Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Kamil
Odesláno (upraveno)
;) ..... no nazdar

Kdybys hrál fotbal za Německo, dostal bys je zadarmo. :D

 

06.jpg

...vlevo zástupce IWC Německo, vpravo Joachim Löw trenér nároďáku...

Upraveno uživatelem Kamil
Návštěvník YPO
Odesláno
Kdybys hrál fotbal za Německo, dostal bys je zadarmo.:D

nelíbí se mi to - akorát jsem to viděl poprvé a ani to nikdo nikde neprezentoval tak jsem zmaten :D

Odesláno (upraveno)

 

Prim Datumatic, nový in-house kalibr PRIMu ... postupně by ho měla začít brát i Omega a další A značky, postupně by měl navíc nahradit nejpoužívanější kalibry od Ety... kterých je dlouhodobě nedostatek.

Upraveno uživatelem koblih69
Odesláno

Kristova noho to je ale "krasaviceů ... hm a celých 50kw brutálního výkonu... nicméně ještě směšnější je, že někdo za to míní utratit takový peníze... no proti gustu... bohužel mi to připomíná vytuněný favorit nebo škodu 120 - asi podobně zoufalá akce to je. Kdyby si vzal třeba obouchanej Skyline neb GTR a věnoval tomu podobné úsilí tak to bude dávat nějaký smysl.... ach jo...

Odesláno
Kristova noho to je ale "krasaviceů ... hm a celých 50kw brutálního výkonu... nicméně ještě směšnější je, že někdo za to míní utratit takový peníze... no proti gustu... bohužel mi to připomíná vytuněný favorit nebo škodu 120 - asi podobně zoufalá akce to je. Kdyby si vzal třeba obouchanej Skyline neb GTR a věnoval tomu podobné úsilí tak to bude dávat nějaký smysl.... ach jo...

 

To máš těžké, na zdejší scéně je ještě stále dost aut kategorie PimpCar a nebo Tuzing (to není překlep). Dosti často se zde jde cestou pouze optického "tuningu" bez potřebného technického základu a o to více úsměvů to následně vzbuzuje... Tohle je spíše na můj vkus šílené a i když věřím že je v tom "utopena" spousta peněz, tak kupce to bude hledat hodně těžko (a už vůbec ne za cenu která by pokryla náklady), možná se ale mýlím... Je to jako se vším, prostě "levné pozlátko a první dojem" dokážou často divy.

Např. Skyline nebo i jiná "vozítka" podobné kategorie jsou víceméně kultovní záležitostí a kdo se do nich pustí, tak začne podvozkem, motorem,.... prostě technikou. Obal je už v základu skvělý :-) takže různé karosářské prvky z karbonu, spoilery jdou na řadu až když mají své opodstatnění.

Odesláno
To máš těžké, na zdejší scéně je ještě stále dost aut kategorie PimpCar a nebo Tuzing (to není překlep). Dosti často se zde jde cestou pouze optického "tuningu" bez potřebného technického základu a o to více úsměvů to následně vzbuzuje... Tohle je spíše na můj vkus šílené a i když věřím že je v tom "utopena" spousta peněz, tak kupce to bude hledat hodně těžko (a už vůbec ne za cenu která by pokryla náklady), možná se ale mýlím... Je to jako se vším, prostě "levné pozlátko a první dojem" dokážou často divy.

Např. Skyline nebo i jiná "vozítka" podobné kategorie jsou víceméně kultovní záležitostí a kdo se do nich pustí, tak začne podvozkem, motorem,.... prostě technikou. Obal je už v základu skvělý :-) takže různé karosářské prvky z karbonu, spoilery jdou na řadu až když mají své opodstatnění.

 

 

... to je přesně ono - začínají kompletním motorem, podvozkem... to je pro mě kus technického umění nalepit, BodyKit je pro mě asi stejné jako přidávání koníků stylem ... přidám nálepku 16V, brzdy zlepším nálepkou ABS a když už to má být super kára dám nápis Turbo... technické úpravy pak končí montáží trubky místo katalyzátoru ... Tím nechci řít, že by majitel opravdu nezamakal a neodvedl poctivou, ale já bych začal odjinud... tohle je pro mě takový "nahoře huj vespod fuj..."

Odesláno (upraveno)
... to je přesně ono - začínají kompletním motorem, podvozkem... to je pro mě kus technického umění nalepit, BodyKit je pro mě asi stejné jako přidávání koníků stylem ... přidám nálepku 16V, brzdy zlepším nálepkou ABS a když už to má být super kára dám nápis Turbo... technické úpravy pak končí montáží trubky místo katalyzátoru ... Tím nechci řít, že by majitel opravdu nezamakal a neodvedl poctivou, ale já bych začal odjinud... tohle je pro mě takový "nahoře huj vespod fuj..."

 

Máme asi některé geny společné koblížku:)

 

Přesně takto argumentuju některým lidem ze svého okruhu. Oni nechápou rozdíl mezi tunningem a stylingem.

 

Edit: Koupit za 200 táců místo "hnusných kol" nějaké staré Porsche, Skyline, Supru, 3000GT, atp., vrazit zbytek peněz co tam zařvaly do opravy a tunningu, tak je to kára jako prase. A dokonce by to pak třeba i docela jelo :)

Upraveno uživatelem B.F.G.
Odesláno
Máme asi některé geny společné koblížku:)

 

Přesně takto argumentuju některým lidem ze svého okruhu. Oni nechápou rozdíl mezi tunningem a stylingem.

 

Edit: Koupit za 200 táců místo "hnusných kol" nějaké staré Porsche, Skyline, Supru, 3000GT, atp., vrazit zbytek peněz co tam zařvaly do opravy a tunningu, tak je to kára jako prase. A dokonce by to pak třeba i docela jelo :)

 

Za 200 táců staré Porsche? No aby z toho něco bylo tak to je málo. Chápu že to byl jen příklad. Možná motor bych ti za ty peníze prodal. :)

post-967-1217430506.jpg

Odesláno
Za 200 táců staré Porsche? No aby z toho něco bylo tak to je málo. Chápu že to byl jen příklad. Možná motor bych ti za ty peníze prodal. :)

 

Rozhodně je lepším základem P 928 nebo 944 nez Fabie... a s oběma kousky se dostaneš pod tuto hranici naprosto bez problémů. Pravověrní sice možná namítnou, že to není to pravé Porsche ... nicméně i když ty standardní kousky nejsou zrovna krasavice tak se z nich hezký auta udělat dají.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...