Jump to content

xjr1

Member_50
  • Content Count

    1,668
  • Joined

  • Last visited

About xjr1

  • Rank
    Megazávislák
  • Birthday 06/23/1972

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  • Fanoušek značky
    HH - hezký hodinky

Recent Profile Visitors

10,567 profile views
  1. Přesně tak. Akorát ještě zkontroluj, jestli se jedná o sklo vhodné pro armovací kroužek. Zevnitř by mělo mít po obvodu vybrané osazení, kam armovák zapadne. Pokud to tak není, bylo by fajn koupit nové sklo i s armovákem.
  2. Celkem bych za Lexus GS zaloboval, je to v našich končinách tak trochu exot (v tý záplavě BMW, Audi a MB) a přitom je to vážně dospělý auto. Kdyby nevyhovoval třílitr, může být i V8 4,3 (4,6), případně pro "fajnšmekry" hybrid 3,5 + baterka. Servis není nejlevnější, ale v kontextu třídy bych neřekl, že je drahý. Myslím, že po třech letech soužití můžu i říct, že se nesype. Jo a je to zadokolka, což píšu proto, že si to málokdo na první dobrou uvědomí.
  3. Ahoj, ptám se všude, zkusím to i tady. Potřeboval bych řemeslníky - hlavně zedníka a pokrývače - na úpravy, nebo řekněme částečnou rekonstrukci malého statku poblíž Strakonic. Neměl by někdo z kolegů jihočechů nějaký tip:-)?
  4. No dík, akorát se mi zdá, že na mejch fotkách hodinky vždycky vypadají jinak, než ve skutečnosti
  5. Tak tohle jsou fakt zajímavý hodinky, po všech stránkách, gratulace!
  6. Dík. Už jsme spolu skoro rok a furt se máme rádi;-) Tak ještě jednu a dám zas pokoj..stejně je neumím pořádně vyfotit:-)
  7. Ještě k zaměnitelnosti strojů: dnes jsem dělal opačnou operaci, tedy powermatic ven a 2824 dovnitř. Normálně to šlo přehodit, vše pasovalo, takže nevidím důvod, aby to nešlo udělat obráceně. Jediný problém při obrácené výměně může nastat s výškou hodinového kola, vteřinového kola a minutového pastorku, tedy těch, na které se nasazují ručky. V mém případě to výškově sedlo na první dobrou. Kdyby to bývalo nesedlo, bylo by možné pro 2824 tato kola objednat, jsou běžně k dispozici v šesti různých výškách. U powermaticu takové možnosti nejsou, nebo o nich nevím. Pokud jsou kola vyšší než je po
  8. I já se přidám s kladným hodnocením, vše proběhlo v pohodě:-).
  9. Starej Voyager počítal i do mínusu, -30km tam svítilo a furt to jelo. Koukalo se na to divně, ale zvykl jsem si
  10. Toto jsem měl přesně na mysli. A nejde jen o ten plastový krok, i ostatní díly jsou někdy (často) potřeba a pokud nejsou běžně dostupné, je uživatel hodinek odkázán na značkový servis. Pokud to někomu nevadí, může vesele upgradovat:-). Já to svým hodinkám určitě neudělám a ani bych to nikomu ze svých zákazníků s klidným svědomím nedoporučil. Nicméně každy ať se rozhodne sám...
  11. Já si nejsem jistý slovem upgrade. Existuje více verzí strojku Powermatic 80 (ETA C07.111), některé obsahují plastové krokové kolo a kotvu - v tom případě bych to viděl spíš na downgrade. Pocitově i funkčně. Plastový krok ve strojku z principu nechci, zvlášť když po čase začne zlobit (zkušenost a ne jedna) a díly ke koupi nejsou, na rozdíl od 2824. Ony ty strojky vypadají velmi podobně, nestudoval jsem přesně, jestli jsou některé díly záměnné, ale obecně se dá říct, že na 2824-2836 jsou díly dostupné, na C07.111 nikoliv. A i ten bude potřebovat servis, co pak? Vlastně mi jako jediné plus
  12. Včerejší setkání bylo opět super, díky:-)!
  13. Rychlá dohoda i platba, za mě na 1*:-)
  14. Vejdou..na "novodobou" CB SevenFifty v klidu. Starý CB750Four ze sedmdesátek jsou pravda tak nějak menší..
×
×
  • Create New...