Animook Odesláno 12. ledna Nahlásit Odesláno 12. ledna Omlouvám se, jsem začátečník a nevím o tazích nic, ale chtěl bych ho zkusit na Sinn 104 St Sa A. Na internetu ten originální 2-článkový Sinn s leštěným linkem (viz obrázek) sklízí poměrně dost kritiky za svůj vzhled, ale mě se dost líbí. Nicméně vůbec nevím, jak se mi bude nosit a abych to jen vyzkoušel, na to je poměrně nákladný. Dává smysl koupit nějaký laciný a vyzkoušet to, jestli mi bude vyhovovat, nebo se každý tah nosí úplně jinak a musím to risknout? Budu rád za jakoukoliv radu, i tipy jaký levný tah dává smysl. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.
Harwey Odesláno 12. ledna Nahlásit Odesláno 12. ledna nejaka lacna napodobenina urcite bude inak spracovana a bude sa nosit inak ako original 1
paya01 Odesláno 12. ledna Nahlásit Odesláno 12. ledna Každý - i originální a kvalitní tahy - se nosí jinak. Chce to vyzkoušet uvažovaný tah a pak se rozhodnout. Jinak vaříš z vody... Jde o detaily - provedení hran, tolerance, vzdálenosti, rozteče... 1
lindys Odesláno 12. ledna Nahlásit Odesláno 12. ledna Já tedy nejsem úplně superznalec, ale podle mě zrovna tahy u Sinn nejsou jako nic jinýho. 1
Navros Odesláno 12. ledna Nahlásit Odesláno 12. ledna Já myslím, že i nějaký levnější tah pomůže zjistit, jestli takto hodinky chceš nosit. Protože obecně na kovovém tahu hodinky často výrazně ztěžknou, budeš je mít na ruce pravděpodobně o fous volnější než na řemenu atd.