Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

K pošetilé lásce ke starým chronometrům patří i láska ke starým autům. Když se obě věci spojí dohromady vznikne Setinová Rallye kategorie mechanických stopek.

Vlákno by mělo ideálně spojovat majitele aut a stopek. Vzniklé posádky, by se po teoretických poradách v kavárnách a tvrdých trénincích na okresních silničkách, měli zúčastnit

některého závodu. Já nabízím vůz Alfa Romeo Spider 1985 a Střední Čechy jako oblast ke tréninku, kukačky zatím nemám ...

 

post-41393-0-61287500-1496298644_thumb.jpg

 

post-41393-0-54172900-1496298692_thumb.jpg

 

 

  • Odpovědi 103
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Ahoj, super napad, jezdi tady nekdo setinove rally ochotny vysvetlit pravidla a sdelit zkusenosti?

Taky me to zajima i kdyz auto jeste slozene zpatky nemam.

Odesláno

 

Zajímavé info, díky.

 

  • Naučte se ovládat stopky, ale opravdu dobře. Tedy včetně fíglů, jako je namáčknutí tlačítka a zmáčknutí až v poslední setině, kdy projíždíte startem!
  • Jako řidič musíte perfektně znát vnější rozměry svého vozu, mít odhad, kdy projíždíte světelnou závoru, nebo kdy naopak předními koly přejíždíte spínací kabel.
  • Zdokonalte se v práci se spojkou, při jezdění disciplín není čas řadit. Cíl se projíždí s vyšlápnutou spojkou a přibrzďováním vozu, obvykle totiž nezvládne dostatečně svižně zrychlit. A pozor, u vozu s automatickou převodovkou se jezdí jen na první stupeň!
  • Pokud jedete dlouho klidným lesním úsekem, vezměte jed na to, že vás překvapí tajná zkouška. Ještě před startem si v itineráři nalistujte, jaké bude mít parametry. Těsně před ní už není čas to hledat.
  • Spolupráce mezi jezdcem a spolujezdcem musí být bezchybná, bez toho to nemá smysl a akci si neužijete!
Odesláno

Taky by to chtelo nejake dobove stopky k autu, moc se podle me nehodi merit to hojerama z 50. let u aut z 80. let.

 

Ja napriklad auto 1978 + stopky mam Minerva z Messerschmittu :D

Odesláno

Jedná se o test přesnosti a tam se jezdí  vzdálenosti něco kolem 200m, nejsou to žádné kilometrové štreky.

 

80. letech už nastoupil quartz, tedy z pohledu současných závodů přesné a snadno ovladatelné hodinky, jízda s klasickými stopkami je samostatná kategorie, kde nejezdí moc závodníků ...

 

Do normální soutěžní kategorie je nejjednodušší rovnou zakoupit Tripmaster    http://www.classicrallye.cz/shop/tripmastery-prestelgemmer/

  • po měsících...
Odesláno

Ahoj,

 

odjel letos někdo ze členů fóra "setinovou rally" ?

 

Je tady spoustu "vintage loverů" a příznivců sportovních aut, tak se divím že se nikdo do tohoto vlákna nezapojil. Myslím že Bezouš vymyslel dobré téma - auta a stopky.

 

Věřím že by se na jaře mohl provést nějaký "chrono/car" sraz na 4 kolech, ne?

 

Tady jedna upoutávka a aktuální inzerát na stopky

http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/110270-omega-set-9000a-8063a/?p=2016180

post-41349-0-14096600-1508925319_thumb.jpeg

  • po měsících...
Odesláno (upraveno)

Setinová Rallye je už vyšší divčí, nějaký srazík na čtyřech kolech nebo veteránské závody je dobrý nápad. Já jsem pro.

 

P.S. otázka je, co bude s autem po zimě, to je vždy ruská ruleta.

 

post-41393-0-69951000-1516642025_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Bezous
Odesláno

Super. Dáme kafe v Karlíně a "vymyslíme a vypíšeme" nějaký chronosraz na kolech? Nemusí to ani být rally, ale spanilá jízda s prezentací hodinek by na začátek stačila. Veteránů nebo youngtimerů (včetně veteránských motorek) je tady na fóru určitě dostatek.

post-41349-0-99630900-1516647589_thumb.jpeg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...