spineshank Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 V 9. 6. 2015 v 10:32, wave ceptor napsal: riziko defektů? kde jste na to hoši přišli.....na to jsme nepřišli...to je všeobecně známo každému snad kdo jezdí/jezdil na kole neje i opačnej extrém když někdo fouká moc málo s mlíkem že to zesleče nebo cvakne,to je věc druhá
wave ceptor Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 co je včeobecně známo? to že nafoukáš 4at. a budeš mít větší riziko defektu? neblbni, já vím že si toho v terénu najel moc, ale toto né.....
spineshank Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 zkus si třebas přečíst toto,vím že si na tom určo něco zase najdeš,ale i přesto si to pročti možná to pochopíš i když nemáš najeto jak já v tom terénu 261-jak-spravne-hustit-plast-velo-5-2010-1.pdfNačítání informací
wave ceptor Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 mám přečteno, ale odpověď na to co jsem se ptal tam bohužel není. napiš mi to sám proč dřív chytím defekt při vyšším tlaku (např. 4at.) než když pojedu a budu tam mít třeba 3at. na toto se tě od začátku ptám.
spineshank Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 můj názor je ten že se guma díky nižšímu tlaku více roztáhne a přizpůsobí povrchu/překážče tím pádem se ten tlak přenese do větší plochy a riziko se tím sníží
wave ceptor Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 (upraveno) při nižším tlaku bude jízda komfortnější, na kamenech kořenech bude víc držet, neodskakovat, ale riziko defektu rozhodně nesníží. Upraveno 9. června 2015 uživatelem wave ceptor
spineshank Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 já si myslím že to jde ruku v ruce vše,proto neznám nikoho kdo fouká víc jak 3
Frantik Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 V 9. 6. 2015 v 12:16, wave ceptor napsal: při nižším tlaku bude jízda komfortnější, na kamenech kořenech bude víc držet, neodskakovat, ale riziko defektu rozhodně nesníží.Nesouhlasim. Podle me je rozdil, kdyz pneu pri nizsim tlaku najede na koren nebo hranu kamene a prave diky tomu nizsimu nahusteni se jakoby prevali a tlak se rozprostre na vetsi plochu (presne jak pise Spineshank) anebo kdyz hodne nahustena (nebo prehustena) pneu narazi nebo sjede po sutru nebo korenu, kdy ten tlak a vetsi tvrdost pneu to riziko zvysuje. Ale je to jen muj nazor.
Poya Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 V 9. 6. 2015 v 12:23, spineshank napsal: já si myslím že to jde ruku v ruce vše,proto neznám nikoho kdo fouká víc jak 3 Souhlas, víc než 45 psů za normálních okolností v terénu moc smysl nemá. Ale záleží na terénu, váze, typu pláště. Se svými 70kg obvykle jezdím na bezduších kolem 2 barů (30-35 psi) a za posledních asi 10 let jsem žádný fatální defekt nechytil, jen občas řežu boky plášťů o šutry.
wave ceptor Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 (upraveno) Franto takže podle tvojí teorie při nižším nahustění, duši při nárazu na šutr necvakneš a při vyšším ano? To mi z toho vyplývá. Upraveno 9. června 2015 uživatelem wave ceptor
Donuts Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 Tak samozřejmě se duše cvakaj mnohem častěji pri nízkém tlaku. Při vyšším není imho důvod pro větší množství defektů, pokud něco ostrého projde pláštěm tak je celkem jedno na kolik je nafoukáno. A když přestanete ty duše vozit tak se o tom nebudete muset dohadovat.
Frantik Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 (upraveno) V 9. 6. 2015 v 12:51, wave ceptor napsal: Franto takže podle tvojí teorie při nižším nahustění, duši při nárazu na šutr necvakneš a při vyšším ano? To mi z toho vyplývá.Ano, myslim si to. Respektive myslim, ze to riziko je vyssi. Mam tu zkusenost. Upraveno 9. června 2015 uživatelem Frantik
wave ceptor Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 (upraveno) Donuts a toto se jim tu snažím celou dobu vysvětlit. (viz tvé dvě věty) s bezdušákynemám ani jednu zkušenost, zatím. Ale franta to tak nemá. Upraveno 9. června 2015 uživatelem wave ceptor
Frantik Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 Hele asi mame vsichni trochu jinou zkusenost. Asi je to taky o stylu jezdeni, kde jezdime, telesne vaze, plastich , apod. Takze to mozna objektivni nikdy nebude :-)
Donuts Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 Ale když už jsme u těch vášnivých diskuzí, tak mě tady opakovaně překvapila jedna věc. A to tvrzení jak je full lepší pro lidi co je bolí záda a podobně, což je podle mě strašná blbost. Na "opravdovém" fullu s většíma zdvihama se díky jeho geometrii sedí podstatně víc vzpřímeně, což pro záda při jízdě na kole rozhodně není žádnou výhodou. A XC full zase dovolí podstatně víc věcí jezdit v sedě a ta absence častého chození ze sedla těm zádům taky moc neprospěje.
spineshank Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 V 9. 6. 2015 v 12:58, Donuts napsal: Tak samozřejmě se duše cvakaj mnohem častěji pri nízkém tlaku. Při vyšším není imho důvod pro větší množství defektů, pokud něco ostrého projde pláštěm tak je celkem jedno na kolik je nafoukáno. A když přestanete ty duše vozit tak se o tom nebudete muset dohadovat. jenomže tady nikdo s duší zbytečně nízký tlaky nevozí ,takže cvaky nehrozí...navíc by to bylo nelogický,když chci vozit nízký tlaky dám mlíko
Donuts Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 Otázka je co je to zbytecně nízkej tlak i s dušema jsem málokdy vozil víc než 2,3 a s občasným cvaknutím jsem počítal, za ty výhody nízkého tlaku to prostě stálo. Ale jak říkám na propíchnutí má vyšší tlak zanedbatelnej vliv, jiná věc je že foukat na mtb na 4 nedejbože víc považuju za nesmysl.
FrantisekH Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 tak já nevim asi tu budu za blba, ale foukam na maximum toho co je napsáno na plášti nevim jestli 4-4,5psi a zatím jsem nikdy nepíchnul.. a když říkam nikdy tak nikdy.
Donuts Odesláno 9. června 2015 Nahlásit Odesláno 9. června 2015 Okolo tech 2 je to s mlíkem ješte v pohodě, s galuskou se to dá ještě o dost níž.
Doporučené příspěvky