Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Tak jsem zapátral a v sekci letecké hodinky Prim ze dne 6. ledna 2016 kde Accutron potvrzuje neexistenci sražených hran (fazetek)  u leteckých hodinek. ( Je to stejný mýtus jako 

je vroubkované pouzdro na televizích s kal. 97.)

Odesláno

Tak jsem zapátral a v sekci letecké hodinky Prim ze dne 6. ledna 2016 kde Accutron potvrzuje neexistenci sražených hran (fazetek)  u leteckých hodinek. ( Je to stejný mýtus jako 

je vroubkované pouzdro na televizích s kal. 97.)

 

No já bych to oboje považoval minimálně za sporné. Bylo tu o tom mnoho polemik.

Odesláno

Řesil jsem toto s Acutronem, a ten mi říkal,že měl komplet dokumentaci včetně víkresů a o fazetách na leteckých ani zmínka. Na druhou stranu v tehdejším Primu asi platilo co kus to originál.

Jsou zde majitelé,kteří je mají s fazetou a taky bez ...

Odesláno (upraveno)

Mně jich prošlo rukama docela dost a většinou s fazetkama.

Mám na to stejný názor. Viděl jsem mnoho leteckých Prim Sport II a v případě, že jsem měl 100% jistotu, že to jsou hodinky v původním stavu, tak sražení hran měly. Pak jsem viděl další Prim Sport II letecké bez sražených hran, ale tam už jsem o původnosti stavu dosti pochyboval. Pochromovaná mosazná pouzdra toho moc nevydržela a proto často docházelo v průběhu let k výměně pouzder za nová a krásná, leč nepůvodní.

Upraveno uživatelem Jan_Jan_2006
Odesláno

Podle mého názoru je pouzdro vyměněné. Dýnko je opotřebené a pouzdro má krásné hrany.

Korunka je vyměněná. Proč byla vyměněná, když hodinky jsou nenošené?

Odesláno

Mně jich prošlo rukama docela dost a většinou s fazetkama.

mám stejnou zkušenost. Kdysi dávno jsem se bavil s bývalým zaměstnancem Eltonu a ten říkal, že u pouzder na letecký měly nějaký technicko-výrobní problém, neseděl jim materiál na polotovary a díky tomu mají pouzdra na letecký "sražený" hrany. 

Odesláno

To přeci nemohl nikdo koupit. Nebo si myslíte že ano?

Moh, Primkaři jsou extra třída magorů.

Chlupatá krabička se dávala jen na Igeny a už jich moc není. Představ si že máš Igeny, záručák, docela dost peněz a krabka ti chybí. Pak je ti to jedno

 

Ale je to úlet, aktuálně sháním krabku na Rolexky z roku 1980 a 3,5 tisíce se mi zdá moc.

Odesláno

Fazetky jsou kde prosím na leteckém pouzdře ? U tohodle žádné zvláštní nevidím.

Zkusil jsem ty fazety nafotit. Moc dobře to nejde.

Zdá se, že mohly vzniknout kvůli menšímu průměru výchozího materiálu.

Možná spíš vznikly přetočením vnějšího průměru mimo toleranci.

Další možnost je, že je o pár desetin širší a/nebo vyšší celé pouzdro. To jsem teda neměřil.

 

post-36957-0-50634100-1545736349_thumb.jpg post-36957-0-80324300-1545736354_thumb.jpg

post-36957-0-67987000-1545736360_thumb.jpg post-36957-0-19990700-1545736365_thumb.jpg

Odesláno

Re: cena letecké hodinky Prim a krabka na Igeny: nase zemicka je mala a trh je velmi omezený, není problém manipulovat s cenou. Kdybych měl třeba doma 20 Igenu a 20 leteckých Primek a nutne potreboval penize, asi by šlo fiktivnimi obchody postupne zvysit cenu.Delalo se to vždy na akciovém trhu a í jinde.

Odesláno

Díky Joskas, za fotky. Myslím si, tedy že napřed ohoblovali na hoblovce 3 metrovou mosaznou tycovinu na vnejsi tvar pouzdra.Potom řezali pouzdra už jak salam.Mozna měli skladem mosaznou tycovinu o 0,2 mm menšího prumeru a my to po 40 letech řešíme..

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...