Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

No- bojím se že PRIM vlna asi nevydrží navěky. Proto ta křečovitá snaha hned teď vytřískat maximum.

 Nějaká vlna bude, dokud bude Elton vyrábět hodinky ... potom to bude jenom velikej pád :rip:

Odesláno (upraveno)

".... sestavené z původních továrních NOS dílů " . Nechci domyslet kolik těch NOS leteckých dílů ještě existuje.

 

Buď si jist, že dnes již málo, hodně málo a co se týče original víka z r. 1983, tak to už asi žádné.

 

 

Naštěstí jsem k nim neměl nikdy důvěru, prý vyrobeno 200 či 500 nečíslovaných  :lol2: 

 

Nedůvěra k leteckým bez čísla je na místě, ale v továrně Eltonu skutečně zkompletovali jen 300-500 ks a jsou tedy de facto sběratelsky zajímavější, než číslovaných cca 3 tis. kusů pro armádu. Ale pouze za předpokladu, že víko bylo skutečně vyrobené v r. 1982-3, což bude na mizivém množství kompletních leteckých hodinek bez čísla. Víka na sportovní automaty se vyráběly stejnou technologií i v 90. letech, ale jsou mezi nimi rozdíly, které skutečný znalec Primek rozezná. Přikládám foto vík z r. 1983, 1993 a po r. 2000 jsou s kulatými výřezy pro klíč. U pravosti leteckých bez čísla je tedy třeba se orientovat nejen typem víka, ale případným příslušenstvím a původem.

post-21576-0-95355600-1435785556_thumb.jpg

post-21576-0-16649500-1435785563_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Nirmalita
Odesláno

Buď si jist, že dnes již málo, hodně málo a co se týče original víka z r. 1983, tak to už asi žádné.

 

 

 

Nedůvěra k leteckým bez čísla je na místě, ale v továrně Eltonu skutečně zkompletovali jen 300-500 ks a jsou tedy de facto sběratelsky zajímavější, než číslovaných cca 3 tis. kusů pro armádu. Ale pouze za předpokladu, že víko bylo skutečně vyrobené v r. 1982-3, což bude na mizivém množství kompletních leteckých hodinek bez čísla. Víka na sportovní automaty se vyráběly stejnou technologií i v 90. letech, ale jsou mezi nimi rozdíly, které skutečný znalec Primek rozezná. Přikládám foto vík z r. 1983, 1993 a po r. 2000 jsou s kulatými výřezy pro klíč. U pravosti leteckých bez čísla je tedy třeba se orientovat nejen typem víka, ale případným příslušenstvím a původem.

Táááááák a můžete začít všichni kontrolovat :flex:

Odesláno

Buď si jist, že dnes již málo, hodně málo a co se týče original víka z r. 1983, tak to už asi žádné.

 

 

 

Nedůvěra k leteckým bez čísla je na místě, ale v továrně Eltonu skutečně zkompletovali jen 300-500 ks a jsou tedy de facto sběratelsky zajímavější, než číslovaných cca 3 tis. kusů pro armádu. Ale pouze za předpokladu, že víko bylo skutečně vyrobené v r. 1982-3, což bude na mizivém množství kompletních leteckých hodinek bez čísla. Víka na sportovní automaty se vyráběly stejnou technologií i v 90. letech, ale jsou mezi nimi rozdíly, které skutečný znalec Primek rozezná. Přikládám foto vík z r. 1983, 1993 a po r. 2000 jsou s kulatými výřezy pro klíč. U pravosti leteckých bez čísla je tedy třeba se orientovat nejen typem víka, ale případným příslušenstvím a původem.

Díky za pěkně udělané srovnání. Toto by bylo super umístit taky do vlákna k leteckým.

Odesláno

Buď si jist, že dnes již málo, hodně málo a co se týče original víka z r. 1983, tak to už asi žádné.

 

 

 

Nedůvěra k leteckým bez čísla je na místě, ale v továrně Eltonu skutečně zkompletovali jen 300-500 ks a jsou tedy de facto sběratelsky zajímavější, než číslovaných cca 3 tis. kusů pro armádu. Ale pouze za předpokladu, že víko bylo skutečně vyrobené v r. 1982-3, což bude na mizivém množství kompletních leteckých hodinek bez čísla. Víka na sportovní automaty se vyráběly stejnou technologií i v 90. letech, ale jsou mezi nimi rozdíly, které skutečný znalec Primek rozezná. Přikládám foto vík z r. 1983, 1993 a po r. 2000 jsou s kulatými výřezy pro klíč. U pravosti leteckých bez čísla je tedy třeba se orientovat nejen typem víka, ale případným příslušenstvím a původem.

 

Smekám  :notworthy: super informace. Teď už budu nakupovat jako profík  :clap:

Ještě by mě zajímalo, kde se používala takhle neoznačená víčka ??

Odesláno (upraveno)

Díky za srovnání.  Supr. Jeden dotaz, používali se někdy na nečíslovaných dýnka s vyznačením vodotěsnosti, nebo ty byly jen pro Sporty?  Dík

Upraveno uživatelem JZED
Odesláno

Smekám  :notworthy: super informace. Teď už budu nakupovat jako profík  :clap:

Ještě by mě zajímalo, kde se používala takhle neoznačená víčka ??

 

 

Díky za srovnání.  Supr. Jeden dotaz, používali se někdy na nečíslovaných dýnka s vyznačením vodotěsnosti, nebo ty byly jen pro Sporty?  Dík

 

 

vždyť máte oba odpovědi v příspěvku Nirmality

Odesláno (upraveno)

vždyť máte oba odpovědi v příspěvku Nirmality

 

....já myslel, že bez popisek byly jenom ty vojenské z roku 1983  :guiltysmiley:

Upraveno uživatelem brut12358
Odesláno (upraveno)

vždyť máte oba odpovědi v příspěvku Nirmality

Je asi vedro, nevyčetl jsem to.....

Upraveno uživatelem JZED
Odesláno

Když už jsme u těch fejků

 

je pravda že Diplomaty incablok musí mít na dýnku číslo ?

novější nikoliv ?

dýnko na Diplomaty snad ještě nikdo nefejkuje. Nemyslíš nějakou skládačku?

 

Ano, incabloc je číslovaný a kin ne.

ty automatický opravy mě někdy pěkně serou :-)))

Odesláno

myslel jsem skládačku - jen se mi to potvrdilo - prodejce na aukru se hádal že tomu nerozumím že to je běžné ... chjo

běžný to je. V minulosti to nikdo neřešil a starším hodinářům je to obvykle jedno.

Z výroby bylo na incabloku dýnko číslovaný

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...