Přejít na obsah

Top Gear v televizi..


Doporučené příspěvky

Přesně, nevím proč lidi odsuzují Top Gear ve stylu "je to komedie, není to seriózní". Top Gear není TV magazine, ale TV Show...je to prostě o zábavě, ne o faktech.

V posledních sériích byly některý věci opravdu přehnaný, to souhlas. Ale pořád to stojí za to.

 

 

Ono záleží co od toho očekáváš, jestli zábavu tak oka, jestli seriózní testy aut tak pak sorry.... Nicméně lehce odsouzeníhodné je výrazné sklouznutí od právě zajímavýho pořadu (kterej se mi opravdu líbil) a kde se dalo něco o kárách dozvědět k laciné podbízivosti, která o autech toho moc ve skutečnosti nevypovídá.

Určutě nejsu proti TG zaujatej, ale očekávám od testů takových aut, jaká tam mají k dispozici, přece jen trochu víc než tu srandu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 157
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Ono záleží co od toho očekáváš, jestli zábavu tak oka, jestli seriózní testy aut tak pak sorry.... Nicméně lehce odsouzeníhodné je výrazné sklouznutí od právě zajímavýho pořadu (kterej se mi opravdu líbil) a kde se dalo něco o kárách dozvědět k laciné podbízivosti, která o autech toho moc ve skutečnosti nevypovídá.

Určutě nejsu proti TG zaujatej, ale očekávám od testů takových aut, jaká tam mají k dispozici, přece jen trochu víc než tu srandu.

 

Ale vždyť Top Gear se snad po restartu v roce 2002 nikdy neprezentoval jako seriózní pořad se testy aut, ne? Tak jak od toho mám očekávat něco jinýho? U Auto moto revue nečekám, že se budu válet smíchy, u Ano, šéfe nečekám seriózní hodnocení restaurace apod.

Jak jsem psal, uznávám že něco je za hranou. Třeba úvodní díl jedný série, kde stavěli obojživelný auta. To byla fakt trága. V posledních několika sérií je to o vybírání si z jednotlivých dílů.

Prostě je to show, tím bych to z mé strany skončil :)

 

P.S.: Já taky radši ČT24 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, pokud se chceme bavit o opravdu seriozním testování aut, jako například srovnávací testy Carrera 997 vs Carrera 996 plus s dalšími detailními porovnáními na trati s ostatními vozy od jiných výrobců jako je např zde: TEST CARRERA 911 (997/996) se pro mě, jako milovníka aut, nedá s nějakým Top Geraem absolutně srovnávat. Japončíci jdou do merita věci a srovnávají podstatné věci mající vliv na chod sporťáku a ne střílení si z ,,líných,, designérů od Porsche. ;)

Ale trufnem si povedat, ze pre drvivu vacsinu divakov TG, 5G atp a dokonca aj zakaznikov Porsche je rozdiel medzi 996 a 997 absolutne nepodstatny. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale trufnem si povedat, ze pre drvivu vacsinu divakov TG, 5G atp a dokonca aj zakaznikov Porsche je rozdiel medzi 996 a 997 absolutne nepodstatny. ;)

 

Chápu, masa si žádá své bohy B) Chtěl jsem pouze demonstrovat dva naprosto rozdílné pojetí testování aut, mně osobně vyhovuje forma jakou je problematika vykreslena u těch testujících japončíků, než forma jakou prezentuje TG. Každýmu dle libosti, někdo hledá zábavu a někdo je opravdový auto fanda se vším všudy :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych jen neplácal: u TG se mi líbí jedna věc (a z duše s tím souhlasím). Pro mne u aut (tak jako i u jiných hraček pro velké kluky) nejde jen o čísla, výkony, objemy kufrů, spotřebu a podobně. To bych ostatně nejezdil v TJ s 33'' pneu co žere přes 20l a kromě psa a spolujezdkyně se do něj nevejde už nic...

 

Jde mi o celkový dojem, ducha a pocit z auta. A toto silně subjektivní hodnocení samozřejmě souvisí i se značkou, nebo se všeobecným míněním o daném autě. Jestli má 400 koní, nebo 450 už pro mne není tak důležité, stačí že výkon je "dostačující". Ano, na okruhu by ten rozdíl byl znát, ale pokud s ním nebudu jezdit na okruhu, tak mne zaujmou i jiné věci. A "přízemnější věci", které třeba nesouvisí s výkony vozu, ale s jeho uživatelským komfortem a prestiží, designem a podobně. Líbí se mi víc Marcos, než Gumpert. Přesně jak říkali: "kdo by chtěl mít auto jménem Gumpert?" I když je německé a je rychlejší...

 

A u motorek je to u mne stejné, rozhoduji se nejen podle faktů a čísel, ale hlavně srdcem. A to se považuji za opravdového fandu, myslím si o sobě že jim trochu rozumím a také jezdím závodně...

 

Dříve, když jsem psal nějaké recenze nebo testoval věci, uváděl jsem všechna data, měření a podobně. Dnes spíš píšu o dojmech, pocitech a tak. Kdo chce data, jistě si je najde, ale lidi se mne vždy ptali: a co si o tom myslíš, jak se ti to líbí, co by sis vybral... A tak už se věnuju více tomu - a baví to víc než předtím jak mne, tak i ty pro které píšu. Ostatně jako u hodinek - průměr 38mm je pro mne děsně málo. Jenže některé 38mm hodinky působí subtilně, jiné zase dojmem větších hodinek. Ač jsem zvyklý na hodinky 40mm a více, mám jedny 38mm, které nosím často a plně mi vyhovují a pocitově necítím rozdíl od těch větších průměrů. Může za to i pásek. Čísla a holá fakta nevystihují vše :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych jen neplácal: u TG se mi líbí jedna věc (a z duše s tím souhlasím). Pro mne u aut (tak jako i u jiných hraček pro velké kluky) nejde jen o čísla, výkony, objemy kufrů, spotřebu a podobně. To bych ostatně nejezdil v TJ s 33'' pneu co žere přes 20l a kromě psa a spolujezdkyně se do něj nevejde už nic...

 

Jde mi o celkový dojem, ducha a pocit z auta. A toto silně subjektivní hodnocení samozřejmě souvisí i se značkou, nebo se všeobecným míněním o daném autě. Jestli má 400 koní, nebo 450 už pro mne není tak důležité, stačí že výkon je "dostačující". Ano, na okruhu by ten rozdíl byl znát, ale pokud s ním nebudu jezdit na okruhu, tak mne zaujmou i jiné věci. A "přízemnější věci", které třeba nesouvisí s výkony vozu, ale s jeho uživatelským komfortem a prestiží, designem a podobně. Líbí se mi víc Marcos, než Gumpert. Přesně jak říkali: "kdo by chtěl mít auto jménem Gumpert?" I když je německé a je rychlejší...

 

A u motorek je to u mne stejné, rozhoduji se nejen podle faktů a čísel, ale hlavně srdcem. A to se považuji za opravdového fandu, myslím si o sobě že jim trochu rozumím a také jezdím závodně...

 

Dříve, když jsem psal nějaké recenze nebo testoval věci, uváděl jsem všechna data, měření a podobně. Dnes spíš píšu o dojmech, pocitech a tak. Kdo chce data, jistě si je najde, ale lidi se mne vždy ptali: a co si o tom myslíš, jak se ti to líbí, co by sis vybral... A tak už se věnuju více tomu - a baví to víc než předtím jak mne, tak i ty pro které píšu. Ostatně jako u hodinek - průměr 38mm je pro mne děsně málo. Jenže některé 38mm hodinky působí subtilně, jiné zase dojmem větších hodinek. Ač jsem zvyklý na hodinky 40mm a více, mám jedny 38mm, které nosím často a plně mi vyhovují a pocitově necítím rozdíl od těch větších průměrů. Může za to i pásek. Čísla a holá fakta nevystihují vše :)

 

 

S tímhle souhlasím naprosto do puntíku, zejména, když se jedná o testy sporťáků a ne rodinných kombíků. Každopádně by mělo jít oboje info ruku v ruce, technický konkrétnosti a i chyby co se testujícímu na autě nelíbí (ty možná hlavně) plus emocionální dojem s pocitem za volantem, když krotí přední kola na apexu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě už PG přijde jako moc velká "parodie" .. Dost dlouho jsem se testama živil, psal jsem je vždycky hlavně uživatelsky, čísla byla jen jako doplněk subjektivního hodnocenní, ale velmi často mám pocit, že tady už se ani nehodnotí, spíš se nahodile, dadaisticky, vykřikují "vtipné" průpovídky a auto už je tam jen kulisou pro ukazování velikosti pánů komentátorů.. A přiznávám že nevím co mi o Buggatti prozradí srovnání rychlostí cestování tohodle auta s cestováním trojmístným vrtulovým letadelkem a cestě přes čtvrt Evropy...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada
Mě už PG přijde jako moc velká "parodie" .. Dost dlouho jsem se testama živil, psal jsem je vždycky hlavně uživatelsky, čísla byla jen jako doplněk subjektivního hodnocenní, ale velmi často mám pocit, že tady už se ani nehodnotí, spíš se nahodile, dadaisticky, vykřikují "vtipné" průpovídky a auto už je tam jen kulisou pro ukazování velikosti pánů komentátorů.. A přiznávám že nevím co mi o Buggatti prozradí srovnání rychlostí cestování tohodle auta s cestováním trojmístným vrtulovým letadelkem a cestě přes čtvrt Evropy...

 

Mě třeba test Veyronu proti letadlu přišel jako skvělý nápad. Občas se rád svezu z jednoho konce evropy na druhý a teď konečně vím, co je pro ty účely nejlepší :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

midloch: Zvlastni, tak nejprve mluvis o tom, jak jedine ty jsi spravny auto fanda se vsim vsudy, protoze se divas na nejake japonske testy plne cisel, desetinovych rozdilu a jdes tim vlastne proti tupym masam a TG je pro ony hloupe a nenarocne masy, ktere potrebuji sveho boha, ocekavaji pouze zabavu oka a kde vsichni automaticky ctou Blesk. Hned v nasledujicim prispevku prezentuje Harry diametralne odlisny pohled na to, jak ba mely testy aut a porad o nich vypadat, osobne to vidim uplne stejne, a hle, souhlasis naprosto do puntiku. Mozna by sis to mel nejdrive trochu ujasnit. Nebo jsi mel TG rad, jak sam pises, ale jen do te doby, nez ti Clarkson pohanil hracku a opirel se do Panamery, do ultralinych dizajneru u Porsche a o devetsetjedenactce mluvi jako o VW Brouku v tretrach? :-) Nemyslim to nijak zle, jde samozrejme o h...o. Jen me tahle kategoricka odsouzeni davu, v tomhle pripade tristamilionoveho davu, pripada humorne. A jeste humornejsi je onen postoj: nedivam se na to, na co se diva vetsina, jsem tedy nad veci, neco vic a autum rozumim jako nikdo jiny. :-)

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

midloch: Zvlastni, tak nejprve mluvis o tom, jak jedine ty jsi spravny auto fanda se vsim vsudy, protoze se divas na nejake japonske testy plne cisel, desetinovych rozdilu a jdes tim vlastne proti tupym masam a TG je pro ony hloupe a nenarocne masy, ktere potrebuji sveho boha, ocekavaji pouze zabavu oka a kde vsichni automaticky ctou Blesk. Hned v nasledujicim prispevku prezentuje Harry diametralne odlisny pohled na to, jak ba mely testy aut a porad o nich vypadat, osobne to vidim uplne stejne, a hle, souhlasis naprosto do puntiku. Mozna by sis to mel nejdrive trochu ujasnit. Nebo jsi mel TG rad, jak sam pises, ale jen do te doby, nez ti Clarkson pohanil hracku a opirel se do Panamery, do ultralinych dizajneru u Porsche a o devetsetjedenactce mluvi jako o VW Brouku v tretrach? :-) Nemyslim to nijak zle, jde samozrejme o h...o. Jen me tahle kategoricka odsouzeni davu, v tomhle pripade tristamilionoveho davu, pripada humorne. A jeste humornejsi je onen postoj: nedivam se na to, na co se diva vetsina, jsem tedy nad veci, neco vic a autum rozumim jako nikdo jiny. :-)

 

 

Vzpomínáš na tu scénu z bezva finty, jak Belmondo sedí v tom křesle v bance a komisař mu telefonuje a rozebírá ho jak měl těžký dětství, který z něho udělalo zločince a Belmondo se teatrálně rozbrečí a zvolá TÁÁÁŤKÓÓ!!! Tak teď se cítím přesně jak ten Belmondo :D Pohaníííl mi hráčkůůů, bůůůů.... Pustil jsi si prosím tě ten celej půlhodinovej test japončíků, nebo ne? Při testech na okruhu docela jasně mluví o pocitech u řízení a rozebírají reakce vozů atd. Srovnání TG s Bleskem pro masy je pro mě osobně tím nejvýstižnějším a jaxem psal, s Harrym souhlasím do puntíku, emoce a pocity podložené čísly to je ten správnej přístup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Japonci to dělají moc pěkně a humor tam taky nějaký je. TG je show s auty, je o pocitech a je to taková chlapská obdoba Ordinace. Výborná, nenechám si ani jeden díl ujít, ale je to prostě tak. Zase na druhou stranu suché testy kombíků by tolik lidí těžko bavily. nemá asi cenu se hádat co je lepší testovaní - "každý zboží má svýho kupce" a trochu praštěná sranda kde se prohánějí zajímavá auta přijde občas vhod, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam kde byl dříve Top Gear než se z něj stala tahle "komedie" je dnes Fifth Gear na kanále Discovery. Vřele doporučuji všem fanouškům rýchlých kol, ale i obyčejných aut z bazaru .

 

 

Přesně, zrovna včera jsem se na to díval, pěkně tam sjeli logiku PDK v Caymanovi, při PDK by mělo být zrychlení o několik setin lepší, nicméně někdo, kdo se s ilogikou páček nesžije je pak vždy pomalejší než auto s klasickým manuálem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...