Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Pekné hodinky, vlastne som nenašiel nič čo by mi prekážalo

 lepené indexy - super

glass caseback - pecka

15 Bar - 👌

to ich nové logo tiež môžem

ale netuším ktoré by som si vybral 😅 tam by mohol nastať problém 

Odesláno

Pokud nějaký kovaný fanda ušetřil během výprodeje, tak se chystá, po velepovedenem deskdiveru,další spolupráce se Seconde. 

IMG_0330.jpeg

IMG_0331.jpeg

  • Díky 1
Odesláno

Chápu, že je to jejich strategie, přicházet často s novýma modelama, limitkama apon. Ale vlastně mi to není vůbec sympatický, působí to trochu spotřebně.

  • Dát hlas 1
Odesláno

Mno, můj názor je takový, že pokud je zde nějaký fanoušek téhle značky, který kdysi na Nokii3310 a nejen na ni, "pařil" hada dnem a nocí.. tak do toho ty peníze pustí.

  • Haha 1
Odesláno

Pánové, jak to máte s tím jejich časopisem? Dřív mi normálně chodil, teď už několik čísel ne a to i přesto, že na jejich webu jako vždy vyplňuju formulář... :worried_anim:

Odesláno
  V 2. 2. 2025 v 11:02, Lookyn napsal:

Pánové, jak to máte s tím jejich časopisem? Dřív mi normálně chodil, teď už několik čísel ne a to i přesto, že na jejich webu jako vždy vyplňuju formulář... :worried_anim:

Rozšířit  

Stejná zkušenost, asi dvakrát na podzim jsem (znova) odeslal formulář a nic. Tak jsem to pustil z hlavy. Ale dřív chodil v pohodě... 🤔

  • po 2 týdnech...
Odesláno
  V 16. 1. 2025 v 11:26, paya01 napsal:

Tak aktualizace, pokud by to někoho zajímalo - před svátky jsem je oslovil s otázkou, zda by bylo možné v rámci servisu vyměnit lunetu jako placenou službu - měl jsem v ní zářez, co se mi nelíbil. Požádal jsem o nacenění. Obratem mi přišla informace, že nová luneta s výměnou je GBP 28 a že hodinky budou vyřazeny z fronty na servis a po zaplacení budou znovu naplánovány, zda mám za těchto podmínek zájem.

Zájem jsem měl, potvrdil jsem tedy cenu a těsně po novém roce mi přišel (s omluvou za zpoždění během svátků) platební link, na kterém jsem provedl platbu. Po provedení platby mi potvrdili její přijetí a hodinky naplánovali do opravy.

Jediné mínus (ale pochopitelné) je, že se přislíbená doba servisu restartovala od začátku (8 - 10 týdnů).

Tak uvidíme...

Rozšířit  

Tak dnes dorazilo info,že oprava je hotová a hodinky předávají logistickému teamu k odeslání zpět. Tak uvidíme...

 

Odesláno

Wardi mají další výprodej a mimo jiné jsou tam i Bel Canta. Přijde mi, že ten model si to nezaslouží

 

Odesláno (upraveno)

IMG_1999.thumb.jpeg.a2d9be784a1772c90fcedd3524eed85b.jpeg

Ta lumi je fakt super. C60 trident pro 300 bronze

Upraveno uživatelem rsfmm
  • Dát hlas 1
Odesláno
  V 12. 2. 2025 v 16:30, paya01 napsal:

Tak dnes dorazilo info,že oprava je hotová a hodinky předávají logistickému teamu k odeslání zpět. Tak uvidíme...

 

Rozšířit  

Takže hodinky dorazily domů ani ne po 48 hodinách (ChW standard, vždycky ultrarychlé doručení). Vůbec nebyl žádný problém s celnicí (u některých ChW objednávek jsem musel vyplnit deklaraci, ale zásilka pak byla DDP, vše platil ChW, tady to šlo samo, jen mi chodily notifikace). Akorát týden čekaly, až se vrátím z dovolené. 

Výsledek?

Balení: luxusní, hodinky přišly v dřevěné krabici (standardní ChW balení jako u nových hodinek), ta byla v ochranném kartonu.

Servis: Luneta vyměněná, strojek po 12 hodinách chodu odchylka 0, podle mobilní aplikace chodí podle polohy 0 spd až +4 spd. Zatím dobrý. Jen mi pocitově přijde, že korunka se otáčí víc ztuha, než to šlo předtím. Ale nemám srovnání, jak to bylo před opravou.

Co mě trochu překvapilo (ale možná to je v pohodě) - přiloženy jsou dva protokoly z testu voděodolnosti, oba na  3 bary. Hodinky mají mít 150 m (tedy 15 bar). Nechali byste to přetestovat alespoň na 100 m, nebo to je standard, dělat test na 3 bary?

 

Ještě vyzkouším, jak je na tom strojek s přesností během celé rezery chodu a jaká je rezerva chodu - to byl důvod servisu, velké zpožďování, pokud nebyl strojek plně natažen, a malá rezerva chodu. 

Takže záruka 60 měsíců na strojek u Wardů opravdu funguje a není třeba se bát.

Konec reportu.

  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...