Přejít na obsah

Dusak vs. Carollinum


maty

Doporučené příspěvky

  • po měsících...

Tak dnes jsem se stavil na malou prohlídku v Carollinu a mladý muž byl velmi ochotný a vstřícný a velmi ochotně mi předvedl YACHTMASTERY za tři čtvrtě míče a musím říct, že jsou nádherné a snad bych jim i odpustil tu chybějící datumovku :smile_anim: jen ta cenovka :sad01_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem se stavil na malou prohlídku v Carollinu a mladý muž byl velmi ochotný a vstřícný a velmi ochotně mi předvedl YACHTMASTERY za tři čtvrtě míče a musím říct, že jsou nádherné a snad bych jim i odpustil tu chybějící datumovku :smile_anim: jen ta cenovka :sad01_anim:

 

Byl jsem shodou okolnosti dnes u toho sameho a musim potvrdit, ze byl prijemny a ochotny ...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V týdnu jsem tam taky byl, a připojuji se k výše napsané pochvale. Věnovala se mi store manažerka Klára Exnarová a vše proběhlo naprosto korektně a v pohodě. Její kolega sice zná více technikálií co se týče hodinařiny, ale i ona je docela srdcařka. Oproti zkušenostem z minulých dob je to razantní změna k lepšímu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Musím se podělit se svojí zkušeností s oběma servisy - Dušák a Carollinum. Před třemi lety jsem u Dušáka koupila hodinky Breitling Lady Cockpit. Nedávno přestaly jít. U v podstatě nových hodinek, které nenosíte denně, by asi každý čekal, že se jedná o výměnu baterie. Bohužel, když jsem hodinky odnesla do Carollina na výměnu baterie, sdělili mi, že odešla elektronika. Ne mou vinou, prostě odešla... Zavolala jsem tedy do Dušáka, kde byly koupené a slušně je požádala, zda-li by se jako hodinářství, ve kterém byly kupované, mohli podílet na opravě. S tím, že bych je k nim odnesla spolu se 3 roky starým záručním listem a pokusili by se kontaktovat přímo Breitling. S tak arogantním jednáním jsem se již dlouho nesetkala. Naprosto nekompromisně mi pán v servisu řekl, že jakmile jsou po záruce, cituji, stačí i den, mají od Breitlingu jasně dáno, že nesmí nic uznávat. V podstatě mě milý pán řekl, že je mu to jedno. A o tom, že hodinky byly kupované u nich a že záruka vypršela před chvílí nechtěl nic slyšet... Žádná snaha, nic.

 

Zato v Carollinu se chovali naprosto profesionálně. Nejen, že měli snahu zkontaktovat Breitling, ale chovali se přívětivě, přesto že hodinky u nich NEBYLY kupované. Díky jejich snaze Breitling zaslal novou součástku na své náklady. Za což jsem vděčná celému týmu v Carollinu.

 

Závěrem bych chtěla dodat, že od samotné diagnostiky závady až k opravě to byly pouhé 3 týdny.

 

Dušák je pro mě zakonzervované postkomunistické hodinářství, které zamrzlo někde v roce 1998, jak svým chováním, tak svým vzezřením.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím se podělit se svojí zkušeností s oběma servisy - Dušák a Carollinum. Před třemi lety jsem u Dušáka koupila hodinky Breitling Lady Cockpit. Nedávno přestaly jít. U v podstatě nových hodinek, které nenosíte denně, by asi každý čekal, že se jedná o výměnu baterie. Bohužel, když jsem hodinky odnesla do Carollina na výměnu baterie, sdělili mi, že odešla elektronika. Ne mou vinou, prostě odešla... Zavolala jsem tedy do Dušáka, kde byly koupené a slušně je požádala, zda-li by se jako hodinářství, ve kterém byly kupované, mohli podílet na opravě. S tím, že bych je k nim odnesla spolu se 3 roky starým záručním listem a pokusili by se kontaktovat přímo Breitling. S tak arogantním jednáním jsem se již dlouho nesetkala. Naprosto nekompromisně mi pán v servisu řekl, že jakmile jsou po záruce, cituji, stačí i den, mají od Breitlingu jasně dáno, že nesmí nic uznávat. V podstatě mě milý pán řekl, že je mu to jedno. A o tom, že hodinky byly kupované u nich a že záruka vypršela před chvílí nechtěl nic slyšet... Žádná snaha, nic.

 

Zato v Carollinu se chovali naprosto profesionálně. Nejen, že měli snahu zkontaktovat Breitling, ale chovali se přívětivě, přesto že hodinky u nich NEBYLY kupované. Díky jejich snaze Breitling zaslal novou součástku na své náklady. Za což jsem vděčná celému týmu v Carollinu.

 

Závěrem bych chtěla dodat, že od samotné diagnostiky závady až k opravě to byly pouhé 3 týdny.

 

Dušák je pro mě zakonzervované postkomunistické hodinářství, které zamrzlo někde v roce 1998, jak svým chováním, tak svým vzezřením.

 

Nějak mi pár věcí ve Tvém příspěvku nesedí

1) "odešla elektronika" - upřímně, nedovedu si představit diagnostiku quartz mechanismu v tomto stylu, která dále pokračuje bodem 2

2) zaslali SOUČÁSTKU na vlastní náklady - ???

v kombinaci s Tvou překrátkou historií na fóru mi holt lehce páchne, ale možná jsem jen ovlivněn faktem, že se nikdo z Carollinum neobtěžoval ani odpovědět na můj e-mail a také zkušenostmi z obdobnými "recenzemi" nových členů (na různé obchody, pozitivními i negativními).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřímně řečeno tomu nerozumín - hodinky řeším podle vzhledu. Telefonovali mi to druhý den, co jsem je přinesla. Jedná se o součástku, která nejde opravit a musi se vyměnit, asi něco s kontaktem. Tohle po mě nechtěj vědět, protože ti to neřeknu. Důležité je, že kalkulace byla poměrně vysoká a díky snaze lidí z Carollina se snížila na polovinu za servis.

 

Jsem jim prostě vděčná a zároveň naštvaná na Dušáka, že se ani neobtěžovali mi v té situaci vyjít vstříc. Nemuseli, ale mohli...

 

Je to věc názoru na jedno nebo druhé hodinářství. Když jsem si hodinky u Dušáka kupovala, byli vstřícní a mohli se přetrhnout ( chtěla jsem místo koženého řemínku kovový - okamžitě vyměněn ). Ale uráží mě, že se k opravám hodinek u vlastního klienta chovají, tak jak se chovají.

Upraveno uživatelem voyageusedutemps
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle byla výjmečná situace, hodinky byly po záruce krátce a za tu vadu jsem nemohla... Přesto jsem vzhledem k propadnutí záruky na opravu v rámci reklamace nárok samozřejmě neměla, ale díky vstřícné domluvě to dopadlo dobře. Na fora běžně nepíšu, ale tohle mi prostě nedalo...

Upraveno uživatelem voyageusedutemps
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A u BMW jsem prodejci pojem kulance musel vysvětlovat já, takže se obratem jelo na servis do Vídně.

 

ta situace se sluzbama v cesku je skutecne zoufala. ale toto je podle me opravdu jedina mozna cesta, proste az tito poskytovatele sluzeb pociti reakci na sve ciny formou odpovedi nasich penezenek, tak pak muze dojit k naprave. jinak asi ne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neříkals náhodou, že máš úžasnou ženu? :D

 

Drahý příteli, jsi vedle jak ta jedle. ;)

Můj dotaz nemá nic společného ani s city ani s pudy.

Na mém tvrzení, že mám úžasnou ženu, nemůže existence té dámy nic změnit.

Jen jsem se snažil vám ji přiblížit/popsat.

Byla profesionálně milá (tzn., že na čele měla při bližším pohledu napsáno, že ji votravuju) a byla na mě "nasazena"

v momentě, kdy na můj obchodní (nikoliv odborný hodinkový) dotaz nebyl schopen odpovědět úslužný mladý prodavač.

Z toho usuzuji na její "vyšší" pozici v prodejně neřku-li v celé společnosti. Bohužel i ona byla obchodně úplně vedle a rozhovor se mnou vedla

k pokud možno co nejrychlejšímu konci. Byl jsem tak otrávenej, že jsem se ani nezeptal na její jméno.

 

TO Adam99: no pokud má Tamara výšku tak 170 (+něco málo), má kratší vlasy než na té fotce a nosí takovou tu vestičku s kusem něčeho chcíplého místo límce, tak by to mohla být ona. :D

Upraveno uživatelem honza71
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...