Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • po 2 týdnech...
  • Odpovědi 77
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno (upraveno)

Oživím téma. Jak tu někteří odborníci (resp. jeden odborník) lamentovali nad tím, že u nás nelze udělat tlakovku na víc než 100 metrů, tak pozor, všichni se můžete radovat. V Koscomu mají nově tlakovku na 300 metrů.

 

Ceny včetně výměny baterie:

 

100 m - 450 Kč

200 m - 600 Kč

300 m - 750 Kč

 

Kdo má hodinky koupené v Koscomu s razítkem na doživotní výměnu baterie zdarma, tak ten nic platit nebude.

 

Pro jistotu bych připomněl, že riziko, že se hodinky při tlakovce vysypou, je u 200 a 300 metrů podstatně vyšší. Takže se nedivte, když vám je kvůli škrábnutému sklíčku nebo naštípnutému pouzdru nevezmou.

Upraveno uživatelem Chumpus
  • po měsících...
Odesláno

Kolegové, mám nárok uplatnit záruku, pokud mám k hodinkám jen kartu, vyplněnou tak nějak ledabyle?

Fakturu jsem někam zašil a hodnky chci seřídit, dělají cca +50s/d a samozřejmě s tlakovkou.

Víte někdo, kam se případně v Praze obrátit?

post-47688-0-86946700-1573984221_thumb.jpg

Odesláno

Kolegové, mám nárok uplatnit záruku, pokud mám k hodinkám jen kartu, vyplněnou tak nějak ledabyle?

Fakturu jsem někam zašil a hodnky chci seřídit, dělají cca +50s/d a samozřejmě s tlakovkou.

Víte někdo, kam se případně v Praze obrátit?

Koscom

Odesláno

Tak moje obavy byly na místě, s takto vyplněnou kartou a bez fakury mám u Koscomu (jistě i jinde) smůlu, pokud jde o záruku.

Poladění i tlakovku jinak samozřejmě provedou!

  • po 3 týdnech...
  • po měsících...
Odesláno

Zakoupil jsem v Anglii hodinky Seiko a tyto mi byly doručeny poštou, v balení je pouze faktura a není přiložena záruční karta. V případě, že mi prodejce nepošle dodatečně tuto kartu, tak jsou hodinky bez záruky, nebo postačuje faktura? 

 

Odesláno

Součástí balení by měla vždy být správně vyplněná záruční karta, určitě bych ji po prodejci požadoval. A je to autorizovanej dealer? Pokud jo, tak máš samozřejmě právo případně reklamovat u nás. Pokud ne, tak to budeš muset řešit přímo s ním

Odesláno

díky za odpověď, 

je to AD, psal jsem mu zprávu, aby mi záruční kartu poslal, tak čekám na reakci, 

přinejhorším bych mohl odstoupit od smlouvy, ale to se mi nechce, protože jsem kupoval hodinky co již nejsou v ČR (Seiko 5, Brian May) 

  • Po letech...
Odesláno
V 19. 7. 2017 v 21:33, Chumpus napsal:
V poslední době se tu množily dotazy ohledně servisu Seika nebo třeba uplatnění záruky u hodinek kupovaných v zahraničí. Hodně z vás psalo i přímo mně, tak jsem pro vás ve spolupráci s českým distributorem připravil odpovědi na pár základních otázek, aby se to vyjasnilo a abychom si všichni ušetřili čas :)

 

 

 

 

Pro úplnost ještě jednou dodám, že sice spravuji Seiko Instagram, ale nepracuji ani u distributora, ani v Koscomu, tak mi prosím nevolejte s tím, že "byste chtěli slevu 25% na hodinky", jak už se mi bohužel stalo. Hodně lidem jsem tu pomohl a udělám to rád znova, umím zařídit dost věcí, ale myslete na to, že to dělám ve svém volném čase ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

1) Kam mám dát v ČR na servis svoje hodinky Seiko?

 

 

V ČR jsou dvě servisní místa:

 

 

Koscom (Pasáž Florentinum, Na Poříčí 30, Praha 1) napistenam@koscom.cz

 

 

Deal Klenotnictví (28.října 49, Ostrava) deal@deal-klenotnictvi.cz, servis@deal-klenotnictvi.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

2) Jaký rozsah oprav v Koscomu zvládnou? Servisuje se u nás všechno, nebo se něco musí posílat do jiné evropské země, případně do Japonska?

 

 

Koscom může opravovat všechny quartzové, kinetické, solární i mechanické hodinky ze standardních i elitních kolekcí. Výjimkou jsou Astrony a Grand Seiko, které se posílají do centrálního servisu v Holandsku. Tam hodinky buď opraví, nebo posílají do Japonska.

 

 

 

 

 

 

 

 

3) Potřebuji náhradní díly nebo příslušenství. Na koho se mám obrátit? Díly, případně strojek, mi prodáte samotné, nebo musím dodat hodinky a výměna proběhne v Koscomu?

 

 

Náhradní díly i příslušenství může objednávat Koscom i Deal. Samotné náhradní díly nelze prodávat, samostatně se dodávají pouze řemínky a tahy. Individuálně, např. pro sběratele, je ale možné v Koscomu domluvit výjimku.  

 

 

 

 

 

 

 

 

4) Koupil jsem si Seiko v zahraničí a hodinky potřebuji reklamovat/servisovat. Bude mi uznána záruka?

 

 

Koscom i Deal uznávají mezinárodní záruku. Je k tomu potřeba správně vyplněná záruční karta, potvrzená od autorizovaného prodejce.

 

 

 

 

 

 

 

 

5) Potřebuji zjistit dostupnost konkrétního modelu. Mám se obrátit na svého lokálního prodejce, Koscom nebo distributora Design Trade?

 

 

Dostupnost hodinek mohou zjistit všichni autorizovaní prodejci Seiko (seznam na www.designtrade.cz) a samozřejmě i Koscom. Distributor vám dostupnost sdělí také, ale hodinky vám napřímo neprodá.

 

 

 

 

Ahoj prosímtě, už jsem si zkoušel i založit vlákno a pak jsem narazil na tady toto vlíkno.
Nevíš jestli by někdo dokázal sehnat celočernou lunetu z SSC935P1 a a hodit mi ji na SSC911P1.
Dík

  • po měsíci...
Odesláno

ahoj, nejde sice přímo o seiko jako spíš casio, ale dotaz zní jak funguje ten autorizovaný prodej? jestliže např. na alze.cz která je autorizovaným prodejcem pro zmíněné casio zakoupíte hodinky, vemou vám je v případě problému ( záruka 2 roky) i na jiné pobočce která je autorizovaným prodejcem? nebo stejně musím zasílat poštou na alzu?? díky. 

Odesláno

jasně a co to pro mě jako zákazníka znamená? kartu bych měl obdržet při objednávce z alzy. a v případě že ano tak lze tedy reklamovat kde? pouze online prostřednictvím alzy? díky za upřesnění

Odesláno

Seiko/Casio obě japonské firmy,ale tím podobnost končí. Casio má fajn některé modely,ale fakt řešit Casia u Seika? 🤔

Odesláno

Pokud mas potvrzenou zaruku od AD vezme ti hodinky na zarucni servis kterykoliv jiny AD. Pokud ma servis, probehne servis u nej, jinak je posle dovozci a ten je bud opravi, nebo vymeni. To plati jak u Seika, tak u Casia nebo jakekoliv znacky. Ale jen v rozsahu celosvetove zaruky, coz je obecne rok, i kdyz nektere znacky nabizi vic. Po teto dobe muzes vyzadovat zaruku pouze u prodejce. Staci to takto?

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...