Levit Odesláno 13. května 2013 Nahlásit Odesláno 13. května 2013 Jednalo se o opravu dvou Poljotů (s budíčkem a 3017), hodinky byly zaslány na opravu poštou. Skvělá a rychlá domluva po emailu. profesionální přístup, kdy pan majitel po obdržení hodinek vše v emailu vysvětlil co bude potřeba a kolik to bude cca stát. Po provedení opravy jsem hodinky převzal od České pošty dobře zabalené a s obsáhlým popisem opravy včetně fotografií z průběhu opravy. http://www.hodinar-uher.cz/
Frostie Odesláno 13. května 2013 Nahlásit Odesláno 13. května 2013 Jednalo se o opravu dvou Poljotů (s budíčkem a 3017), hodinky byly zaslány na opravu poštou. Skvělá a rychlá domluva po emailu. profesionální přístup, kdy pan majitel po obdržení hodinek vše v emailu vysvětlil co bude potřeba a kolik to bude cca stát. Po provedení opravy jsem hodinky převzal od České pošty dobře zabalené a s obsáhlým popisem opravy včetně fotografií z průběhu opravy. http://www.hodinar-uher.cz/díky za super tip!
rahhan Odesláno 30. června 2015 Nahlásit Odesláno 30. června 2015 U pana Uhra jsem měl na servisu Omegy Speedmastry od tchána,zcela souhlasím s Levitem : ochota,profesionalita,vstřícnost ... prvotně panovala obava,jak to dopadne,ale vše O.K.(Úplně jiný přístup,než u Hanáka) http://www.hodinar-uher.cz/ukazky-oprav/ukazky-oprav-naramkovych-a-kapesnich-hodinek/a412-oprava-naramkovych-hodinek-speedmaster-chronograf-s-automatickym-natahem-a-datumovkou/
Ondroskok Odesláno 3. srpna 2015 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2015 Po přečtení kladných hodnocení a shlédnutí stránek pana Uhra jsem se rozhodl svěřit mu hodinky. Jednalo se o vintage švýcarské hodinky Pierpont a Seiko quartz. U hodinek Pierpont jsem požadoval celkový servis u Seiko šlo o výměnu baterie, sklíčka a přeleštění pouzdra. Po přijetí do opravy přišel email o vstupní prohlídce kde pan Uher sdělil co a jak bude dělat. U hodinek Seiko se přišlo na to že i po výměně baterie jsou nefunkční, a že nový strojek již není k sehnání, tudíž hodinky jsou neopravitelné. K mému překvapení po mě pan Uher chtěl úhradu za výměnu skla a opravu pouzdra- čekal bych, že se prvně uvedou hodinky do chodu a pak až se řeší "kosmetika"- ale co už, nějak sem se s tím smířil, a hodil jsem to za hlavu. Spíš jsem očekával jak dopadne servis hodinek Pierpont což pro mě byla priorita. Asi po měsíci hodinky Pierpont přišly, společně s emailem kde bylo popsáno jak byla provedena oprava a seřízení, a že hodinky jsou v perfektním stavu atd. Vše se zdálo v pořádku i po vizuální stránce, ale už při prvním dnu hodinky měly odchylku + 150s/den, a za noc naopak - 32minut (pouze za noc!). Panu Uhrovi jsem psal email o špatném chodu hodinek, pan Uher byl s toho asi taky překvapen a tvrdil že by mělo být vše v pořádku atd., a ať teda hodinky znovu pošlu že se na to podívá. Tak jsem mu je znovu poslal, co mi taky jiného zbývalo - za servis jsem zaplatil 1350 Kč a hodinky šly naprosto scestně.Po opětovném přijetí hodinek přišel email s tím, že na časovém komparátoru je chod strojku bezchybný, nicméně objevil příčinu nesprávného chodu- špatný záběr axiální spojky- a že bude nutno hodinky opět kompletně rozebrat. To už jsem z toho začínal být nervózní. Bylo mi divné že si této závady pan Uher nevšiml hned při první "opravě", na tento dotaz mi pan Uher suše odpověděl, že po odstranění nečistot spojka špatně zabírala, proč k tomu došlo, na to už jsem vysvětlení nedostal.Po pár týdnech mi přišly hodinky Pierpont nazpět společně s emailem že nyní už by vše mělo být Ok. Když hodinky dorazily, šly celkem přesně (jako před opravou), nicméně při bližším pohledu na ručičky mi bylo k pláči. Minutová ručička zažila masakr, je poohýbaná, černá výplň zvlněná, v jednom místě dokonce díra přes kterou se svítí, oba konce ručičky ohnuté směrem vzhůru, zatímco předtím chodila ručička těsně nad indexy, nyní je tam otřesná mezera a při pohledu do ciferníku je ručička zřetelně ohnutá vzhůru. Sekundová ručička taky nese viditelné stopy ohýbání. No vzhledem k mému smyslu pro detail katastrofa.A reakce pana Uhra? Prý je to zcela normální a běžné, v nejlepším případě se ručičky nahrazují novýma, ty on ale po ruce neměl takže tam musel dát tyhle. A co bych taky chtěl když se ručičky opětovně snímají a nasazují, to se na nich musí nutně projevit. A nakonec prý si toho taky všimnul že se uvolnila černá výplň. No hrůza!!!Argumentovat tím že se musely hodinky znovu rozebrat je hloupost, protože to jde na vrub panu Uhrovi, kdyby první servis proběhl řádně hodinky stačilo rozebrat jedenkrát. Čekal bych že když se něco takového stane, že dojde ke konzultaci se zákazníkem a najde se řešení, ale dát tam sprasené ručičky a doufat že si toho zákazník nevšimne tak to moc profesionální není. Na můj poslední email už mi ani nepřišla reakce. Tímto jsem s panem Uhrem skončil a naprosto dokonale u mě ztratil důvěru a dobré jméno kterým se na internetu prezentuje.
rahhan Odesláno 3. srpna 2015 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2015 Jak jsem mu předával na servis ty Speedmastry,taky jsem měl z něho takový neurčitý pocit,že to nezvládne,ale u mě to dopadlo O.K.,po přečtení výše uvedeného příspěvku,už mu asi nic nesvěřím k opravě,celkem mě to překvapuje,že to takhle zmastil a že reagoval tak neprofesionálně !!!
addalbert Odesláno 4. srpna 2015 Nahlásit Odesláno 4. srpna 2015 (upraveno) Po přečtení kladných hodnocení a shlédnutí stránek pana Uhra jsem se rozhodl svěřit mu hodinky. Jednalo se o vintage švýcarské hodinky Pierpont a Seiko quartz. U hodinek Pierpont jsem požadoval celkový servis u Seiko šlo o výměnu baterie, sklíčka a přeleštění pouzdra. Po přijetí do opravy přišel email o vstupní prohlídce kde pan Uher sdělil co a jak bude dělat. U hodinek Seiko se přišlo na to že i po výměně baterie jsou nefunkční, a že nový strojek již není k sehnání, tudíž hodinky jsou neopravitelné. K mému překvapení po mě pan Uher chtěl úhradu za výměnu skla a opravu pouzdra- čekal bych, že se prvně uvedou hodinky do chodu a pak až se řeší "kosmetika"- ale co už, nějak sem se s tím smířil, a hodil jsem to za hlavu. Spíš jsem očekával jak dopadne servis hodinek Pierpont což pro mě byla priorita. Asi po měsíci hodinky Pierpont přišly, společně s emailem kde bylo popsáno jak byla provedena oprava a seřízení, a že hodinky jsou v perfektním stavu atd. Vše se zdálo v pořádku i po vizuální stránce, ale už při prvním dnu hodinky měly odchylku + 150s/den, a za noc naopak - 32minut (pouze za noc!). Panu Uhrovi jsem psal email o špatném chodu hodinek, pan Uher byl s toho asi taky překvapen a tvrdil že by mělo být vše v pořádku atd., a ať teda hodinky znovu pošlu že se na to podívá. Tak jsem mu je znovu poslal, co mi taky jiného zbývalo - za servis jsem zaplatil 1350 Kč a hodinky šly naprosto scestně.Po opětovném přijetí hodinek přišel email s tím, že na časovém komparátoru je chod strojku bezchybný, nicméně objevil příčinu nesprávného chodu- špatný záběr axiální spojky- a že bude nutno hodinky opět kompletně rozebrat. To už jsem z toho začínal být nervózní. Bylo mi divné že si této závady pan Uher nevšiml hned při první "opravě", na tento dotaz mi pan Uher suše odpověděl, že po odstranění nečistot spojka špatně zabírala, proč k tomu došlo, na to už jsem vysvětlení nedostal.Po pár týdnech mi přišly hodinky Pierpont nazpět společně s emailem že nyní už by vše mělo být Ok. Když hodinky dorazily, šly celkem přesně (jako před opravou), nicméně při bližším pohledu na ručičky mi bylo k pláči. Minutová ručička zažila masakr, je poohýbaná, černá výplň zvlněná, v jednom místě dokonce díra přes kterou se svítí, oba konce ručičky ohnuté směrem vzhůru, zatímco předtím chodila ručička těsně nad indexy, nyní je tam otřesná mezera a při pohledu do ciferníku je ručička zřetelně ohnutá vzhůru. Sekundová ručička taky nese viditelné stopy ohýbání. No vzhledem k mému smyslu pro detail katastrofa.A reakce pana Uhra? Prý je to zcela normální a běžné, v nejlepším případě se ručičky nahrazují novýma, ty on ale po ruce neměl takže tam musel dát tyhle. A co bych taky chtěl když se ručičky opětovně snímají a nasazují, to se na nich musí nutně projevit. A nakonec prý si toho taky všimnul že se uvolnila černá výplň. No hrůza!!!Argumentovat tím že se musely hodinky znovu rozebrat je hloupost, protože to jde na vrub panu Uhrovi, kdyby první servis proběhl řádně hodinky stačilo rozebrat jedenkrát. Čekal bych že když se něco takového stane, že dojde ke konzultaci se zákazníkem a najde se řešení, ale dát tam sprasené ručičky a doufat že si toho zákazník nevšimne tak to moc profesionální není. Na můj poslední email už mi ani nepřišla reakce. Tímto jsem s panem Uhrem skončil a naprosto dokonale u mě ztratil důvěru a dobré jméno kterým se na internetu prezentuje. Toho pana neznám. Ale novy člen na foru a hned taková prvni reakce? Stalo by za to ukázat alespoň fotky nebo dokumentaci... Jinak je to trochu informace typu JPP Upraveno 4. srpna 2015 uživatelem addalbert
Ondroskok Odesláno 4. srpna 2015 Nahlásit Odesláno 4. srpna 2015 Nemám zájem někomu škodit a bezdůvodně hanit něčí práci, pouze jsem popsal zkutečný stav věci. Taky jsem OSVČ i když úplně v jiném oboru a nedokážu si představit že bych takto dělal svoji práci. Ani nejsem "chronomagor" jak tady v různých vláknech o sobě borci píšou, hodinky mám pouze jedny(Pierpont), Seiko byly mého otce. Na toto fórum jsem se zaregistroval v době kdy jsem si pohrával s myšlenkou, že bych svěřil hodinky nějakému hodináři (v té době jsem vůbec netušil kterému), před tím jsem si našel web pana Uhra kde jsem viděl ukázky oprav a byl jsem jeho prací nadšen. O to víc jsem byl smutný a překvapený z toho jak to dopadlo. Nebudu to tady rozmazávat, pouze jsem chtěl popsat mou zkušenost, apropo bavil jsem se už z jiným velice chváleným hodinářem a oprava takto poškozených ručiček by stála do 200 kč a to mluvil o komletní výměně výplní, což bych určitě zkousl, a potvrdil mi, že se to takto opravdu nedělá a že platí obecná zásada : "Hodinky by se od hodináře měly vrátit v lepším nebo minimálně stejném stavu v jakém byly přijaty" - myslím že to má logiku, ale toto o svých hodinkách bohužel prohlásit nemohu, i když podle pana Uhra cituji: " Myslím, že vaše slova o vizuálním znehodnocení jsou silně nadnesená."
Ondroskok Odesláno 13. srpna 2015 Nahlásit Odesláno 13. srpna 2015 Po přečtení kladných hodnocení a shlédnutí stránek pana Uhra jsem se rozhodl svěřit mu hodinky. Jednalo se o vintage švýcarské hodinky Pierpont a Seiko quartz. U hodinek Pierpont jsem požadoval celkový servis u Seiko šlo o výměnu baterie, sklíčka a přeleštění pouzdra. Po přijetí do opravy přišel email o vstupní prohlídce kde pan Uher sdělil co a jak bude dělat. U hodinek Seiko se přišlo na to že i po výměně baterie jsou nefunkční, a že nový strojek již není k sehnání, tudíž hodinky jsou neopravitelné. K mému překvapení po mě pan Uher chtěl úhradu za výměnu skla a opravu pouzdra- čekal bych, že se prvně uvedou hodinky do chodu a pak až se řeší "kosmetika"- ale co už, nějak sem se s tím smířil, a hodil jsem to za hlavu. Spíš jsem očekával jak dopadne servis hodinek Pierpont což pro mě byla priorita. Asi po měsíci hodinky Pierpont přišly, společně s emailem kde bylo popsáno jak byla provedena oprava a seřízení, a že hodinky jsou v perfektním stavu atd. Vše se zdálo v pořádku i po vizuální stránce, ale už při prvním dnu hodinky měly odchylku + 150s/den, a za noc naopak - 32minut (pouze za noc!). Panu Uhrovi jsem psal email o špatném chodu hodinek, pan Uher byl s toho asi taky překvapen a tvrdil že by mělo být vše v pořádku atd., a ať teda hodinky znovu pošlu že se na to podívá. Tak jsem mu je znovu poslal, co mi taky jiného zbývalo - za servis jsem zaplatil 1350 Kč a hodinky šly naprosto scestně.Po opětovném přijetí hodinek přišel email s tím, že na časovém komparátoru je chod strojku bezchybný, nicméně objevil příčinu nesprávného chodu- špatný záběr axiální spojky- a že bude nutno hodinky opět kompletně rozebrat. To už jsem z toho začínal být nervózní. Bylo mi divné že si této závady pan Uher nevšiml hned při první "opravě", na tento dotaz mi pan Uher suše odpověděl, že po odstranění nečistot spojka špatně zabírala, proč k tomu došlo, na to už jsem vysvětlení nedostal.Po pár týdnech mi přišly hodinky Pierpont nazpět společně s emailem že nyní už by vše mělo být Ok. Když hodinky dorazily, šly celkem přesně (jako před opravou), nicméně při bližším pohledu na ručičky mi bylo k pláči. Minutová ručička zažila masakr, je poohýbaná, černá výplň zvlněná, v jednom místě dokonce díra přes kterou se svítí, oba konce ručičky ohnuté směrem vzhůru, zatímco předtím chodila ručička těsně nad indexy, nyní je tam otřesná mezera a při pohledu do ciferníku je ručička zřetelně ohnutá vzhůru. Sekundová ručička taky nese viditelné stopy ohýbání. No vzhledem k mému smyslu pro detail katastrofa.A reakce pana Uhra? Prý je to zcela normální a běžné, v nejlepším případě se ručičky nahrazují novýma, ty on ale po ruce neměl takže tam musel dát tyhle. A co bych taky chtěl když se ručičky opětovně snímají a nasazují, to se na nich musí nutně projevit. A nakonec prý si toho taky všimnul že se uvolnila černá výplň. No hrůza!!!Argumentovat tím že se musely hodinky znovu rozebrat je hloupost, protože to jde na vrub panu Uhrovi, kdyby první servis proběhl řádně hodinky stačilo rozebrat jedenkrát. Čekal bych že když se něco takového stane, že dojde ke konzultaci se zákazníkem a najde se řešení, ale dát tam sprasené ručičky a doufat že si toho zákazník nevšimne tak to moc profesionální není. Na můj poslední email už mi ani nepřišla reakce. Tímto jsem s panem Uhrem skončil a naprosto dokonale u mě ztratil důvěru a dobré jméno kterým se na internetu prezentuje. Nemám zájem někomu škodit a bezdůvodně hanit něčí práci, pouze jsem popsal zkutečný stav věci. Taky jsem OSVČ i když úplně v jiném oboru a nedokážu si představit že bych takto dělal svoji práci. Ani nejsem "chronomagor" jak tady v různých vláknech o sobě borci píšou, hodinky mám pouze jedny(Pierpont), Seiko byly mého otce. Na toto fórum jsem se zaregistroval v době kdy jsem si pohrával s myšlenkou, že bych svěřil hodinky nějakému hodináři (v té době jsem vůbec netušil kterému), před tím jsem si našel web pana Uhra kde jsem viděl ukázky oprav a byl jsem jeho prací nadšen. O to víc jsem byl smutný a překvapený z toho jak to dopadlo. Nebudu to tady rozmazávat, pouze jsem chtěl popsat mou zkušenost, apropo bavil jsem se už z jiným velice chváleným hodinářem a oprava takto poškozených ručiček by stála do 200 kč a to mluvil o komletní výměně výplní, což bych určitě zkousl, a potvrdil mi, že se to takto opravdu nedělá a že platí obecná zásada : "Hodinky by se od hodináře měly vrátit v lepším nebo minimálně stejném stavu v jakém byly přijaty" - myslím že to má logiku, ale toto o svých hodinkách bohužel prohlásit nemohu, i když podle pana Uhra cituji: " Myslím, že vaše slova o vizuálním znehodnocení jsou silně nadnesená." Tak pánové hodinky Pierpont (Automatic) se dnes po 18 hodině zastavily . Zdá se že jsou hodinky nataženy, ale ani při potřepu se vteřinovka nehne. Tohle je asi poslední kapka. Kontaktoval jsem pana Uhra, tak jsem zvědavý co na to pan Mistr odpoví (po poslední zkušenosti mám obavy jestli vůbec), nicméně už teď vím že mu hodinky nazpět k reklamaci opravy nepošlu. Pan Uher by měl vrátit peníze za tzv. opravu a být rád že po něm nebudu požadovat náhradu škody na ručičkách, ale to je zřejmě taky sci-fi. Nezbývá mi než hodinky poslat jinému hodináři na opravu a doufat aby tam nenašel nějaký závažný problém, mám docela obavy. Hodinky s kterými nebyl nikdy problém se po zásahu pana Uhra (dvou opravách) náhle zastaví? Nechápu... V budoucnu budu referovat o průběhu epizody s hodinkami Pierpont.
Ondroskok Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Odesláno 14. srpna 2015 Včera večer jsem napsal panu Uhrovi jaká je skutečnost, že hodinky nefungují, a pochopitelně že už mu je nesvěřím, taky jsem si rýpnul že by správně měl vrátit peníze za tzv. "opravu", a být rád že po něm nepožaduji náhradu škody na ručičkách. Odpověď : "Čekal jsem něco takového, nevěřím Vám ani slovo."Takže ze mne pan Uher nakonec ještě udělal lháře.Tímto jsem s ním definitivně skončil, a nejen že u mě ztratil jméno kvalitního hodináře, ale taky dobrého člověka, nemám totiž ve zvyku dělat si z huby řiť.Nyní dám hodinky k opravě jinému hodináři a jsem opravdu velice zvědavý co je příčinou nefunkčnosti hodinek, opět v budoucnu poreferuji jak to dopadlo.
lucid Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Odesláno 14. srpna 2015 Já jsem si u p. Uhera nechal opravovat 3 ks vintážek asi před třemi roky, U všech provedl generální opravu za rozumnou cenu, celý průběh opravy nafotil, zdokumentoval, vyjel záznamy z měřičů a přiložil k zásilce, včetně záruky na opravu. U jedněch hodinek se v průběhu záruky vyskytla drobná závada, kterou ale promptně opravil a na vlastní náklady mi hodinky odeslal zpět. Má zkušenost je pozitivní.
Návštěvník Mitak Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Odesláno 14. srpna 2015 Ondroskok: Možná bys mu mohl dát odkaz na toto vlákno, aby se vyjádřil.
Ondroskok Odesláno 14. srpna 2015 Nahlásit Odesláno 14. srpna 2015 Ondroskok: Možná bys mu mohl dát odkaz na toto vlákno, aby se vyjádřil. Taky už jsem nad tím uvažoval, ale počkám až mi hodinky příjdou nazpět s opravy. Zatím není známá příčina toho proč hodinky nefungují, ale jestli se prokáže že to byla chyba nebo ledabylost pana Uhra, určitě budu chtít z jeho strany vyjádření.V pondělí odesílám hodinky panu Frýdlovi do Prahy, jsem s ním domluven že podrobně zdokumentuje opravu a pokusí se zjistit příčinu nefunkčnosti. Já jsem si u p. Uhera nechal opravovat 3 ks vintážek asi před třemi roky, U všech provedl generální opravu za rozumnou cenu, celý průběh opravy nafotil, zdokumentoval, vyjel záznamy z měřičů a přiložil k zásilce, včetně záruky na opravu. U jedněch hodinek se v průběhu záruky vyskytla drobná závada, kterou ale promptně opravil a na vlastní náklady mi hodinky odeslal zpět. Má zkušenost je pozitivní. Žádné fotografie mi nepřišly, pouze výpis tabulky na časovém komparátoru v emailu a referát o bezvadného chodu strojku (což nebyla pravda). Zřejmě k nezaslání fotografií byl důvod (viz. ručičky).
Ondroskok Odesláno 1. září 2015 Nahlásit Odesláno 1. září 2015 Tak jak to dopadlo?Zatím nemám žádné aktuality, hodinky jsou u pana Frýdla, má toho hodně tudíž to asi hned tak nebude...
Jeňa Odesláno 28. října 2015 Nahlásit Odesláno 28. října 2015 Dva měsíce utekly, tak už by to mohlo být vyřešené, ne? Pro lidi ze střední Moravy to bude jistě užitečná informace.
monreale Odesláno 28. října 2015 Nahlásit Odesláno 28. října 2015 ...pana Uhra mám takříkajíc za rohem, jednou jsem se mu pokoušel volat, leč marně, teď začínám být skoro rád, že jsem se mu tehdy nedovolal...
Ondroskok Odesláno 29. října 2015 Nahlásit Odesláno 29. října 2015 Dva měsíce utekly, tak už by to mohlo být vyřešené, ne? Pro lidi ze střední Moravy to bude jistě užitečná informace. Bohužel, ale hodinky stále nepřišly z opravy, už jsem skoro zapomněl že nějaké hodinky mám... Nicméně až přijdou tak na 100% poreferuji v čem byl "zakopaný pes".
rahhan Odesláno 21. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 21. prosince 2015 Jsou už nějaké nové informace ohledně opravy ?
Ondroskok Odesláno 22. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 22. prosince 2015 Jsou už nějaké nové informace ohledně opravy ?Bohužel hodinky mi stále nepřišly z opravy a ani nemám žádné zprávy o jejím průběhu. Po novém roce zkusím kontaktovat pana Frýdla jestli na mne nezapomněl, nevím jaká je u něj standardní doba opravy tudíž doposud jsem byl klidný.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se