tyfo Odesláno 18. listopadu 2008 Nahlásit Odesláno 18. listopadu 2008 Prosim o radu zkusenych borcu na tomto foru. Rad by jsem si koupil mechanicke hodinky, protoze jsem temer nedotceny mechanikou tak si nedovedu uplne predstavit co to obnasi. No kazdopadne mam nejake pozadavky (mozna najivni): 1. Vodotesne min 100M - to aby jsem se s nimy nemusel bat koupat, skakat do vody atd. 2. Automat - na natahovani by jsem na 100% zapominal a nosim hodinky imrvere tak by to melo byt i pohodlnejsi 3. velikost adekvatni me ruce - mam cca 19,5cm tak si predstavuji tak 42 - 44mm (jen odhad netusim jestli je to OK) 4. necim neobycejne - bezne hodinky na urceni casu mam na to mi staci quartzky, zkratka neco zvlastniho cim jsou vyjimecne, treba GTLS nebo Spring drive nebo mereni slunecni rovnice zkratka NECO 5. pruhled na stroj - chci tu krasu videt 6. musi se mi libit 7. cena aby mne zena nezabila teda pro ni je 10Kkc nerealne ja jsem ochoten jit max na 20Kkc (rika ze pri 20 se se mnou rozvede) 8. moc se mi libi komplikace Power reserve - edit prosim o usmerneni patricnym smerem, ty komplikace jsem jen tak dal jako priklad vim ze v teto cenove relaci neni mozne mit treba SpringDrive, nicmene treba to budou posledni automaty co koupim a za chvili prodam nebo si je necham jako MyFirst a zacnu kupovat dalsi jako nekteri zde "postizeni" Predem dekuji za trpelivost protoze si zatim pripadam jako ze neco chci nevim co a nedam pokoj dokud to nedostanu.
Návštěvník YPO Odesláno 18. listopadu 2008 Nahlásit Odesláno 18. listopadu 2008 řekl bych,že jsi šťastný člověk, protože jsi se hned dostal do stadia chronomagisty "chci něco a nevím co" a nestálo tě to žádné peníze - nejvíc mě pobavil bod číslo šest já Ti neporadím, ale možná někdo méně postižený ano