Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 9. 6. 2015 v 10:32, wave ceptor napsal:

riziko defektů? kde jste na to hoši přišli.....

na to jsme nepřišli...to je všeobecně známo každému snad kdo jezdí/jezdil na kole ne

je i opačnej extrém když někdo fouká moc málo s mlíkem že to zesleče nebo cvakne,to je věc druhá

Odesláno

mám přečteno, ale odpověď na to co jsem se ptal tam bohužel není. napiš mi to sám proč dřív chytím defekt při vyšším tlaku (např. 4at.) než když pojedu a budu tam mít třeba 3at. na toto se tě od začátku ptám.

Odesláno

můj názor je ten že se guma díky nižšímu tlaku více roztáhne a přizpůsobí povrchu/překážče tím pádem se ten tlak přenese do větší plochy a riziko se tím sníží 

Odesláno (upraveno)

při nižším tlaku bude jízda komfortnější, na kamenech kořenech bude víc držet, neodskakovat, ale riziko defektu rozhodně nesníží.

Upraveno uživatelem wave ceptor
Odesláno
  V 9. 6. 2015 v 12:16, wave ceptor napsal:

při nižším tlaku bude jízda komfortnější, na kamenech kořenech bude víc držet, neodskakovat, ale riziko defektu rozhodně nesníží.

Nesouhlasim. Podle me je rozdil, kdyz pneu pri nizsim tlaku najede na koren nebo hranu kamene a prave diky tomu nizsimu nahusteni se jakoby prevali a tlak se rozprostre na vetsi plochu (presne jak pise Spineshank) anebo kdyz hodne nahustena (nebo prehustena) pneu narazi nebo sjede po sutru nebo korenu, kdy ten tlak a vetsi tvrdost pneu to riziko zvysuje. Ale je to jen muj nazor.

Odesláno
  V 9. 6. 2015 v 12:23, spineshank napsal:

já si myslím že to jde ruku v ruce vše,proto neznám nikoho kdo fouká víc jak 3

 

Souhlas, víc než 45 psů za normálních okolností v terénu moc smysl nemá. Ale záleží na terénu, váze, typu pláště. Se svými 70kg obvykle jezdím na bezduších kolem 2 barů (30-35 psi)  a za posledních asi 10 let jsem žádný fatální defekt nechytil, jen občas řežu boky plášťů o šutry.

Odesláno (upraveno)

Franto takže podle tvojí teorie při nižším nahustění, duši při nárazu na šutr necvakneš a při vyšším ano? To mi z toho vyplývá.

Upraveno uživatelem wave ceptor
Odesláno

Tak samozřejmě se duše cvakaj mnohem častěji pri nízkém tlaku. Při vyšším není imho důvod pro větší množství defektů, pokud něco ostrého projde pláštěm tak je celkem jedno na kolik je nafoukáno. A když přestanete ty duše vozit tak se o tom nebudete muset dohadovat. :)

Odesláno (upraveno)
  V 9. 6. 2015 v 12:51, wave ceptor napsal:

Franto takže podle tvojí teorie při nižším nahustění, duši při nárazu na šutr necvakneš a při vyšším ano? To mi z toho vyplývá.

Ano, myslim si to. Respektive myslim, ze to riziko je vyssi. Mam tu zkusenost.

Upraveno uživatelem Frantik
Odesláno (upraveno)

Donuts a toto se jim tu snažím celou dobu vysvětlit. (viz tvé dvě věty) s bezdušákynemám ani jednu zkušenost, zatím.

 

Ale franta to tak nemá.

Upraveno uživatelem wave ceptor
Odesláno

Hele asi mame vsichni trochu jinou zkusenost. Asi je to taky o stylu jezdeni, kde jezdime, telesne vaze, plastich , apod. Takze to mozna objektivni nikdy nebude :-)

Odesláno

Ale když už jsme u těch vášnivých diskuzí, tak mě tady opakovaně překvapila jedna věc. A to tvrzení jak je full lepší pro lidi co je bolí záda a podobně, což je podle mě strašná blbost.

 

Na "opravdovém" fullu s většíma zdvihama se díky jeho geometrii sedí podstatně víc vzpřímeně, což pro záda při jízdě na kole rozhodně není žádnou výhodou. A XC full zase dovolí podstatně víc věcí jezdit v sedě a ta absence častého chození ze sedla těm zádům taky moc neprospěje. 

Odesláno
  V 9. 6. 2015 v 12:58, Donuts napsal:

Tak samozřejmě se duše cvakaj mnohem častěji pri nízkém tlaku. Při vyšším není imho důvod pro větší množství defektů, pokud něco ostrého projde pláštěm tak je celkem jedno na kolik je nafoukáno. A když přestanete ty duše vozit tak se o tom nebudete muset dohadovat. :)

jenomže tady nikdo s duší zbytečně nízký tlaky nevozí ,takže cvaky nehrozí...navíc by to bylo nelogický,když chci vozit nízký tlaky dám mlíko

Odesláno

Otázka je co je to zbytecně nízkej tlak i s dušema jsem málokdy vozil víc než 2,3 a s občasným cvaknutím jsem počítal, za ty výhody nízkého tlaku to prostě stálo. Ale jak říkám na propíchnutí má vyšší tlak zanedbatelnej vliv, jiná věc je že foukat na mtb na 4 nedejbože víc považuju za nesmysl. 

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...