Návštěvník milosklikar Odesláno 20. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2011 (upraveno) Ta nová "technická" zubatá luneta mě vnukla nápad zkusit na ně dát watchadoo. Výsledek mě velmi mile překvapil. Dokonce mi ani nevadí ukončení tahu u pouzdra, naopak, celé to působí velmi technicky a k těm zoubkům na lunetě ten watchadoo fakt sedí. Možná to na těch fotkách není tolik vidět, přiznávám, jsem mizerný fotograf. Skutečnost je daleko zajímavější.... Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Upraveno 20. ledna 2011 uživatelem milosklikar
gougy Odesláno 20. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2011 Ale JÓ, zajímavé, takové industriální, líbí