Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ještě bych se rád zeptal, pokud někdo víte. Jaký má význam uzavírat hodinky, letecké automaty, v inertním plynu. Vždyť při prvním vytažení korunky přestanou hodinky automaticky těsnit a všechen plyn by z nich musel uniknout- nebo to tak nefunguje???

Odesláno

Ještě bych se rád zeptal, pokud někdo víte. Jaký má význam uzavírat hodinky, letecké automaty, v inertním plynu. Vždyť při prvním vytažení korunky přestanou hodinky automaticky těsnit a všechen plyn by z nich musel uniknout- nebo to tak nefunguje???

 

Mám tentýž názor. :smile_anim:

Odesláno

Ještě bych se rád zeptal, pokud někdo víte. Jaký má význam uzavírat hodinky, letecké automaty, v inertním plynu. Vždyť při prvním vytažení korunky přestanou hodinky automaticky těsnit a všechen plyn by z nich musel uniknout- nebo to tak nefunguje???

 

Já teda nevím, ale třeba je tam nějakej těsnící kroužek, něco jako tzv. simerink na hřídeli?

Odesláno

Podíval jsem se do vlákna "vojenské hodinky" a tam hodnotí jako nejvíc používané v misích "G" čka od Casia a Timexy včetně foto kde je piloti mají na ruce. Pry si nemuzou dovolit (no asi by mohli) tak drahe hodinky do roboty pac si to plati ze sveho a hodinky musi neco vydrzet. Proto asi hornici nosili ty PSII :)

 

 

Odesláno

Já teda nevím, ale třeba je tam nějakej těsnící kroužek, něco jako tzv. simerink na hřídeli?

 

 

Měl by tam byt někde O kroužek ale ještě jsem nestudoval kde je.

Odesláno

No ale pokud při vytažení korunky ten kroužek nesjede (jakože když vytahnu korunku tak konec krčku nevidím) z toho krčku tak by to teoreticky těsnit mělo i při vytažené korunce

Odesláno

Teoreticky. Záleží jak moc se korunka vytáhne a v jaké pozici pak budou těsnící kroužky. Určitě bych na to nesázel. Zkus to s nima ve vodě. A plyn je mnohem řídčí.

 

Jen jsem si tak četl ten článek o Vziku leteckých automatů. Je to hezké čtení, někdy možná trošku.... :).

 

Jinak ty Askenie jsou opravdu nevkusné, spíš by se hodily pro tankysty do Tigeru. :tank:

  • Dát hlas 1
Odesláno

Teoreticky. Záleží jak moc se korunka vytáhne a v jaké pozici pak budou těsnící kroužky. Určitě bych na to nesázel. Zkus to s nima ve vodě.

 

Já bych teda ve vodě rozhodně korunku nevytahoval a nemanipuloval s ní

Odesláno

Teoreticky. Záleží jak moc se korunka vytáhne a v jaké pozici pak budou těsnící kroužky. Určitě bych na to nesázel. Zkus to s nima ve vodě.

 

Jo to je teda rada,jak skoč z okna a pak uvidíš co to udělá....

Odesláno

Teoreticky. Záleží jak moc se korunka vytáhne a v jaké pozici pak budou těsnící kroužky. Určitě bych na to nesázel. Zkus to s nima ve vodě. A plyn je mnohem řídčí.

 

I v případě, že vnitřní kroužek bude fungovat, tak už jen prachotěsně. Rozhodně bych nesázel na vodotěsnost a už vůbec ne na plynotěsnost.

Odesláno

Když už je tu hovor o Askaniích, tak si dovolím malý OT:

Jaké jsou vlastně nároky na letecké hodinky? Jako proč nemohou mít piloti třeba kvarcové Seika? (Kromě toho, že by nevypadali tak "cool".)

Odesláno

Když už je tu hovor o Askaniích, tak si dovolím malý OT:

Jaké jsou vlastně nároky na letecké hodinky? Jako proč nemohou mít piloti třeba kvarcové Seika? (Kromě toho, že by nevypadali tak "cool".)

 

Podle mě bude prvotním požadavkem snadná "čitelnost"
Odesláno

Když už je tu hovor o Askaniích, tak si dovolím malý OT:

Jaké jsou vlastně nároky na letecké hodinky? Jako proč nemohou mít piloti třeba kvarcové Seika? (Kromě toho, že by nevypadali tak "cool".)

 

"Historie původních leteckých hodinek prim":

 

"V té době bylo zřejmé, že jsou k dispozici nové technologie quartzového elektromechanického strojku, stejně jako možnosti digitálního zobrazování času. Přesto se velení letectva rozhodlo ve prospěch analogových mechanických hodinek, a to především z důvodu lepší čitelnosti (intuitivního rychlého odečítání času) a nezávislosti na zdroji elektrické energie. Svou roli hrála i nespolehlivost těchto nových technologií v bojovém nasazení a citlivost na formy radioelektronického boje."

 

Já myslím, že leccos z toho platí i dnes. Prostě analog je analog.

Odesláno

Mě zaujal ten radioelektronický boj. Kdyby náhodou k něčemu takovému došlo, tak letadla budou sice nepoužitelný, ale piloti budou pořád vědět, že je půl třetí :)

  • Dát hlas 1
Odesláno

Mě zaujal ten radioelektronický boj. Kdyby náhodou k něčemu takovému došlo, tak letadla budou sice nepoužitelný, ale piloti budou pořád vědět, že je půl třetí :)

 

Nebo spíš coroner bude vědět, v kolik ten "radioelektronický boj" započal Posted Image

Odesláno

Mě zaujal ten radioelektronický boj. Kdyby náhodou k něčemu takovému došlo, tak letadla budou sice nepoužitelný, ale piloti budou pořád vědět, že je půl třetí :)

 

Kdysi mi jeden známý tvrdil, že z tohoto důvodu měli Rusové v letadlech důležité el. obvody řešené miniaturními elektronkami, a ne polovodiči.Snad nekecal, studoval pak na ČVÚTněco jako konstrukci letadel.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...