Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravim vsetkych :)

Na uvod by som rad uviedol, ze som sa k hodinkam dopstal ako slepe kura k zrnu a teda som uplny laik.

Rad by soms a o tych hodinkach dozvedel nieco viac.

Prekutral som cele totto forum (aj google). nasiel som podobne kusky, no stale tam bola nejaka mala odlisnost.

Neviem, ci boli nejako "upravovane" bohuzial ich servisna historia sa ku mne nedostala, no myslim, že su v povodnom stave.Mohol by mi niekto povedat čo su to za model? pripadne nejaky manual k nim.. alebo niečo .:)

post-25561-043462500 1361607869.jpg

Odesláno

Takze po polhodice skumania sa mi podarilo dat remienok dole.. na jednej strane je 11630.. teda to je model :thumbsup_anim:

Ešte jedna otazočka.. nefunguju mi tie "bočne tlačitka" na ovladanie stopiek.. nejake riešenie? (pripadne cena riešnia) :worried_anim:

Odesláno
  V 23. 2. 2013 v 15:42, blackhead napsal:

fake to nebude jen jsou tam asi nejake dily neoriginalni, s tlacitky k hodinari a uvidis ...

je jedno kam, alebo mam hladat nejaky autorizovany sevis(ci ako sa tomu nadava :) ) ?

Odesláno (upraveno)
  V 23. 2. 2013 v 15:45, Mikik napsal:

je jedno kam, alebo mam hladat nejaky autorizovany sevis(ci ako sa tomu nadava :) ) ?

No Autavie sa uz v CR nerobia. Musia ist do Svajciarska. Cena 22tis, aspon pre model 73663 som dostal tuto informaciu od Hanaka.