Jump to content

xjr1

Member_50
  • Content Count

    1,702
  • Joined

  • Last visited

About xjr1

  • Rank
    Megazávislák
  • Birthday 06/23/1972

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  • Fanoušek značky
    HH - hezký hodinky

Recent Profile Visitors

10,631 profile views
  1. Jen pro pořádek, tohle je starý stroj Heuer cal. 11, s tím novým (eta nebo sellita s nástavbou) nemá vůbec nic společnýho.
  2. No, na tom něco bude. Rozhodně nebyly stabilizační systémy, vyjma ABS teda..
  3. No jo no, mládí často přeceňuje svoje schopnosti. Eště si pamatuju, jak jsem kdysi v pravěku po přesednutí z golfu 1,6TD šlápnul na plyn třílitrovýmu Scorpiu na mokrejch kostkách a najednou jsem jel zpátky, naštěstí tam nikde nebyla plynová přípojka ani strom
  4. Je to hodně o úhlu pohledu. Někdo se přes ten dodávkovej charakter přenese a ocení praktičnost, jinej upřednostní pohodlí. Svýho času jsem míval Town and Country a kolega v ten samý čas jezdil Multivanem (T5). Pár nekonečnejch debat kdo to má jako lepší proběhlo, různě jsme si auta půjčovali, samozřejmě bez výsledku:-). Já bych neměnil s ním a on by neměnil se mnou;-)...
  5. Škoda pěknýho auta, to už se asi nerozleští:-(
  6. Já bych taky s Pacificou souhlasil. Je to fajn auto na klidnou jízdu v relativním tichu a pohodlí. Rozhodně nelze srovnávat s Tranporterem/Multivanem, je to pořád dodávka. Viano z praxe neznám. Ceny dílů nejsou v rámci kategorie neobvyký, nedávno jsem zjišťoval cenu světel na starší XC60 (natáčecí xenon) a bylo to dost podobný, tak jsem je radši nechal vyleštit:-). Town and Country/Voyager je o dost neohrabanější, ale taky se s tím dá příjemně cestovat. Nicméně v týhle větší kategorii bych se nebál kouknout na Toyotu Sienna.
  7. No, tak nějak to vidím taky. Jen to nevnímám jako smutný, prostě mechanika, s opotřebením dílů se musí počítat:-). Dnes jsem se pokusil vyfotit krycí kámen ložiska setrvačky. Ta malá, sotva znatelná tečka uprostřed kamene není odlesk. Je to důlek, který čep setrvačky vykotlal v hladké ploše kamene za dlouhá léta provozu. Tento konkrétní kousek je z Prim 66, ale vídám to u starých hodinek bez ohledu na značku, případně i u novějších kousků, pokud setrvačka běhá na nenamazaném a špinavém kameni. Skoro bych řekl, že v ideálních podmínkách (čisté a správně namazané ložisko) toto nenastan
  8. Tenhle konkrétní kousek byl starej 15 let a jestli muzu odhadnout, na servisu celou dobu nebyl..čili celkem slušná výdrž myslim. Kuličkový ložiska v etách se taky mění, řekl bych, ze i dřív..
  9. Dnes tu máme ochozený trn rotoru ze strojku Rolex 3135. Rotor už začínal škrtat o základnu stroje. Omluva za kvalitu foto, budu to muset nějak zlepšit, aby byly závady lépe patrné.
  10. No a přesně v tom pokračuj a měj z hodinek radost, od toho jsou:-)! Jsme tě nechtěli rozhodit, když ti automechanik sem tam na autě něco vymění, taky to hned neznamená, že se s ním začneš bát jezdit, ne;-)?
  11. Když nosíš jedny hodinky každý den, nijak jim přestávka/odpočinek nepomůže, šrámy nezarostou;-). Prostě je používáš k čemu jsou určené a až budou potřebovat servis, řeknou si, případně můžeš být pečlivý majitel a dělat servis pravidelně preventivně. To si musí rozhodnout každý sám. Na druhou stranu je podle mého názoru zbytečné udržovat v chodu hodinky, které nenosíš. Zjednodušeně řečeno, kolečka se točí vlastně pro nic za nic a zbytečně se opotřebovávají, takže si řeknou o servis stejně, jako bys hodinky nosil denně. Když budeš hodinky nosit jeden týden v měsíci a zbylé tři je necháš stá
  12. xjr1

    XIIVI

    Perfektní, se mi fakt líbí ten koncept jednoduché výměny viditelné části pouzdra, prostě několik hodinek v jednom balení. Ideální pro chronomagory, kteří se trochu nudí a hledají originalitu.
×
×
  • Create New...