Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Když píšeš dostali, tak musíš psát hodinki, aby to k sobě pasovalo :)

Cenu si můžeš jednoduše najít sám na Aukru v ukončených aukcích. To je úplná hračka.

A rok výroby bývá napsaný na strojku. Nevím jestli u všech Molnijí, u starších ano.

Odesláno

Omlouvám se za pravopisné chyby. :) Bohužel dýnko mi nejde oddělat, tak sem se radši zeptal zkušenějších, než s tím pudu za hodinářem.

Jinak - hodinek se zbavovat rozhodně nechci, jen mně zajímala orientační cena, po který se tyto cibule pohybují :)

Odesláno (upraveno)

Abych řekl pravdu, o této funkci jsem doposud nevěděl. Posted Image Ale i přes to jsem nenašel na Aukro.cz stejný, nebo podobný model.

ALE! Trošku jsem "pogooglil" a našel jsem nějaké stránky, které mi přinesly více info:

Strojek - Molnija 3602 manual wind

Rok výroby - 2. čtvrtletí 1985

Našel jsem i fotografie, ale... http://jiehong.net/g...+-+IMG_7138.JPG ( zdroj: jiehong.net )

Pokud to porovnáte s modelem který vlastním, všimne te si určitých rozdílů - Logo Molnija a dole pod sekundovkou ty ruské čmáranice ( zřejmně Made in USSR ).

Moje teorie je, že se jedná o vývozní model. Co myslíte vy? Posted Image

Upraveno uživatelem Trololo
Odesláno

Jo, ty mám taky .. s hezčím cifrem, koupeno za nechutných 20USD i s poštovným a toještě v době, kdy byl dolar za 17...

Odesláno

cestovaly doslova okolo světa, fotka je prodejce, dneska jsou už vyčištěné, namazané a používám je já nebo dcera

post-16636-014399700 1342786210.jpg

Odesláno (upraveno)

Jsou pěkný. Posted Image Ale na těch mích se mi hrozně líbí, jak je useknutá 7čka a 5tka podle té sekundovky. Posted Image

Edit: přidám ještě jednu fotku - ten bílej flek na ciferníku je odraz světla.

Posted Image

Upraveno uživatelem Trololo
  • po měsíci...
Odesláno

Tak jak se dívám, nové Molnije už rok výroby na strojku nemají. Škoda, bylo to šikovné.

A pro Trolola: už ses díval na to Aukro?