Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Vybírám si hodinky k 25. narozeninám. Mají to být moje první ,,lepší´´ hodinky, doteď jsem měl digitálky od Timexu. Hodinky by měli být dostatečně reprezentativní. Pracuji jako inženýr a do práce chodím v košili. Hodinky by mi měly vydržet hodně dlouho třeba 10 let. Za hodinky chci utratit maximálně 10 000Kč. Nejdříve jsem si chtěl koupit Festiny z kolekce Tour de France 2010 model 15627/4. Ale v hodinářství mi je nedoporučili. Doporučili mi Citizenky, protože mají záruku 5 let, safírové sklíčko, titanové pouzdro a pásek a napájení ECO drive. Což jsou dosti pádné argumenty. Citizen AT 2021-54E se mi líbí a jsou za příznivou cenu. Skoro jsem si je už objednal. Jediné, co mi trochu vadí, že to nejsou švýcarky. Takže ještě přemýšlím o TISSOTkách. Líbí se mi třeba T-Sport ? PRC 200 T17.1.586.52 nebo T91.1.488.51. Také jsem viděl pěkné Sectory, Doxa... U všech těhle značek, ale hodinky mají jen 2 letou záruku a baterie se musí měnit častěji než u Citizenů. Ve značkách hodinek se moc nevyznám. Poradíte prosím? Nějaké Švýcary (jaké?) nebo Citizenky?

Díky

file:///C:/DOCUME%7E1/JON%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-2.png

file:///C:/DOCUME%7E1/JON%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.png file:///C:/DOCUME%7E1/JON%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

• Odpovědi 61
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno (upraveno)

A co tak se vyprdnout na baterkáče a koupit si mechaniky... :) Sice by to nebyly chrona, ale ke košili by se nějaké našly :)

Upraveno uživatelem Diamondking
Odesláno (upraveno)

A co tak se vyprdnout na baterkáče a koupit si mechaniky... :)

Máš ho na svědomí. :D