej s tím, že se nový struny budou chvilku povolovat, než si sednou..
  13. Žádný hodinky neumím pořádně vyfotit..a tyhle už vůbec ne. Ale modrý jsou parádně:-)
  14. Teď jsem to řešil, nakonec vyřešil odstraněním všech folií (po předchozím majiteli), na technický už to tentokrát neprošlo:-). Z venku to bylo moc hezký, ale fakt je, že zevnitř vidím teď mnohem líp ven;-). Nicméně dozvěděl jsem se toto: Všechny slušný folie mají atest, jak už psali kolegové. I čelní a přední boční můžeš teoreticky zatmavit, ale musí být zachována propustnost světla 75 resp. 70 procent. Takže záleží na tom, jak moc jsou skla tónovaný z výroby, některý o kousek zatmavit půjdou, některý ne. Zadní okno nesmí být zatmavené v místě třetí brzdovky, tedy pokud je brzdovka za oknem samozřejmě.
×
×
  • Create New...