mrTT Odesláno 13. května 2008 Nahlásit Odesláno 13. května 2008 Na začátek musím říct,že jsem v hodinkách úplný laik,ale dostaly se mi do rukou po dědovi hodinky značky sea-gull.Hodinky mají stáří cca 25-30let,když byl děda v číně na dovolené(alespoň to tvrdí).Hodinky jsou docela pěkné,docela bych je chtěl nosit,ale mají ulomenou osičku a v žádném hodinářství v Brně, ve kterých sem byl mi to odmítli opravit (cca 3 hodinářství).Tak jsem se chtěl obrátit na vás,jestli nemáte někdo nějaký tip na hodinářství,kde by to svedli nejlépe v brně,nebo okolí.Popřípadě,kolik by oprava mohla cca stát..Předem díky..ještě vám tu dám nějaké fotky těch hodinek. hodinky1 hodinky2 hodinky3
safi Odesláno 13. května 2008 Nahlásit Odesláno 13. května 2008 (upraveno) Doporučuji člena fóra jménem mechano..opraví vše od Číny až po Alijašku P.S. odkazy na obrázky nefungují Upraveno 13. května 2008 uživatelem ¨safi
mrTT Odesláno 13. května 2008 Autor Nahlásit Odesláno 13. května 2008 mě ty odkazy jedou,ale dám to přímo sem..a skusím se zeptat..thx.
safi Odesláno 13. května 2008 Nahlásit Odesláno 13. května 2008 (upraveno) Z Čínských hodinek jsou Sea-Gull obecně považovány za nejkvalitnější (v rámci sériové výroby). Měl jsem jedny hodinky se strojkem od Sea-gull a z pohledu strojku jsem proti nim nemohl říci křivé slovo. Takže napiš soukromou zprávu mechanovi, pošli mu hodinky a za několik týdnů je máš doma. Upraveno 13. května 2008 uživatelem ¨safi
mrTT Odesláno 13. května 2008 Autor Nahlásit Odesláno 13. května 2008 zkoušel sem mu napsat,ale má plnou schránku,tak si počkám..ale ještě jednou díky za odpovědi a rady..