Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zdravím jsem nováček chtěl bych si pořídit Casia tak do 4000 proletěl jsem aukro je tam toho v celku dost,ale raději bych koupil v obchodě mám představu Casio Edifice a aby měli plně funkční Luminiscenční ručky a indexy

:helpsmilie:

Posted
Zdravím jsem nováček chtěl bych si pořídit Casia tak do 4000 proletěl jsem aukro je tam toho v celku dost,ale raději bych koupil v obchodě mám představu Casio Edifice a aby měli plně funkční Luminiscenční ručky a indexy

:helpsmilie:

Ahoj Radomile4, vitej na foru. S cim ti mame pomoct? Vis co chces, vis ze to chces koupit v kamennem obchode, vis za kolik.

Chces abychom ti to rozmluvili? ;)

Posted

Nemám o hodinkách ani páru jen jsem četl a vyposlechl od známých lidí,že Casia jsou tak asi nejkvalitnější tak mi to třeba rozmluvte,ale zároveň poraďte jakou značku.dost se mi zamlouvají třeba MZI jenom že zde na fóru jsem četl velkou kritiku podstatné pro mě je aby měli luminiscenční ručičky funkční a ne jen tak pro parádu :sleeping_03anim:

Posted

CAsio je držák a budou fungovat věčnost o tom neni, ale na druhou stranu mívaj hodně často plechlový tahy (lehký, šustí to a trhá chlupy) a ty moc nevydržej, ale vyměnit ho je docela ranec a pokud chceš casia mrkni na ebay ...

Posted

Jedna věc je to, co jsi slyšel od známých a druhá, co všechno se můžeš dozvědět tady. Pročítej alespoň pár dní a najdeš určitě víc alternativ.

Pokud chceš dobrou luminiscenci, volil bych např. Traser, Luminox...pokud tě samozřejmě zaujmou vzhledově.

• 3 weeks later...
Posted

Ahoj, jsem tu nový a v podstatě uplný laik. Jak jinak, sháním nějaké ty hodinky, představu bych řekl mám celkem slušnou, horší je to s tím, kde a jak nakoupit. S ebay nemám žádné zkušenosti, s angličtinou je to nic moc, takže bych v případě nákupu poprosil o rady pro blbce.

Nyní k požadavkům. Procházel jsem český net a vzhledem k cenovému limitu 2000, max ale opravdu max 3000 Kč jsem narazil snad jenom na Casia - což mi nevadí.