Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

No to noční vidění co se dává do aut ani moc nezkresluje - zkušenosti jiných.

 

Jinak takové to noční vidění, co se nosí na hlavě lidobě "brýle pro noční vidění" to je iné kafe, tam je i docela problém s ostřením u některých přístrojů, buď vidíte na dálku nebo na blízko, ale většinou vidíte prd... :D

 

Já mám právě zase jenom zkušenost s nočním viděním co se připíná na palici:) A tam to chce cvík.. a potom s tím co je v opancéřovanáé vojenské technice.. a je mi právě divné, že by v MB s tím šlo jezdit tak na pohodku a ve vojenské technice by byly krumply se kterýma je fakt problém projed lesní cestu :) Ale možné je všechno.. je to jen teoretizování z mé strany :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kamil

Když jedu s autem, které to má, radši ho ani nezapínám. Předně to člověka nutí pořád sledovat a určitě to zkresluje vzdálenosti. Aspoň mi to tak připadá a taky ztrácím periferní vidění, jak furt čumím na displej. Jo kdyby to fungovalo bez světel, to by byla jiná hračka.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

midloch: vypočítali to poměrem koleček na převodovce, ten pašík se dokáže vydrápat na 270kmh dle GPS, 300 ani h...o... Alpina B3 Biturbo se na 300 dostane, ale potřebuje na to 360koní a to má určitě lepší aerodynamiku než pašík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

midloch: vypočítali to poměrem koleček na převodovce, ten pašík se dokáže vydrápat na 270kmh dle GPS, 300 ani h...o... Alpina B3 Biturbo se na 300 dostane, ale potřebuje na to 360koní a to má určitě lepší aerodynamiku než pašík.

 

Na těch 270 se možná vydrápe, ale bude to nějakou minutu trvat a navíc s větrem v zádech. Nicméně jako civil je to slušný auto, jen mě baví, jak platí ono okřídlené přísloví: rozšiř hloupost mezi co nejvíce lidí, ta tak nabere na vážnosti, protože lidé se neradi nazývají hloupými :D :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že už jsme na toto téma diskutovali. Jedna firma testovala jeté vozy a velká řada z nich jako je BMW, Audi, Mercedes je výkonově silně nadhodnocená a výkon je podstatně slabší. Jedno co opravdu odpovídalo byly např. motory Mazda 2.3 MPS.

 

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=818

 

Na přiloženém testu je Passat, který by dostal od Mazdy MPS (380Nm/260k) na "zadek", takže je sice papírově lepší, ovšem ve skutečnosti nic extra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Passat je takova bida no... Mazda je Mazda :)

 

 

No pravda je, že jsem měl Mazd několik (pět) (první byla 323F s dvoulitrovým šestiválcem) a lil jsem do nich jenom benzín a vodu, opravdu závad do 100 tis. km nula! Celkově pak jeden přepínač směrových světel (výměna zdarma v rámci výrobní vady) a oprava výfuk (prasklina). Takže spokojenost maximální.

 

Docela mě překvapují ty "mizerné výkony" a udělal jsem takové malé porovnání, mimochodem velmi dobře jsou na tom VW Golf :

 

Posted Image

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

No ja se k Mazde dostal skrz MX5, pac je to jedina nova zadokolka s prijatelnymi provoznimy naklady... Jeste par let nepotrebuju zadni sedacky a kufr je sice 150L, ale dobre rozmerove reseny, takze se toho tam dost vejde :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Hlavně se skvěle řídí, člověka to baví ani nemusí jet rychle. Stažená střecha řeší různé blbinky, jako je ladění klimatizace, aby člověku nebyla moc zima nebo moc teplo... :) A je to překvapivě schopný cestovatel na dlouhé vzdálenosti, zatím jsem jel 2x 275km za den a vždycky jsem z Mazdy vyskočil docela svěží - bylo to teda tak, že ráno mě probudil chladný vzduch a večer mě chladný a čerstvý vzduch udržel vzhůru :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...