yegor Odesláno 16. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 16. ledna 2011 tak tato galeria ma vazne dostala..mrakodrap dakujem za chrobaka do hlavy a to som uz bol rozhodnuty pre rolex ...musim si ich ist co najskor vyskusat...tie lumi stvorceky a ten big date..krasa.gratulujem
foxik28 Odesláno 16. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 16. ledna 2011 V 16. 1. 2011 v 16:39, 'mrakodrap' napsal: Ještě fotka po boku Superocean Chronograph... dream team, nevím co říct, aby to neznělo jako cliche
gabriel1001 Odesláno 17. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 17. ledna 2011 V 16. 1. 2011 v 19:39, 'mrakodrap' napsal: Přesně tak, připravím foťák na stativu na samospoušť, nastavím delší čas, zaostřím, zhasnu a zmáčknu spoušť . Je to jednoduché. Diky za radu to skusim, ale zatial s niecim inym. Bcka este nemam, uvazujem na Panerai...sorry.
Hoonza Odesláno 19. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 19. ledna 2011 Kdyby nebylo ty klasicky poutovy lunety, ktera mi na brajtlich vadi, tak vypadaji hodne zajimave.
bandicoot Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Odesláno 22. února 2011 (upraveno) Protože rozsah ani struktura nebude odpovídat recenzi, tak to postnu sem... Jako doplněk k fotkám... Breitling Blackbird Historie modelu Model v této podobě s velkou datumkou se vyrábí od roku 2007. Ačkoliv Blackbird zcela vychází z modelů Chronomat (původní model se oproti Chronomatu lišil jen broušenými plochami a matným ciferníkem), dnes je Blackbird samostatným modelem. Název tohoto modelu z řady Windrider odkazuje na legendární bombardér Lockheed SR-71 Blackbird. Breitling sám uvádí, že hodinky jsou broušeny pro omezení odlesků, stejně tak ciferník je pokrytý matnou černou barvou. Zde je patrná ona paralela s prvním letounem typu stealth. Model Blackbird 2007+ se dle mého názoru povedeně designově i technicky vymezil jednak oproti předchozímu modelu Blackbird, tak i oproti celému portfoliu modelů řady Chronomat. Co vidíme Pouzdro Blackbirdu je tvarem stejné jako u modelů Chronomat. Tento typ pouzdra je specifický svojí umírněnou velikostí, kterou zjemňují oblé tvary. Leštěné jsou pouze boky pouzdra, čelní plocha je broušená. Stejně tak luneta je broušená svrchu, z boku pak leštěná. Na oboustranně otočné lunetě, která má 72 poloh, jsou vyznačeny stupně, tedy jeden "klik" měří 5 úhlových stupňů. Luneta je technicky propracovanější než u některých dalších modelů Breitling. Zobáčky, které tvoří směrovou růžici, jsou ze samostatného kusu oceli a k lunetě jsou přišroubovány. Luminiscenční bod lunety je chráněn safírovým sklíčkem. Korunka i tlačítka chronografu jsou šroubovací. Hlavní korunka, kterou jsem si pojmenoval "typ odšťavňovač", je povedená nejen designově, ale svým tvarem přispívá ke komfortu při nošení. Safírové sklo se svrchní i spodní antireflexní úpravou je vypouklé více než je obvyklé, což vede k hezkému optickému efektu, kdy sklo spolu se zobáčky lunety vytváří dojem vsazeného drahokamu. Sklo svým výrazným výbrusem navazuje na oblé tvary pouzdra. Dýnko je trochu překvapivé. Překvapivé tím, že zdaleka není tolik popsané a informativní jako u ostatních modelů Breitling. Pouhé dva nápisy na dýnku jdou lehce proti detailní propracovanosti celých hodinek. Ciferník je kapitola sama pro sebe. Matně černý ciferník, který spolehlivě neodráží žádné odlesky, umí v kombinaci s leštěnými bombírovanými ručkami a indexy vytvořit krásné divadlo plné záblesků. Jistě, tohle trochu popírá smysl broušení pouzdra, matný ciferník a celý ten odkaz na proslulý stealth bombardér, ale jsme přece u Breitlingu. Bez odlesků, které v každou denní dobu září ven skrze poctivou antireflexní úpravu skla se prostě žádné pravé "Breitlingy" neobejdou. Ciferník je obkroužen vnitřní lunetou, na které je z boku natištěna telemetrická stupnice svrchu pak stupnice tachymetrická. Subciferníky mimostředné vteřinovky a chronografu jsou zapuštěné a se sotva patrnými soustřednými kružnicemi - já jsem si toho všiml až na makro fotkách. Všechny ručky mají nanesenu luminiscenční vrstvu. Indexy již od pohledu vypadají jako vaničky na pořádnou dávku luminiscenční hmoty, přesto se Breitlingu povedlo, že intenzita i doba svícení, jsou jak u masivních indexů, tak u plochých ruček stejné. Hodinky vydrží svítit až do rána, podle osobních zkušeností bych jejich luminisceni řadil do první třetiny pomyslného startovního pole. Dominantním prvkem ciferníku je velká datumovka, která je složena ze dvou velkých okýnek. Velmi povedený je font čísel, který koresponduje s fonty ciferníku i lunety. Osobně oceňuji, že ciferník není příliš "ukecaný" a kromě standardního "Breitling Chronometre Certifie" se dočteme už jen vodotěsnost, která je v případě Blackbirdu slušných 300m. Zajímavým doplňkem Blackbirdu je tah, který již na první pohled není úplně standardní "Pilot" sestavený z pěti paralelních řad článků. Model Blackbird má vlastní tah 22/20mm. Zvláštní je zejména fazetkovým zbroušením svrchních ploch jednotlivých článků a tím, že krajní koncovky tahu jsou širší než vnitřní články. Drobné zúžení tahu na 20mm vede k masivnosti překlápěcí spony, jejíž nejširší část, pojistka, má šířku 24mm. Co je uvnitř Uvnitř Blackbirdu tepe na chronometrickou přesnost vyladěný kalibr Breitling 44. Pod tímto názvem se skrývá spolehlivá ETA 2892 s komplikací Big Date a chronografovou nástavbou Dubois Dépraz. Přesnost konkrétně mého modelu je úchvatná (byť je to čistě náhodná symbióza), při mém způsobu nošení (16 hodin na ruce, 8 hodin odložené) vykazují hodinky odchylku řádově v jednotkách sekund měsíčně. Závěr I přes svojí deklarovanou matnou střídmost je Blackbird jednou z vlajkových lodí značky Breitling. Jsou to poctivé hodinky se vším, co od drahých značkových hodinek očekáváme. Lze jim snad vytknout jen cenu, která se příliš neliší od nových modelů s novým vlastním "inhouse" kalibrem B01. Trocha technických detailů: Breitling Blackbird Zajímavost na konec Nebyl by to Breitling, kdyby neměl od každého modelu jeden typ nablýskaný. Oním typem v případě Blackbirdu je celoleštěná verze. Taky vám přijde, že to už vůbec není stealth? O to víc je to Breitling. Upraveno 22. února 2011 uživatelem bandicoot
Baker Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Odesláno 22. února 2011 Existuji jeste dalsi dve verze (urceny pro Asijsky trh), cerna se zvyraznenymi subciferniky a modra s cernymi subciferniky a cernou vnitrni tachymetrickou stupnici.
bandicoot Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Odesláno 22. února 2011 (upraveno) Ta černá verze je hezká, pár lidí už mi říkalo, že jim chybí ohraničení subcifrů. edit: a koukám, že WR jen 100m? zvláštní... Upraveno 22. února 2011 uživatelem bandicoot
Baker Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Odesláno 22. února 2011 V 22. 2. 2011 v 9:11, 'bandicoot' napsal: edit: a koukám, že WR jen 100m? zvláštní... Echt Weißgold
bandicoot Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Odesláno 22. února 2011 V 22. 2. 2011 v 9:20, 'Baker' napsal: Echt Weißgold Ach so...
Baker Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Odesláno 22. února 2011 V 22. 2. 2011 v 9:11, 'bandicoot' napsal: Ta černá verze je hezká, pár lidí už mi říkalo, že jim chybí ohraničení subcifrů. To mi taky vadilo, trochu se tam ztracely.
Kasper Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Odesláno 22. února 2011 V 22. 2. 2011 v 9:09, 'Baker' napsal: Existuji jeste dalsi dve verze (urceny pro Asijsky trh), cerna se zvyraznenymi subciferniky a modra s cernymi subciferniky a cernou vnitrni tachymetrickou stupnici. Tá verzia "Blackeye Blue" je aj pre náš región.
Giovany21 Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Odesláno 4. března 2011 krásne svietia - ako dlho im to vydrží ??? V 16. 1. 2011 v 17:04, 'mrakodrap' napsal: ...a takto Blacbirdy svítí...
bandicoot Odesláno 5. března 2011 Nahlásit Odesláno 5. března 2011 V 4. 3. 2011 v 20:37, 'Giovany21' napsal: krásne svietia - ako dlho im to vydrží ??? Můj text je příliš dlouhý? Ptáš se na něco co je zodpovězeno...
mrakodrap Odesláno 26. dubna 2011 Autor Nahlásit Odesláno 26. dubna 2011 Tak ještě přihodím pár foteček.
kafry Odesláno 8. září 2011 Nahlásit Odesláno 8. září 2011 Tak krásné ,že jsem jim prostě neodolal a musel jsem se potrestat........
erozko Odesláno 18. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 18. listopadu 2011 Nádherne kúsky veľmi pekné a tie detaily na ciferníkoch sú tak dotiahnuté, že úžas sú hodné tých peňazí čo stoja
skrew Odesláno 19. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2011 V 26. 4. 2011 v 12:00, 'mrakodrap' napsal: Tak ještě přihodím pár foteček. Mohl bych prosím dostat návod, jak se udělají takhle krásné fotky? Odraz hodinek chápu, že je pomocí zrcadla, na kterém jsou hodinky položeny. Ale jak jsou hodinky nasvíceny, že není odraz světla v zrcadle nebo na pozadí? Předem děkuji za případné rady.
Jay Doll Odesláno 19. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2011 1. černé sklo2. černé pozadí (látka)3. difůzní světlo (deštník, softbox, fotostan...)4. může být i polarizák aby se nelesklo sklíčko hodinek
mrakodrap Odesláno 20. listopadu 2011 Autor Nahlásit Odesláno 20. listopadu 2011 V 19. 11. 2011 v 13:08, 'skrew' napsal: Mohl bych prosím dostat návod, jak se udělají takhle krásné fotky? Odraz hodinek chápu, že je pomocí zrcadla, na kterém jsou hodinky položeny. Ale jak jsou hodinky nasvíceny, že není odraz světla v zrcadle nebo na pozadí? Předem děkuji za případné rady. Je to tak jak zde napsal Jay Doll. Osobně fotím ve fotostanu a nepřisvědcuji. Clonu a čas si nastavuji sám. Není to žádná věda a vše se dá naučit během chvíle. Chce to zkoušet a sám zjistíš co ti vyhovuje. Dobré výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se