Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj,

 

zařídili jsme si doma novou kuchyň a v rámci toho upgradovali na indukční varnou desku.

Nakonec jsme zvolili Whirlpool ACM 810/LX, ale teď po instalaci při vaření vydává divný zvuky.

Všude říkají, že normální je bzučení s čim problém nemáme a je celkem tichý, ale zároveň vydává neustále praskavý zvuky (jen po položení kastrolu).

Přirovnal bych to ke zvuku žehličky když se v ní zapíná a vypína termostat, akorát s mnohem větší kadencí a přítelkyně je z toho tak zoufalá,

že na ní odmítá vařit a to dovádí k zoufalství mě :).

 

Dělá vám to indukční deska taky, nebo je to zralý na reklamaci?

 

Nebo nění tu případně někdo, kdo má stejnou desku a nevyhodil od ní polystyrén a už ho nepotřebuje?

V obchodě to vezmou zpátky pouze s původním obalem.

 

díky

Odesláno

Zkusit jiné nádobí. Máme tefal hrnce a nepraskají tolik jako pánev od Zwiling.Nezbývá než si na to zvyknout nebo vyměnit nádobí,desku a pak přítelkyni.

Odesláno (upraveno)

mně občas zapraská, když zapnu hrnec na nižsí kvalty (3,4,5). na 6,7,8 a booster, jen zabzučí.

Upraveno uživatelem montemar
Odesláno

Bez obalu jde vrátit ve 14 dnech, ale bohužel se zdržela kuchyň, takže už jsme mimo a v rámci 30 dnů co kasa nabízí chtějí ale originální obal.

 

Zkusím ještě tu vyšší teplotu a jinej hrnec, ale ty máme úplně novou sadu :(.

Odesláno

podle me je to indukcni teleso dimenzovany na to, aby zvladlo lip ty vyssi vykony. kdyz se pousti na nizsi teploty, neumi si s tim plynule poradit a proto se neustale zapina/vypina. ja uz nizky teploty skoro nepouzivam.... v hrncich to tak uplne nebude, dela to stejne se starym smaltovanym hrncem, zrovna tak jako se slusnou panvi ballarini

Odesláno

Jo to praskání vydává určitý druh nádobí. Mnohdy je levnější kvalitnější než dražší. Např. Tescoma je podle mého dost nekvalitní. Ta mi funguje jen na jedné plotýnce. Podle mého je to tím, jak tam vsazují ty výseče magnetického železa /nechápu proč/. Protože ta indukce pracuje v pulzech, tak se to rozkmitá a praská to. Na starém smaltovaném nádobí to žádný zvuk nevydává /Brandt/.

Odesláno

No mně nepraská ani jeden,snažil jsem se to dohlrdat a narazil na testy,tak jsem se donutil změřit čas.Průměr 16cm-smalt,nerez s ocelovým dnem a nakonec hliník viz.obrázek,půl litru vody a časy:smalt 2min.22sec.,nerez 1min.57sec. a ten poslední 3min18sec.,žádne značky to nejsou ale aspoň vím jaký materiál ušetří nejen čas :smile_anim:

post-19068-059231000 1358791517.jpg

Odesláno

...Přirovnal bych to ke zvuku žehličky když se v ní zapíná a vypína termostat, akorát s mnohem větší kadencí...

 

mas pravdu, v kazdem indukcnim varici je zabudovany termostat. jeho ukolem je udrzovat nastavenou teplotu.

tech zvuku se nemusi nikdo obavat, je to naprosto normalni.

(horsi by bylo kdyby nic nepraskalo = termostat nefunguje, plotynka se prehreje a indukcni civka nasledkem prepali.

to se me stavalo pravidelne na chate po rocnim provozu na jednoplotne. uz jsem kupoval treti...)

Odesláno

Pokud obal neni soucast zbozi, coz v tvem pripade neni, pak na reklamaci nema vliv. Nemluvim o ruznych vymenach v nejakych lhutach apod. Mluvim o klasicke reklamaci. Obchodnika sice chapu, ze to pak tezko dopravi svemu dodavateli, ale to je jeho boj jake si domluvil podminky reklamaci. Proto to chteji od lidi, jako ze ty si doma misto na krabici udelej. Obal kterej je soucast zbozi je treba papundeklovej kufr od papundeklove vrtacky ve kterem se prenasi, nebo krabice (prepravni obal) modelu letadla. Pokud se bude obchodnik cukat, rekni mu, ze je povinen prijmout KAZDOU reklamaci a dat od ni protokol. A rekni mu, ze az ti ji zamitne pro nedodani obalu, jdes rovnou na COI. Ale takove vyjadreni ti neda, protoze to dobre vi a jen zkousi.

Odesláno

Jo díky všem, vyplnil jsem reklamační formulář na Whirlpoolu ještě s reklamací nové mikrovlnky kde je zase prasklej display, tak uvidíme, co technik řekne. V nejhorším ji zkusím prodat a koupit něco jinýho.

Na reklamaci a vrácení zboží v rámci 14 dnů obal není potřeba a ani nikdo potíže nedělá, ale vyžadují to na vrácení v rámci prodloužený možnosti vrátit věc ve 30 dnech a tam si předpokládám podmínky diktovat můžou :(.

 

Jinak zkoušeli jsme vícero značek hrnců a pánví a dělá to všude stejně a na všech teplotách včetně boostu v intervalu cca 2 vteřin.

Jinak hřeje dobře :).

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...