-
Content Count
1,668 -
Joined
-
Last visited
-
Přesně tak. Akorát ještě zkontroluj, jestli se jedná o sklo vhodné pro armovací kroužek. Zevnitř by mělo mít po obvodu vybrané osazení, kam armovák zapadne. Pokud to tak není, bylo by fajn koupit nové sklo i s armovákem.
-
Celkem bych za Lexus GS zaloboval, je to v našich končinách tak trochu exot (v tý záplavě BMW, Audi a MB) a přitom je to vážně dospělý auto. Kdyby nevyhovoval třílitr, může být i V8 4,3 (4,6), případně pro "fajnšmekry" hybrid 3,5 + baterka. Servis není nejlevnější, ale v kontextu třídy bych neřekl, že je drahý. Myslím, že po třech letech soužití můžu i říct, že se nesype. Jo a je to zadokolka, což píšu proto, že si to málokdo na první dobrou uvědomí.
-
Ahoj, ptám se všude, zkusím to i tady. Potřeboval bych řemeslníky - hlavně zedníka a pokrývače - na úpravy, nebo řekněme částečnou rekonstrukci malého statku poblíž Strakonic. Neměl by někdo z kolegů jihočechů nějaký tip:-)?
-
No dík, akorát se mi zdá, že na mejch fotkách hodinky vždycky vypadají jinak, než ve skutečnosti
-
Tak tohle jsou fakt zajímavý hodinky, po všech stránkách, gratulace!
-
Dík. Už jsme spolu skoro rok a furt se máme rádi;-) Tak ještě jednu a dám zas pokoj..stejně je neumím pořádně vyfotit:-)
-
JB FF:-)
-
Upgrade ETA 2824/2836 na Powermatic 80?
xjr1 replied to Radek124's topic in Opravy, servis a pomoc s hodinkami
Ještě k zaměnitelnosti strojů: dnes jsem dělal opačnou operaci, tedy powermatic ven a 2824 dovnitř. Normálně to šlo přehodit, vše pasovalo, takže nevidím důvod, aby to nešlo udělat obráceně. Jediný problém při obrácené výměně může nastat s výškou hodinového kola, vteřinového kola a minutového pastorku, tedy těch, na které se nasazují ručky. V mém případě to výškově sedlo na první dobrou. Kdyby to bývalo nesedlo, bylo by možné pro 2824 tato kola objednat, jsou běžně k dispozici v šesti různých výškách. U powermaticu takové možnosti nejsou, nebo o nich nevím. Pokud jsou kola vyšší než je po -
I já se přidám s kladným hodnocením, vše proběhlo v pohodě:-).
-
Starej Voyager počítal i do mínusu, -30km tam svítilo a furt to jelo. Koukalo se na to divně, ale zvykl jsem si
-
Upgrade ETA 2824/2836 na Powermatic 80?
xjr1 replied to Radek124's topic in Opravy, servis a pomoc s hodinkami
Toto jsem měl přesně na mysli. A nejde jen o ten plastový krok, i ostatní díly jsou někdy (často) potřeba a pokud nejsou běžně dostupné, je uživatel hodinek odkázán na značkový servis. Pokud to někomu nevadí, může vesele upgradovat:-). Já to svým hodinkám určitě neudělám a ani bych to nikomu ze svých zákazníků s klidným svědomím nedoporučil. Nicméně každy ať se rozhodne sám... -
Upgrade ETA 2824/2836 na Powermatic 80?
xjr1 replied to Radek124's topic in Opravy, servis a pomoc s hodinkami
Já si nejsem jistý slovem upgrade. Existuje více verzí strojku Powermatic 80 (ETA C07.111), některé obsahují plastové krokové kolo a kotvu - v tom případě bych to viděl spíš na downgrade. Pocitově i funkčně. Plastový krok ve strojku z principu nechci, zvlášť když po čase začne zlobit (zkušenost a ne jedna) a díly ke koupi nejsou, na rozdíl od 2824. Ony ty strojky vypadají velmi podobně, nestudoval jsem přesně, jestli jsou některé díly záměnné, ale obecně se dá říct, že na 2824-2836 jsou díly dostupné, na C07.111 nikoliv. A i ten bude potřebovat servis, co pak? Vlastně mi jako jediné plus -
Včerejší setkání bylo opět super, díky:-)!
-
Rychlá dohoda i platba, za mě na 1*:-)
-
Vejdou..na "novodobou" CB SevenFifty v klidu. Starý CB750Four ze sedmdesátek jsou pravda tak nějak menší..