YPO Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 (upraveno) pak mám ještě jeden zážitek od jiného CZ AD .... kdy jsem si koupil hodinky a doma zjistil, že jsou u nich jiný papíry ....... tak sem tam volal a že papíry nemaj, ale že to budou řešit řešení bylo takový, že jsem hodinky půl roku nosil a pak sem dostal ty samý nový s papírama a ty "starý" jsem jim vrátil tuším, že to bylo v cenovce 115 nebo 125 tisíc ...... už si to nepamtuju Upraveno 11. listopadu 2018 uživatelem YPO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YPO Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 A jak to dopadlo?po půl roce jsem dostal vše co sem měl dostat s podporou jednoho místního člena, kterej mi s tím pomoh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohdan Kocharowski Odesláno 11. listopadu 2018 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 Nevim, co vsechno jsi delal nebo nedelal, ale tohle se stat mne, tak jdu nejdriv rvat sem, pak udelam bugr u vyrobce a pak nekde v ramci ochrany spotrebitele v CR...asi COIka nebo tak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohdan Kocharowski Odesláno 11. listopadu 2018 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 Taky si rikam... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukyn77 Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 Tak co dělají s těmi vrácenými hodinkami, posílají je znovu a znovu mezi lidi, dokud si je někdo nenechá? Ad už je asi zpátky nevezme, to se mi ani snad nechce věřit.... možná to pak budou ty ve stavu "nenošené" .... kterých je zrovna v případě moonů na chronu dost ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 já myslím, že si mnozí pamatují na mojí kauzu z Příkop u AD už je to deset let ..... to to letí na první pohled dobrý ....... druhej pohled zamrazení ..... třetí pohled průser nasranej sem ještě dneskaTohle je strašný masakr, trochu si na tu kauzu vzpomínám.... Já tedy musím zaklepat, ale s ČR AD prodejci zatím parádní zkušenost. Od Dušáka co tak vzpomínám jsem myslím nic nového nekoupil, ty ceny jsou samozřejmě přemrštěné, ale když vidím jeho klientelu na obchodě, není čemu se divit. Je tedy pravda že když u něho kupujete několikáté hodinky, dokáže slevu poskytnout. Na druhou stranu mi zkrátil, prodloužil nespočet tahů, ověřil originalitu haldy hodinek, udělal několik testů vodotěsnosti a seřízení přesnosti zdarma, to zase klobouk dolů. Samozřejmě u hodinek zakoupených u AD v ČR. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YPO Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 (upraveno) no když tam byl v servisu ještě koženej ksicht, kterej skončil jako měnič baterek v albertu čestlice, tak to teda nebyla moc velká hitparáda Upraveno 11. listopadu 2018 uživatelem YPO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 no když tam byl v servisu ještě koženej ksicht, kterej skončil jako měnič baterek v alberu čestlice, tak to teda nebyla moc velká hitparáda:-) :-) :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohdan Kocharowski Odesláno 11. listopadu 2018 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 Nevim, kolik Dusak plati, ale zadny terno to nejspis nebude a tomu taky odpovida uroven personalu. Moje aktualni zkusenost z Omega butiku byla taky takova zvlastni...jedna pani (no, spise slecna asijskeho vzezreni) ani nevedela, co po ni vlastne chci a druha sice vedela, ale nasledne mi na ruku rvala model, ktery mel mit podle ni stejnou velikost pouzdra jako FOIS (ktere nedrzi skladem)...samozrejme nemaji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 V kterým Omega butiku prosím dělají Vietnamci? Půjdu se tam juknout :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohdan Kocharowski Odesláno 11. listopadu 2018 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 Na Staromaku. Ale ja nerekl, ze to byla Vietnamka...pouze, ze byla "asijskeho vzezreni" ;-) Nicmene z toho, jak reagovala, se zdalo, ze to Cestina neni jeji rodnej jazyk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyber Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 Nevim, co vsechno jsi delal nebo nedelal, ale tohle se stat mne, tak jdu nejdriv rvat sem, pak udelam bugr u vyrobce a pak nekde v ramci ochrany spotrebitele v CR...asi COIka nebo tak.Problém je, ža na ten Tvůj bugr bude jediná reakce výrobce, přesně podle šablony napsaná a odeslaná asistentkou, jako že k tomuto nikdy nedošlo, že se jedná o vyjimku bla bla bla, že je jim to velmi líto, bla bla bla, a že se ještě jednou omlouvají, bla bla bla. Uvědom si, že výrobce ty svý prodejce potřebuje, protože mu nosí cash. zatímco ty jsi jenom zákazník a v zásadě nikoho nezajímáš. Přesně v duchu hesla: O hodinky jde až v poslední řadě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pumpic11 Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 (upraveno) To by mne taky zajimalo...i kdyz teda treba hodinky za kilo si snad nikdo neobjednava jen tak, z pleziru s tim, ze je behem tech 21 dnu vrati...stejne jako to nejsou hadry, ktery si clovek objedna nekolik velikosti, aby si pak nechal jen jednu a ostatni vratil, takze krom pripadu, kdy je fakt s hodinkama neco spatne, si nedovedu predstavit moc situaci, kdy by clovek vracel koupeny hodinky... Slo o PAM 572. Rozdil oproti cennikovce a u sedivky byl 30%. Pred nakupem jsem ji napsal s tim, ze bych rad hodinky z roku 2018, jak se narodila moje dcera a rekli, ze jasne, jsou urcite z 2018. Mysleli tim ale orazeni zarucni karty.. Nakonec carove kody na hodinkach a krabice z 10/2015.. Vytocil jsem se a poslal je zpatky... Chapu, ze to byla asi nestardandni pozadavek, ale vzalo mi to proste radost.. Zajimave taky, ze jsem jim psal recenzi pres chrono 24 a jasne ze ji smazali.. Asi z duvodu ze se se koupe neuskutecnila... Recenze tedy clovek musi brat s rezervou.. Upraveno 11. listopadu 2018 uživatelem pumpic11 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohdan Kocharowski Odesláno 11. listopadu 2018 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 Problém je, ža na ten Tvůj bugr bude jediná reakce výrobce, přesně podle šablony napsaná a odeslaná asistentkou, jako že k tomuto nikdy nedošlo, že se jedná o vyjimku bla bla bla, že je jim to velmi líto, bla bla bla, a že se ještě jednou omlouvají, bla bla bla. Uvědom si, že výrobce ty svý prodejce potřebuje, protože mu nosí cash. zatímco ty jsi jenom zákazník a v zásadě nikoho nezajímáš. Přesně v duchu hesla: O hodinky jde až v poslední řadě Jo, to se stat samozrejme muze. Nicmene tak by aspon probehla negativni reklama a treba by i nejakej ten flastr od COIky dostali a pripadne i nejakou peknou negativni reklamu by meli...i kdyz samozrejme iluze nemam a naivni fakt nejsem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyber Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 (upraveno) Jo, to se stat samozrejme muze. Nicmene tak by aspon probehla negativni reklama a treba by i nejakej ten flastr od COIky dostali a pripadne i nejakou peknou negativni reklamu by meli...i kdyz samozrejme iluze nemam a naivni fakt nejsemJako jak by proběhla ta negativní kampaň? Jako že by jsi smutně koukal na ten stručný, předem připravený mail od výrobce, že bla bla bla, a že mu je to líto. To je ta kampaň? Myslíš že by se z toho někdo hroutil, kromě Tebe? Čoika se tím zabývat nebude, zato ty promarníš mraky času. Zkus si nechat vyměnit třeba u nejmenovaného výrobce korunku a lunetu, nebo sponu za novou. Ze zákona máš nárok na to aby Ti Tvoje původní díly vrátili ve stavu v jakém jsi je do servisu odevzdal. Dnes už třeba u autoservisů věc naprosto běžná. Myslíš že Ti u nejmenovaného výrobce ( modří už vědí ) něco vrátí? Ani prd. A můžeš šermovat ČOIkou sem tam a klidně i okolo. Věř zkušeným. Jediná šance je najít si jiné kanály pro nákup. A třeba právě i nonAD. Seriozní nonAD se o pravidelného klienta stará a váží si ho. Upraveno 11. listopadu 2018 uživatelem Cyber Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohdan Kocharowski Odesláno 11. listopadu 2018 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 To je samozrejme mozne. Nicmene takovej clanecek na nejakym zpravodajskym serveru (kdyz clovek ma kanaly, jak to zaridit), dovede zprijemnit naladu a par potencialnich hejlu presmerovat jinam Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyber Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 To je samozrejme mozne. Nicmene takovej clanecek na nejakym zpravodajskym serveru (kdyz clovek ma kanaly, jak to zaridit), dovede zprijemnit naladu a par potencialnich hejlu presmerovat jinamMyslíš že nějaký zpravodajsky servery zajímá, jestli dostaneš přegumovanou záruční kartičku , nebo jiný papíry k hodinkám, případně že Ti nevrátili původní díly po servisu? Nechci Ti brát iluzi, ale to že někde potrhal vlk ovci, nebo že hoří sklad pneumatik za vsí u Horního vemene je zajímavější zpráva.Prostě je jediná šance, rozhlídnout se jinde. Naštěstí už nejsme zavřeni mezi Aší a Čiernou nad Tisou. Howk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_cha Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 Howgh... Indian nazi... :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 Neviděl bych to až tak blbě, myslím že výrobcům jde o zákazníky, ale prostě mezi článek občas vázne. Asi bych opravdu v případě problémů neváhal znovu kontaktovat přímo výrobce, pokud všechno okolo selže.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyber Odesláno 11. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2018 Neviděl bych to až tak blbě, myslím že výrobcům jde o zákazníky, ale prostě mezi článek občas vázne. Asi bych opravdu v případě problémů neváhal znovu kontaktovat přímo výrobce, pokud všechno okolo selže....Jasně, pro ty co to nezkusili, doporučuji vyzkoušet, "Bla bla dopis" prosím pak postnout sem. Já už bohužel ty svoje už dávno smazal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se