Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 30. 8. 2019 v 8:53, Lookyn napsal:

Tak to je dobrá bomba :blowup: podobná zkušenost s Hanákem... Kupoval jsem mimo fórum PO s dokladem ze servisu od Hanáka... cca půl roku po servisu se začaly zastavovat... :wallbash:

Tak jsem je dal do Pražského hodinářství (pravda, nějakej ten měsíc jsem si počkal) ale zaplatil sem zhruba třetinu ceny oproti Hanákovi a věřím, že pokud by se začaly po 25. měsících zastavovat, že se k tomu postaví čelem :smoke:

Abych to vysvetlil, nevim co se stalo a jsem tak dalek obvinovat v tuto chvili Dusaky. Jen jsem si postezoval, jaky je to pech :-(

  • Odpovědi 77
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
  V 30. 8. 2019 v 11:12, Seamaster napsal:

 

Nechapu proc jsi to u AD nereklamoval, po servisu je zaruka dva roky....mohl jsi to mit za nula.

Já pochopil, že problém nastal po 25ti měsících od servisu, takže po záruce.

Odesláno

Jeden zvědavý dotaz., kdysi býval na hodinkách na hraně dýnka tzv. "red dot", který zaručoval, že hodinky nebyly otevřený (kvůli záruky?). Po servise býval místo červenýho "blue dot". Ještě se to dělá? 

Odesláno
  V 30. 8. 2019 v 11:12, Seamaster napsal:

Nechapu proc jsi to u AD nereklamoval, po servisu je zaruka dva roky....mohl jsi to mit za nula.

 

 

 

  V 30. 8. 2019 v 11:30, Dokusan napsal:

Já pochopil, že problém nastal po 25ti měsících od servisu, takže po záruce.

Dokusan ma bludistaka

Odesláno
  V 30. 8. 2019 v 11:37, organic napsal:

Jeden zvědavý dotaz., kdysi býval na hodinkách na hraně dýnka tzv. "red dot", který zaručoval, že hodinky nebyly otevřený (kvůli záruky?). Po servise býval místo červenýho "blue dot". Ještě se to dělá? 

Už dávno se to nedela-stejne to pořádně nedrželo :(

Odesláno
  V 30. 8. 2019 v 11:40, Ananas napsal:

To bylo na Lookyna bych si tipnul.

Presne tak, bystry hoch, ty mas bludistaka!

Pocitat jeste umim:)

 

Ad red/blue dot: nepouziva se to tak 4-5 let uz.

Odesláno

No jo no, unahlil jsem se s rozdavanim bludistaku :-)

 

At tu jen neplacam - vcera pres den jsem na hodinky uz nemel cas a na ruku jsem je dal odpoledne pri ceste z prace.

Rozebehly se, sly celou hodinu a ....... prd.

Zkusim s nima zajit k Dusakum a udelat smutne oci (kurwa hodinky snad nejsou domaci spotrebic, aby vydrzely jen po dobu zaruky, ne?).

Odesláno
  V 30. 8. 2019 v 11:12, Seamaster napsal:

Nechapu proc jsi to u AD nereklamoval, po servisu je zaruka dva roky....mohl jsi to mit za nula.

 

 

Je to tedy na mě, tak se vyjádřím ;) na papíru od Hanáka (pokud si správně pamatuju) byla záruka na opravu 1 rok, ale to nic nemění na tom, že už jsem s jejich servisem pár zkušeností měl a už se jim zkrátka znovu rád vyhnu, toť celé :)

 

Jinak ještě přidám jednu zkušenost s Dušákem z poslední doby. Dorazil jsem do servisu s požadavkem na regulaci chodu, mladší pán za pultem mi povídá, že to bude stát 300,- Kč a zabere to 15-20 minut. Souhlasím a sedám si.

Nakonec to celé trvalo krásných 55 minut a při platbě pán dodal, že to museli regulovat 2x a že by to tedy mělo stát 600,- Kč, ale že mi původně řekl 300,- Kč, takže budu platit těch 300,- Kč.

Hezké gesto, neříct si dvojnásobek původně domluvené částky ;)

Vím, že jsem s tím hned na začátku nemusel souhlasit, ale i tak mi přijde 300,- za otevření, posunutí páčky, vibrograf a zavření hodinek poměrně slušnej výdělek  :eek:

Na druhou stranu jim to zabralo skoro hodinu a 300,- Kč za hodinu "práce" v centru je celkem pakatel  :D

Odesláno
  V 31. 8. 2019 v 6:04, Murphy97 napsal:

Mrkni na predchozi stranku, Lookyne.

Mezi myma fotkama je tam i servisni list od Dusaka s jasne deklarovanou zarukou 24 mesicu.

 

Já ti to věřím a i vidím ;)

Mnou zmíněná zkušenost je u Hanáka v Brně, pohledal jsem doklad a je na něm skutečně - cituji: "Záruka: 1 rok" . Servisní protokol je ze září 2018.

Odesláno (upraveno)

Jj, uz jsem to tu taky nekde psal, mel jsem u Hanaka na servisu hodinky a na zakazkovym liste 1 rok, tak jsem jim napsal ze by to mely byt dva roky a po mailu me to potvrdili, ze je to tak a ze to maji blbe v sablone.

Jestli to bylo schvalne nebo omyl cert vi...

Upraveno uživatelem Seamaster
  • po 2 týdnech...
Odesláno
  V 31. 8. 2019 v 5:21, Murphy97 napsal:

No jo no, unahlil jsem se s rozdavanim bludistaku :-)

At tu jen neplacam - vcera pres den jsem na hodinky uz nemel cas a na ruku jsem je dal odpoledne pri ceste z prace.

Rozebehly se, sly celou hodinu a ....... prd.

Zkusim s nima zajit k Dusakum a udelat smutne oci (kurwa hodinky snad nejsou domaci spotrebic, aby vydrzely jen po dobu zaruky, ne?).

Tak abych podal raport...

 

Minuly tyden jsem je odnesl k Dusakum na servis, koulel pri tom tema smutnejma ocima.

Ocividne jsem nebyl prvni ani posledni, pan Jiri, ktery hodinky prijimal projevil soucit, pousmal se, prislibil reseni formou maximalni mozne dobre vule.

No, a vcera jsem si hodinky vyzvednul, cena v ramci goodwill 0,-Kc. Pry se sekala vterinovka o sklicko, byla nejak ?nakrivo?, mozna pry po nejakem zaseku, coz jsem si jisty, ze se nestalo. Divne je, ze dva roky nic. Nevim.

No nic, jsou serizene, po tlakovce, vsechno se zda OK a nezbyva, nez servisu podekovat za rychlou pomoc.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...