m4r4 Odesláno 3. října 2010 Nahlásit Odesláno 3. října 2010 Zdravim.. Jsem uplny laik v tomto oboru.. Chtel jsem si poridit nove hodinky. Zaujali me tyto http://www.hodinky.cz/quiksilver-checkmate-wide-m076bl-black.html ... Hledal jsem vsude mozne, ale nenasel jsem nikde zkusenosti od uzivatelu. Jak jsou natom? Vydrzi neco?... Zaujal me ten styl, chci sije poridit kvuli praci. Chodim oblikanej spolecensky, ale ne takovyty klasicky suchy kvadra. Potrebuju neco coby udelalo na klienty dojem, ze nejsem zadnej pockej hele ) Nechci nic drahyho strop 3000. Co jsem tady cetl tak doporucujete seiko, ale ty klasicky styly semi fakt nelibi (jemi 20),, uvital bych i jine znacky tohoto typu,, moc sem toho nenasel ... Cobyste doporucili?
m4r4 Odesláno 3. října 2010 Autor Nahlásit Odesláno 3. října 2010 Tady bude sranda. Jo? Tak ja nevim,, mam od nich par kosil a zabky :-D
Návštěvník Kamil Odesláno 3. října 2010 Nahlásit Odesláno 3. října 2010 Jo? Tak ja nevim,, mam od nich par kosil a zabky :-DAle hodinky si od nich nekupuj, ty na klienty dojem určitě neudělají.
noviisek Odesláno 4. října 2010 Nahlásit Odesláno 4. října 2010 Finanční poradce? Od týhle značky bych nikdy žádný hodinky nekoupil. jsou drahý-ma to jakej to je šunt. Pokud chceš dělat dojem, tak si pořiď nějaký oblekovky. A ne hodinky na oslavu kamarádových patnáctin u něj na zahradě Pozor na chronobundus. Já začínal podobně Jen mi je 22 a už koukám po vyšších třídách. Za zyhle peníze si kup k saku spíš nějakou hezkou košili s dlouhým rukávem