loscoyotes Posted April 22, 2014 Report Posted April 22, 2014 zdravím všechny, jsem začátečník a chci si pořídit své první hodinky od ML, líbí se mi série Pontos a Masterpiece. Chtěl bych znát názor zkušenějších na Pontos Decentrique a Masterpiece Calendrier Retrograde. Předem děkuji všem za názor a zkušenosti.
Jony Posted April 23, 2014 Report Posted April 23, 2014 Měl jsem ML Pontos a s přesností to nebylo nějak slavné. Myslím, že tam byla ETA 2824..Pokud máš více peněz jdi do Masterpiece.-)
loscoyotes Posted April 23, 2014 Author Report Posted April 23, 2014 díky za názor, Masterpiece se mi líbí více a asi těch pár desítek tisíc navíc investuju:-) Nevíte jaká je "dobrá" cena za tento kousek? Nemám problém si pro to někam zajet/zaletět, protože u nás za to chtějí nesmysl.
michalval Posted April 23, 2014 Report Posted April 23, 2014 Tady je máš na Chrono24 poměrně "na dostřel" z ČR - v Mnichově. Nevím, jestli to je autorizovaný dealer - to je na tomhle portálu běžné, že nabízejí hodinky neautorizovaní prodejci, ale za lepší cenu než u AD, a je na každém, aby se rozhodl, zda se mu to vyplatí a zda to riskne - ohledně možného složitějšího nebo žádného řešení záruky apod. http://www.chrono24.cz/mauricelacroix/masterpiece-calendrier-retrograde-herrenuhr--id2030726.htm?query=maurice+lacroix+masterpiece&goal_suggest=1&dosearch=true&urlSubpath=/mauricelacroix/masterpiece--mod231.htm&models=231&manufacturerIds=163