ava Odesláno 4. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2015 No spíše způsob obživy v ČR. To je ale na dlouhé debaty. Dříve ti zaplatili výcvik , typovku a měl si práci jistou, protože jsi se musel uvázat a nalétat hodiny. Dneska si to musíš vše zacálovat sám a prvních 18 měsíců jsi rád, že můžeš dělat IR někde v aeroklubu. Prostě v Čechách je možné vše a ani mě to nepřekvapuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 4. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2015 Když je ten 1000 příspěvek Chronomag i v letadle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 5. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. března 2015 (upraveno) Ted jsem to asi nepochopil, jak jsi to myslel. Mám svojí firmu a létání mám jako koníček. O 777 a Emirates jsem nikdy nesnil. akemu lietaniu sa venujes? ja sa momentalne trapim s ATPL, popri tom robim a robim si aj pravo na vyske. Taktiez letecku karieru by som rad bral ako bonbonik. Takze ma caka potom este IFR a MEPL.. :-( a kopa penazi von oknom...hehe Upraveno 5. března 2015 uživatelem enslow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 6. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2015 Pokud to chceš dělat externě, tak záleží, co chceš létat. Asi největší pakárnou na začátku je IFR a ATPL, ten když zvládneš, tak pak záleží, co si vybereš. Já létám pro několik soukr. polečností, od SEP letadel aerotaxi po dopraváky se sezoníma koupákama. Na některé letadla stačí přeškolení, to je v rámci nějakého letu, ale na letadla určené pro dvoučlenné posádky je většinou zapotřebí typovka, kterou si musíš většinou zřídit sám . Já jí dělal v Německu, kde vyšla na nějakých 500tis.na B737. Výhoda společností, kteří provozují aerotaxi je, že nezaměstnávají piloty na HPP, ale prostě sjednávají lety dle požadavků zákazníků, takže práce je více, než mám času. Hlavně v sezoně někdy od 1/2 dubna do 1/2 října. Takže , pokud tě to baví, da se tím slušně živit. . Asi nejhorší je se nechat zaměstnat na HPP u některých tuzemských let. spol. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 6. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2015 ta to by som povedal ze si jeden z naozaj mala stastlivcov co takto lieta a bavi sa..u mna bola jedina vyhoda ze som si skoro vobec neplatil nalet, tiez sa mi podarilo dostat medzi ludi a lietal som vyhladkove lety s ludmi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 6. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2015 Píšeš, že máš PPL 200hod, s tím by jsi vyhlídkové lety neměl lítat. Na to by jsi měl mít CPL, nebo ATPL. Tedy, pokud jsi s nimi nelétal zadarmo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 6. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2015 300 hod mam total a ako pises vyhliadki som lietal zadarmo...nerobil som to ako zarobkovu cinnost..aj tak to robia vsetci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 6. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2015 To vím, ale jen do prvního průseru a že jich bylo. Pak je hlavně problém s pojišťovnou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 6. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2015 a tak jasne viem o com hovoris, nastastie vsetko dopadlo dobre. ked to nie je tajne pre koho lietas, ani neviem kto poskytuje taketo sluzby napr SEPL lietadlach ze aerotaxi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 6. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2015 Dneska se běžně využívá např. Cirrus SR22T na cesty po Evropě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 7. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2015 parada hned by som taky job prijal. Vy cesi ste v tomto uplne niekde inde..tu je to bieda co sa tyka lietania Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaloZV Odesláno 7. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2015 ...aha kolegovia... :-) ...ja uz som velke lietanie opustil a uz sa venujem len malemu lietaniu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 7. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2015 Tak pořád lepší se věnovat malému létání, než žádnému Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 7. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2015 No jo PaloZV. Vieš ako povedal tvoj kolega.. Viac už bolo len kozmonaut.... Kua, sa máš Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 8. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2015 PaloZV co myslis pod pojmom velke lietanie? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 8. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. března 2015 Velké létání se většinou říká dopravnímu létání, nebo létání , kterým se živíš, malé létání je soukromé a sportovní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaloZV Odesláno 9. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2015 PaloZV co myslis pod pojmom velke lietanie?...18 rokov L29,L39, koncil som na MiG-29...popri tom Z42/43/142/526F/226/50M/50LX/C152/182/Su31 par minut....aktualne uz len fun na C182...CPL si drzim len z nostalgie... :-) :-) :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 9. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2015 Tak ten MIG-29 ti hodně závidím !!! Měl jsem možnost v roce 2009 proletět se v Malajsii MIG-29UBN a ten tah Klimova mě dostal. Navíc pilotkou byla žena ! Vím jen že tenkrát to byla major a myslím že se jmenovala Yin a bylo jí 33. Na to, že jsem měl něco nalétáno, byl jsem rád, že jsem všechno kapalné a volně ložené v těle v sobě udržel. Navíc jsem v přetlakovém obleku a helmě vypadal jako Lála volá domů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 9. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2015 PaloZV - v kterých letech jsi Delfína a Albatrosa (mimochodem obě jsou krásná letadla) létal? A kde? To bylo na základní voj. službě? A co jsi létal mezi L-39 a MiG-29? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dlubix Odesláno 9. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2015 Ivane, na základní vojenské službě tě nenechají tu třicetdevítku, nebo delfína, ani utřít hadrem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se