Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím vážení kolegové,

 

rád bych se s Vámi podělil o své dnešní zjištění o mé oblíbené značce. Před pár týdny jsem reklamoval u Hanáka v Brně své Fortis B-42 Diver

s tím, že se mi uvolnila hodinové ručka. Při prudším pohybu či při použití chrona se ručka "cukala". Toto jsem v rámci záruky reklamoval. Hned jsem dostal informaci, že hodinky budou odeslány do Nestu. Po cca 4 týdnech jsem šel kolem, tak jsem se byl zeptat zda už náhodou nejsou hodinky zpět. Dostal jsem informaci, že hodinky jsou ve fabrice v CH. Což mě poměrně překvapilo, protože při přijetí reklamace za mnou přišel pan hodinář, kterého přizvala paní, která se mnou reklamaci řešila a ten mi tvrdil, že toto je normální!! Pánu hodináři jsem dal najevo, že mu děkuji za jeho odborný názor, ale že budu raději, když budou hodinky seřízeny. Na druhou stranu jsem si řekl, kde se lépe postarají o mé hodinky než u výrobce... Po cca 5 týdnech jsem dostal informaci, že hodinky jsou zpět, takže jsem se dnes celý natěšený vydal pro své oblíbené hodinky. Na přepážce mi paní tedy předává hodinky, s tím, že jsou opraveny byť výrobce tvrdí, že problém byl způsoben nevhodnou manipulací se strojkem při nastavování hodinek. Než jsem se stačil nadechnout, tak mi paní řekla, že přesto bude oprava hrazena výrobcem! Toto mi přišlo řekněme přinejmenším zvláští, že Fortis řekne " neumíš zacházet s hodinkami, ale mi to zaplatíme". Ale nakonec výsledek je pro mě jako zákazníka stejný...spravené hodinky. Při převzetí jsem si hodinky samozřejmě prohlédl. Ručky, strojek perfektní...vše klape jak má, ale když jsem otočil hodinky a podíval jsem se průhledem na strojek, tak jsem šel " do kolen".... Místní znalci vědí, že některé dražší modely mají rotor zdobený modrými hvězdami a modrým nápisem fortis, což je případ také této 100 kusové limitky. Hodinky, ale měly po "opravě" nasazen nezdobený rotor, který jsem neviděl ani u levných modelů s průhledem. Byl to ten nejsprostší rotor, který jsem kdy viděl... na mých hodinkách za více jak 110tis...

Paní jsem tedy informoval, že hodinky nepřeberu a že je mají poslat zpět do CH. Musím říct, že paní byla velmi vstřícná a přišlo mi, že z toho byla stejně "vykulená" jako já. Řekla mi, že udělají maximum aby se to dalo co nejrychleji do pořádku. Já jsem si samozřejmě vědom, že se servisem Hanák toto nemá nic společného a že si nemůžou pamatovat jaký má, který model rotor apod. Když jsem byl na odchodu, tak se opět zjevil již výše zmiňovaný pan hodinář a začal mi tam vykládat moudra, že teda neví jak se k tomu Fortis postaví, když jsem si ty hodinky vlastně podělal sám...! Absurdita jeho řečí by byla docela úsměvná pokud bych byl teda v lepší náladě. Po cestě ze servisu jsem se stavil na prodejně a nechal jsem si vytáhnout běžný model B-42 Diver, který má stejný rotor jako moje limitka. Slečně prodejkyni jsem vysvětlil co jsem před chvíli řešil na servisu a požádal jsem jí zda může ukázat v servisu jak vypadá rotor, který patří do těchto hodinek. Slečna byla velmi ochotná a řekla mi, že na ten servis zajde se mnou a hodinky vezme sebou. Tam jsem to ukázal paní s kterou jsem řešil reklamaci a její kolegyni a byl jsem oběma ujištěn, že se budou snažit to dát co nejrychleji do pořádku. Všechny byly velmi ochotné a tvářily se dostatečně zúčastněně v reakci na mou zkroušenou náladu. Naštěstí při tom nebyl už pan hodinář.

 

Mé dnešní zjištění je tedy takové, že Fortis neumí dát dohromady svůj vlastní výrobek, což mě jako fanouška značky nepotěšilo.

 

Možná mi zde přítomní odborníci budou schopni vysvětlit co má společného s mým reklamovaným problémem rotor strojku. Popravdě mě ještě zajímá zda si ve Fortisu neřekli, že vymění celý strojek a dali tam obyčejnou verzi ETA 7750 (viz obyč. rotor) a nikoliv ten správný s COSC certifikací.

 

Hodinkám zdar a Fortisu zvlášť.

 

 

  • Odpovědi 65
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

To je teda divočina! Pana chytrého ze servisu komentovat nebudu, ale že to takhle zvrtá výrobce ve svém servisu, to mě překvapuje - z lokálních servisů už jsem viděl leccos (za bráchu zdravím Oris, který bych si kvůli tomu nikdy nekoupil), osobně jsem ale taky rád, když se hodinky servisují u výrobce. Ale to taky proto, že je to vždycky ok a obvykle se mi vrací hodinky ve stavu nových, nejen oservisované, ale komplet vyčištěné a naleštěné, už jsem musel kontrolovat čísla a strojky, abych si byl jistý, že jsou to pořád ty samé.

 

Držím palce, ať reparát proběhne dobře a dej vědět - a určitě máš dost fotek, tak je pak porovnej s tím, co dostaneš zpátky. Ale fakt by mě moc překvapilo, kdyby neopravovali, ale měnili - u elektroniky normálka, u hodinek by to bylo velmi netradiční.

Odesláno

Připadá mi nepravděpodobné, aby měnili samotný rotor kvůli závadě, kterou popisuješ. Ve fabrice než aby se něco opravovalo, tak se to prioritně vymění. Ve tvém případě za ETA 7750. Doufám, že se pletu a držím palce! Pokud ne, tak mě mrzí, že jsem na tohle vlákno vůbec natrefil. Mám Fortis, ale o 60k levnější.

Odesláno
  V 21. 5. 2013 v 20:03, GSIA79 napsal:

Připadá mi nepravděpodobné, aby měnili samotný rotor kvůli závadě, kterou popisuješ. Ve fabrice než aby se něco opravovalo, tak se to prioritně vymění. Ve tvém případě za ETA 7750. Doufám, že se pletu a držím palce! Pokud ne, tak mě mrzí, že jsem na tohle vlákno vůbec natrefil. Mám Fortis, ale o 60k levnější.

Při demontáži ale pravděpodobně dolů šel ;)

 

  V 21. 5. 2013 v 20:23, SedliPavel napsal:

Dobrý večer, pokud není reklamace vyřízena do jednoho měsíce, můžete od výrobku odstoupit a požadovat vrácení fin. prostředků.

Kolega reklamoval provedenou opravu - smutný příběh, ale jsem přesvědčený, že to dají dohromady. Stane se, ale sám bych byl tak napruzený, že bych napsal i do Fortisu...

Odesláno (upraveno)

Ale hodinky jsou v tomhle případě vlastně opravené :lol2: , dokonce s fungl novým stroječkem :death: , tak jaká reklamace... Rotor dolů určitě šel a třeba se poškodil, nebo se zatoulal.

Upraveno uživatelem GSIA79
Odesláno
  V 21. 5. 2013 v 17:22, JAJA napsal:

Zdravím vážení kolegové,

 

rád bych se s Vámi podělil o své dnešní zjištění o mé oblíbené značce. Před pár týdny jsem reklamoval u Hanáka v Brně své Fortis B-42 Diver

s tím, že se mi uvolnila hodinové ručka. Při prudším pohybu či při použití chrona se ručka "cukala". Toto jsem v rámci záruky reklamoval. Hned jsem dostal informaci, že hodinky budou odeslány do Nestu. Po cca 4 týdnech jsem šel kolem, tak jsem se byl zeptat zda už náhodou nejsou hodinky zpět. Dostal jsem informaci, že hodinky jsou ve fabrice v CH. Což mě poměrně překvapilo, protože při přijetí reklamace za mnou přišel pan hodinář, kterého přizvala paní, která se mnou reklamaci řešila a ten mi tvrdil, že toto je normální!! Pánu hodináři jsem dal najevo, že mu děkuji za jeho odborný názor, ale že budu raději, když budou hodinky seřízeny. Na druhou stranu jsem si řekl, kde se lépe postarají o mé hodinky než u výrobce... Po cca 5 týdnech jsem dostal informaci, že hodinky jsou zpět, takže jsem se dnes celý natěšený vydal pro své oblíbené hodinky. Na přepážce mi paní tedy předává hodinky, s tím, že jsou opraveny byť výrobce tvrdí, že problém byl způsoben nevhodnou manipulací se strojkem při nastavování hodinek. Než jsem se stačil nadechnout, tak mi paní řekla, že přesto bude oprava hrazena výrobcem! Toto mi přišlo řekněme přinejmenším zvláští, že Fortis řekne " neumíš zacházet s hodinkami, ale mi to zaplatíme". Ale nakonec výsledek je pro mě jako zákazníka stejný...spravené hodinky. Při převzetí jsem si hodinky samozřejmě prohlédl. Ručky, strojek perfektní...vše klape jak má, ale když jsem otočil hodinky a podíval jsem se průhledem na strojek, tak jsem šel " do kolen".... Místní znalci vědí, že některé dražší modely mají rotor zdobený modrými hvězdami a modrým nápisem fortis, což je případ také této 100 kusové limitky. Hodinky, ale měly po "opravě" nasazen nezdobený rotor, který jsem neviděl ani u levných modelů s průhledem. Byl to ten nejsprostší rotor, který jsem kdy viděl... na mých hodinkách za více jak 110tis...

Paní jsem tedy informoval, že hodinky nepřeberu a že je mají poslat zpět do CH. Musím říct, že paní byla velmi vstřícná a přišlo mi, že z toho byla stejně "vykulená" jako já. Řekla mi, že udělají maximum aby se to dalo co nejrychleji do pořádku. Já jsem si samozřejmě vědom, že se servisem Hanák toto nemá nic společného a že si nemůžou pamatovat jaký má, který model rotor apod. Když jsem byl na odchodu, tak se opět zjevil již výše zmiňovaný pan hodinář a začal mi tam vykládat moudra, že teda neví jak se k tomu Fortis postaví, když jsem si ty hodinky vlastně podělal sám...! Absurdita jeho řečí by byla docela úsměvná pokud bych byl teda v lepší náladě. Po cestě ze servisu jsem se stavil na prodejně a nechal jsem si vytáhnout běžný model B-42 Diver, který má stejný rotor jako moje limitka. Slečně prodejkyni jsem vysvětlil co jsem před chvíli řešil na servisu a požádal jsem jí zda může ukázat v servisu jak vypadá rotor, který patří do těchto hodinek. Slečna byla velmi ochotná a řekla mi, že na ten servis zajde se mnou a hodinky vezme sebou. Tam jsem to ukázal paní s kterou jsem řešil reklamaci a její kolegyni a byl jsem oběma ujištěn, že se budou snažit to dát co nejrychleji do pořádku. Všechny byly velmi ochotné a tvářily se dostatečně zúčastněně v reakci na mou zkroušenou náladu. Naštěstí při tom nebyl už pan hodinář.

 

Mé dnešní zjištění je tedy takové, že Fortis neumí dát dohromady svůj vlastní výrobek, což mě jako fanouška značky nepotěšilo.

 

Možná mi zde přítomní odborníci budou schopni vysvětlit co má společného s mým reklamovaným problémem rotor strojku. Popravdě mě ještě zajímá zda si ve Fortisu neřekli, že vymění celý strojek a dali tam obyčejnou verzi ETA 7750 (viz obyč. rotor) a nikoliv ten správný s COSC certifikací.

 

Hodinkám zdar a Fortisu zvlášť.

 

Jen k doplnění... dnes jsem si pořádně přečetl papír, který jsem dostal k reklamaci opravy kde je napsáno, že termín přijetí je 11.4. a termín vyhotovení 10.5. což není pravda, protože termín vyhotovení byl 16.5.  /SMS ze servisu/. Dnes budu do servisu volat a jsem zvědav co se mi na to řeknou.

Odesláno

Tak ti drzim palce, tohle je docela mazec.. Pravdou je ze za to servis asi nemuze, nicmene mne prekvapuje ze by to ve fabrice takhle zblbi. Good luck

Odesláno (upraveno)

fuha... :furious:  moj tip je, ze hodinky hranice CR neopustili a niekto len potreboval dany rotor/strojcek, tak ti to sprosto vymenili a dufali ze si to nevsimnes... :death: pochybujem, ze by si toto mohla firma rozmerov a mena ako je Fortis dovolit... skusil by som im priamo do Fortisu napisat, ze co oni na to. som zvedavy na reakciu.

Upraveno uživatelem misoo
Odesláno

 U značky Fortis a ještě v této cenové kat. mě to samotného mrzí, ale jaké vyjádření jsi po první reklamaci dostal? Nevhodná manipulace se strojkem, je podle nich údajnou příčinou a důsledkem toho došlo k poškození čeho? Jedinkrát jsem reklamoval hodinky v podobné cenové relaci a zpráva ze servisu(CH) byla na jednu A4 a ještě jsem měl přiložené součástky, které se měnili. Je zbytečné to tady neustále psát, ale přeju dobré pořízení a zřejmě i pevné nervy.

Odesláno

Jaja: Zkus zavolat do Nestu, tam byli vždy komunikativní. (Člen Patrik Ti případně doporučí konkrétní kontakt.) Osobně by mne dost překvapilo, kdyby tohle řešili drahým a administrativně složitým zasíláním do CH, když by si s takovým problémem určitě pan Městka poradil.

 

A jak se zde píše několikrát, i u záruční opravy jsi s hodinkami měl dostat opravenku/dílenský list.

Návštěvník YPO
Odesláno (upraveno)

K samotnému příbehu nic nemám, ale Fortisy jsem dával výhradně do Carollina (http://www.carollinum.cz/cs/servis.html) , kde jim byla dána veškerá péče - nikdy jsem je nesvěřil ani Nestu, ale to je jiná story ..................

Upraveno uživatelem YPO
Odesláno

Zase jeden příběh pro silné nervy.Asi by jsme požadovali moc v případě znalosti rotoru u hodinek jednotl. modelů a našich prodejců (nevím tedy proč by to měl být takový problém),když ani samotný výrobce těchto drahých strojů nedokáže vše patřičně napravit.Noční můra.

Odesláno (upraveno)
  V 21. 5. 2013 v 20:23, SedliPavel napsal:

Dobrý večer, pokud není reklamace vyřízena do jednoho měsíce, můžete od výrobku odstoupit a požadovat vrácení fin. prostředků.

 

Tak takovýhle přístup je naprostá pecka.

Miluju zákazníky s tímhle lidským přístupem, kteří přijdou v 30 den reklamace a hned mám na to právo, musíte, nic mě nezajímá. A hned další den dorazí reklamace.

 

U nás sice máme zákonnou lhůtu, ale jak je to v CH., když se to opravovalo tam?

 

edit: písmenko

Upraveno uživatelem Zdeneli
Odesláno (upraveno)
  V 22. 5. 2013 v 14:49, Zdeneli napsal:

Tak takovýhle přístup je naprostá pecka.

Miluju zákazníky s tímhle lidským přístupem, kteří přijdou v 30 den reklamace a hned mám na to právo, musíte, nic mě nezajímá. A hned další den dorazí reklamace.

Tak povídej,rádi si přečtem i druhou stranu,když jsi také z Brna.

Upraveno uživatelem Daemonultimate
Odesláno
  V 22. 5. 2013 v 14:12, YPO napsal:

K samotnému příbehu nic nemám, ale Fortisy jsem dával výhradně do Carollina (http://www.carollinum.cz/cs/servis.html) , kde jim byla dána veškerá péče - nikdy jsem je nesvěřil ani Nestu, ale to je jiná story ..................

Chtěl jsem se zeptat. Tam je servis i na Fortisky? Na seznamu značek jsem je neviděl. A proč ne Nestu? Docela by mě to zajímalo jako majitele Fortisek. 

Odesláno
  V 22. 5. 2013 v 14:49, Zdeneli napsal:

Tak takovýhle přístup je naprostá pecka.

Miluju zákazníky s tímhle lidským přístupem, kteří přijdou v 30 den reklamace a hned mám na to právo, musíte, nic mě nezajímá. A hned další den dorazí reklamace.

 

U nás sice máme zákonnou lhůtu, ale jak je to v CH., když se to opravovalo tam?

 

edit: písmenko

 

Je uplne jedno ake maju na to zakony v CH, alebo kdekolvek inde. Reklamoval si vec kupenu v CR v predajni v CR, takze lehota 30 dni. Tym neobhajujem vidlacky pristup, len konstatujem.

Odesláno
  V 22. 5. 2013 v 14:49, Zdeneli napsal:

Tak takovýhle přístup je naprostá pecka.

Miluju zákazníky s tímhle lidským přístupem, kteří přijdou v 30 den reklamace a hned mám na to právo, musíte, nic mě nezajímá. A hned další den dorazí reklamace.

 

Zákazník na to má právo a obchodník s tím počítá. V tomhle případě to zákazník (zatím) neaplikoval, byť mohl a zjevně měl - speciálně ta ojebávka s datem a trváním opravy si o to říká a chybu udělal obchodník/servis. Já zase miluju obchody/servisy s tímhle lidským přístupem - pokud by se tomu chtěl obchodník vyhnout, má se pokusit se zákazníkem domluvit, jinak není ani o čem se bavit. 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...