Petr Svetr Odesláno 1. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2010 Ještě bych se rád zeptal, pokud někdo víte. Jaký má význam uzavírat hodinky, letecké automaty, v inertním plynu. Vždyť při prvním vytažení korunky přestanou hodinky automaticky těsnit a všechen plyn by z nich musel uniknout- nebo to tak nefunguje???
Honza.manta Odesláno 1. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2010 Ještě bych se rád zeptal, pokud někdo víte. Jaký má význam uzavírat hodinky, letecké automaty, v inertním plynu. Vždyť při prvním vytažení korunky přestanou hodinky automaticky těsnit a všechen plyn by z nich musel uniknout- nebo to tak nefunguje??? Mám tentýž názor.
hirsch Odesláno 1. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2010 Ještě bych se rád zeptal, pokud někdo víte. Jaký má význam uzavírat hodinky, letecké automaty, v inertním plynu. Vždyť při prvním vytažení korunky přestanou hodinky automaticky těsnit a všechen plyn by z nich musel uniknout- nebo to tak nefunguje??? Já teda nevím, ale třeba je tam nějakej těsnící kroužek, něco jako tzv. simerink na hřídeli?
diver60 Odesláno 1. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2010 Podíval jsem se do vlákna "vojenské hodinky" a tam hodnotí jako nejvíc používané v misích "G" čka od Casia a Timexy včetně foto kde je piloti mají na ruce. Pry si nemuzou dovolit (no asi by mohli) tak drahe hodinky do roboty pac si to plati ze sveho a hodinky musi neco vydrzet. Proto asi hornici nosili ty PSII
Honza.manta Odesláno 1. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2010 Já teda nevím, ale třeba je tam nějakej těsnící kroužek, něco jako tzv. simerink na hřídeli? Podívej se sem: http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/33754-natahovaci-hridelky/ Tam žádnej těsnící kroužek není. Těsní jen korunka.
diver60 Odesláno 1. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2010 Já teda nevím, ale třeba je tam nějakej těsnící kroužek, něco jako tzv. simerink na hřídeli? Měl by tam byt někde O kroužek ale ještě jsem nestudoval kde je.
diver60 Odesláno 1. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2010 Podívej se sem: http://forum.chronom...ovaci-hridelky/ Tam žádnej těsnící kroužek není. Těsní jen korunka. A když je korunka rovná jako u PSII tak kde to potom těsní?
Honza.manta Odesláno 1. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2010 Z pouzdra vystupuje krček a korunka je dutá a jsou v ní zapertlované dva o-kroužky, kterými těsní. Ještě jsou takzvané prachotěsné primky - ty mají v korunce jen jeden o-kroužek. 1
diver60 Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 No ale pokud při vytažení korunky ten kroužek nesjede (jakože když vytahnu korunku tak konec krčku nevidím) z toho krčku tak by to teoreticky těsnit mělo i při vytažené korunce
Petr Svetr Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Teoreticky. Záleží jak moc se korunka vytáhne a v jaké pozici pak budou těsnící kroužky. Určitě bych na to nesázel. Zkus to s nima ve vodě. A plyn je mnohem řídčí. Jen jsem si tak četl ten článek o Vziku leteckých automatů. Je to hezké čtení, někdy možná trošku.... . Jinak ty Askenie jsou opravdu nevkusné, spíš by se hodily pro tankysty do Tigeru. 1
hirsch Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Teoreticky. Záleží jak moc se korunka vytáhne a v jaké pozici pak budou těsnící kroužky. Určitě bych na to nesázel. Zkus to s nima ve vodě. Já bych teda ve vodě rozhodně korunku nevytahoval a nemanipuloval s ní
sonny.c Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Teoreticky. Záleží jak moc se korunka vytáhne a v jaké pozici pak budou těsnící kroužky. Určitě bych na to nesázel. Zkus to s nima ve vodě. Jo to je teda rada,jak skoč z okna a pak uvidíš co to udělá....
Honza.manta Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Teoreticky. Záleží jak moc se korunka vytáhne a v jaké pozici pak budou těsnící kroužky. Určitě bych na to nesázel. Zkus to s nima ve vodě. A plyn je mnohem řídčí. I v případě, že vnitřní kroužek bude fungovat, tak už jen prachotěsně. Rozhodně bych nesázel na vodotěsnost a už vůbec ne na plynotěsnost.
Biges Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Když už je tu hovor o Askaniích, tak si dovolím malý OT:Jaké jsou vlastně nároky na letecké hodinky? Jako proč nemohou mít piloti třeba kvarcové Seika? (Kromě toho, že by nevypadali tak "cool".)
hirsch Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Když už je tu hovor o Askaniích, tak si dovolím malý OT: Jaké jsou vlastně nároky na letecké hodinky? Jako proč nemohou mít piloti třeba kvarcové Seika? (Kromě toho, že by nevypadali tak "cool".) Podle mě bude prvotním požadavkem snadná "čitelnost"
Honza.manta Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Když už je tu hovor o Askaniích, tak si dovolím malý OT: Jaké jsou vlastně nároky na letecké hodinky? Jako proč nemohou mít piloti třeba kvarcové Seika? (Kromě toho, že by nevypadali tak "cool".) "Historie původních leteckých hodinek prim": "V té době bylo zřejmé, že jsou k dispozici nové technologie quartzového elektromechanického strojku, stejně jako možnosti digitálního zobrazování času. Přesto se velení letectva rozhodlo ve prospěch analogových mechanických hodinek, a to především z důvodu lepší čitelnosti (intuitivního rychlého odečítání času) a nezávislosti na zdroji elektrické energie. Svou roli hrála i nespolehlivost těchto nových technologií v bojovém nasazení a citlivost na formy radioelektronického boje." Já myslím, že leccos z toho platí i dnes. Prostě analog je analog.
Karlos Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Mě zaujal ten radioelektronický boj. Kdyby náhodou k něčemu takovému došlo, tak letadla budou sice nepoužitelný, ale piloti budou pořád vědět, že je půl třetí 1
Frantik Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Mě zaujal ten radioelektronický boj. Kdyby náhodou k něčemu takovému došlo, tak letadla budou sice nepoužitelný, ale piloti budou pořád vědět, že je půl třetí Nebo spíš coroner bude vědět, v kolik ten "radioelektronický boj" započal
prukajda Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Mě zaujal ten radioelektronický boj. Kdyby náhodou k něčemu takovému došlo, tak letadla budou sice nepoužitelný, ale piloti budou pořád vědět, že je půl třetí Kdysi mi jeden známý tvrdil, že z tohoto důvodu měli Rusové v letadlech důležité el. obvody řešené miniaturními elektronkami, a ne polovodiči.Snad nekecal, studoval pak na ČVÚTněco jako konstrukci letadel.
Biges Odesláno 2. prosince 2010 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2010 Já nemyslel tehdejší požadavky, to bylo jasné (aby to nestálo valuty), spíš dnešní.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se