Conrad Odesláno 28. ledna 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna 2008 Naprosto neskutečný telefon jsem měl s Hibernia servisem,který je autorizován pro longiny.Zeptal jsem se slečny na druhé straně drátu zda mohou a jak dlouho by trvalo přeleštění lunety u longines flagship chronografu- jen drobné škrábance Nevěděla vůbec která bije, ptala se hodináře slyšel jsem jak říká longines flaněco, a pak mi řekla,že by hodinky museli vidět, po telefonu že mi to neřekne.Když jsem jí sdělil, že jsou pro firmu Longines autorizováni, takže musí vědět, o jaké hodinky se jedná pravila důstojně musíte je ukázat,abych věděla, po telefonu to nejde.Nevíte někdo, kdo by to v Praze svedl kvalitně i když není autorizován? tam to vypadalo jako když ještě včera prodávala lístky na tramvaj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraj Odesláno 28. ledna 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna 2008 Každopádně otci jsem zde kupoval Longiny a tam jsme je nechali přeleštit. (byly dost odrbané) Na jejich obranu musím říci to, že za 1500 Kč z nich udělali nové. Lesklé části super, kartáčované taky, vše, jak má být. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conrad Odesláno 28. ledna 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna 2008 Každopádně otci jsem zde kupoval Longiny a tam jsme je nechali přeleštit. (byly dost odrbané) Na jejich obranu musím říci to, že za 1500 Kč z nich udělali nové. Lesklé části super, kartáčované taky, vše, jak má být. Předpokládám, že je cena bez tahu???? mě by šlo jen o tu lunetu jinak jsou netknuté,ale díky za info Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraj Odesláno 28. ledna 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna 2008 (upraveno) Přeleštili celé hodinky za tu cenu. Pouzdro bylo celkem OK, ale tah potřeboval poměrně dost. Upraveno 28. ledna 2008 uživatelem Ondraj Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 28. ledna 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna 2008 Předpokládám, že je cena bez tahu???? mě by šlo jen o tu lunetu jinak jsou netknuté,ale díky za info Tu lunetu ti klidně udělám sám nebo ti půjčím leštící ubrousky, není to s nimi žádný problém. Hodinky mají 39 mm? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conrad Odesláno 28. ledna 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna 2008 Tu lunetu ti klidně udělám sám nebo ti půjčím leštící ubrousky, není to s nimi žádný problém. Hodinky mají 39 mm? To by jsi mi moc potěšil, je to 39mm Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Odesláno 14. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. března 2008 (upraveno) Naprosto neskutečný telefon jsem měl s Hibernia servisem,který je autorizován pro longiny.Zeptal jsem se slečny na druhé straně drátu zda mohou a jak dlouho by trvalo přeleštění lunety u longines flagship chronografu- jen drobné škrábance Nevěděla vůbec která bije, ptala se hodináře slyšel jsem jak říká longines flaněco, a pak mi řekla,že by hodinky museli vidět, po telefonu že mi to neřekne.Když jsem jí sdělil, že jsou pro firmu Longines autorizováni, takže musí vědět, o jaké hodinky se jedná pravila důstojně musíte je ukázat,abych věděla, po telefonu to nejde.Nevíte někdo, kdo by to v Praze svedl kvalitně i když není autorizován? tam to vypadalo jako když ještě včera prodávala lístky na tramvaj. A co je divného na tom, že to chtějí napřed vidět, aby ti mohli říci víc? Sám si to neuděláš a po té holce chceš co? Aby ti to na základě tvých matných informací udělala asi po telefonu!? Upraveno 14. března 2008 uživatelem Pekos Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 Trochu (ale jen trochu) bych se slečny zastal. Pravda, po telefonu nemůže posoudit, jak je poškození rozsáhlé a zda vůbec půjdou přeleštit (např. pokud nejsou zlacené nebo PVD), může záležet i na povrchové úpravě (broušené, kartáčkované, pískované). I když pravda, mohla dát odpověď, že cena bude asi, nebo cena bude od. Na druhou stranu zákazníci se mají tendenci tohohle chytnout a pak si připadají, že je někdo chce odrbat, když jim po prohlídce řeknou cenu dvojnásobnou i větší. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conrad Odesláno 15. března 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 (upraveno) A co je divného na tom, že to chtějí napřed vidět, aby ti mohli říci víc? Sám si to neuděláš a po té holce chceš co? Aby ti to na základě tvých matných informací udělala asi po telefonu!? Jako obvykle jsi zcela mimo mísu.Odpověď autorizovaného servisu bych si představoval Zda tento typ servisují Zda a velmi přibližně za kolik jsou schopni přeleštit lunetu-tedy zda to vůbec dělají Nepujde li to zda a za kolik a za jak dlouho jsou schopni dodat novou takže dotaz- longines flagship s referenčním číslem lehce poškrábaná luneta- jste schopni to udělat je matný jen pro tu slečnu a tebe Upraveno 15. března 2008 uživatelem Conrad Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 Jako obvykle jsi zcela mimo mísu.Odpověď autorizovaného servisu bych si představoval Zda tento typ servisují Zda a velmi přibližně za kolik jsou schopni přeleštit lunetu-tedy zda to vůbec dělají Nepujde li to zda a za kolik a za jak dlouho jsou schopni dodat novou takže dotaz- longines flagship s referenčním číslem lehce poškrábaná luneta- jste schopni to udělat je matný jen pro tu slečnu a tebe Kdyby se měli s každým takovým Conradem denně po telefonu dohadovat, co vůbec chce atd, tak by daleko nedošli. Chápu přístup servisu, který chtěl ty rýhy vidět, aby nepodával zavádějící info. Naopak nechápu Conrada, ale na jeho chaotické jednání si zvykám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník RaGe Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 (upraveno) Kdyby se měli s každým takovým Conradem denně po telefonu dohadovat, co vůbec chce atd, tak by daleko nedošli. Chápu přístup servisu, který chtěl ty rýhy vidět, aby nepodával zavádějící info. Naopak nechápu Conrada, ale na jeho chaotické jednání si zvykám. Dal jsem si práci přečíst několik starších Conradových příspěvků a několik Tvých a opravdu jedny z nich jsou jak říkáš chaotické a když je čtu, musím uvažovat co přesně vedlo jejich autora k jejich uveřejnění, jestli si přečetl na co vůbec reaguje a zda přemýšlí jak reaguje, ale tím chaotickým autorem bohužel není Conrad ! Upraveno 15. března 2008 uživatelem RaGe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 Dal jsem si práci přečíst několik starších Conradových příspěvků a několik Tvých a opravdu jedny z nich jsou jak říkáš chaotické a když je čtu, musím uvažovat co přesně vedlo jejich autora k jejich uveřejnění, jestli si přečetl na co vůbec reaguje a zda přemýšlí jak reaguje, ale tím chaotickým autorem bohužel není Conrad ! No jo no! asi budu plakat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník RaGe Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 No jo no! asi budu plakat. To si myslím, že Ti nehrozí !!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 To si myslím, že Ti nehrozí !!! Cokoli napíšu, hned je tam Conrad a rýpe. Navíc miluju borečky, co mají na ruce hodinky za X peněz a myslí si, že zavolají do servisu a všichni si z nich sednou na prdel. Proto jsem se asi obtěžoval něco napsat. Zase se stáhnu, neboj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník RaGe Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 Cokoli napíšu, hned je tam Conrad a rýpe. Navíc miluju borečky, co mají na ruce hodinky za X peněz a myslí si, že zavolají do servisu a všichni si z nich sednou na prdel. Proto jsem se asi obtěžoval něco napsat. Zase se stáhnu, neboj. Nestahuj se, každý názor je platný a pokud se chceš bránit, je to v pořádku, já jenom, že dělám obchodě a pokud by mi zavolal zákazník a zeptal se, jestli je možné opravit ten a ten typ zboží, který mi přesně specifikuje a já bych bych vůbec nevěděl, která bije a že něco takového prodávám, tak by mě asi hanba fackovala. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 Nestahuj se, každý názor je platný a pokud se chceš bránit, je to v pořádku, já jenom, že dělám obchodě a pokud by mi zavolal zákazník a zeptal se, jestli je možné opravit ten a ten typ zboží, který mi přesně specifikuje a já bych bych vůbec nevěděl, která bije a že něco takového prodávám, tak by mě asi hanba fackovala. Já dělám taky v obchodě a pokud by mi někdo zavolal, že má s určitým produktem nějaký problém, ptal se na možnost odstranění závady a potažmo cenu, tak bych mu slušně po telefonu řekl, že to musím vidět! A čekat od prodavačky znalosti hodináře, to je naivita! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník RaGe Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 Já dělám taky v obchodě a pokud by mi někdo zavolal, že má s určitým produktem nějaký problém, ptal se na možnost odstranění závady a potažmo cenu, tak bych mu slušně po telefonu řekl, že to musím vidět! A čekat od prodavačky znalosti hodináře, to je naivita! Na to aby věděla, typy hodinek, které prodává a nemusela říkat longines flaněco ještě nemusí být hodinář, ale je to Tvůj názor a já ho respektuji (ale souhlasit nemusím,viď?) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 Cokoli napíšu, hned je tam Conrad a rýpe. A není to náhodou obráceně? RaGe má pravdu, měl by ses vzpamatovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Odesláno 15. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 Asi máte pravdu. Na tohle nemám čas. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conrad Odesláno 15. března 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března 2008 (upraveno) Jen na závěr. Nejednalo se o prodavačku, ale zaměstnankyni autorizovaného servisu / U Libeňského pivovaru není prodejna jen servis/ a ta by jako přijímající oprav měla o tom mít relevantní informace. Netoužím,aby ji někdo sedal na prdel, jen aby dobře dělal práci za kterou je placen, u zelinářky budu logicky předpokládat znalost rozdílu mezi cibulí a šalotkou / to bych zase nechtěl po té slečně / Co se týče pekose nemá cenu se bavit s někým,kdo diskutuje takto- toto je jeden z jeho povedených příspěvků To není ani teoreticky možné,ale pokusím se.Obdivuji tvou aktivitu vůči mně.Sháníš chlapa? Já bych se ti stejně nelíbil,ale tvá touha po análku je evidentní.Ukájej se dál teploučký Toljo. O IQ pisatele mám své mínění,ale abych se zde zbytečně nevyvolával flame, i když v budoucnu bude- jak je jeho zvykem tvrdit,že ten zelený čtvereček je červené kolečko a přidá k tomu nějakou svoji pubertální vulgaritku nebudu na to nijak reagovat. Upraveno 15. března 2008 uživatelem Conrad Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se