Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)
Sorry ale nesouhlasim s tebou, typicka ceska mentalita prodejcu. Nechapu proc by kazdy si nemohl koupit hodinky kde chce, internet ci zahranici a nechat si je servisovat spickove v CR. Snad existuje mezinarodni zaruka a pokud prodejce ma servis na tu znacku, tak ma kazdy pravo jit k nemu, i kdyz ty hodinky u nej nekoupil a hlavne pokud za ten servis plati.

 

Ale jo, nesouhlasit klidně můžeš, v pohodě.

Já zase tvrdím, že tvůj názor je typicky české chytráčkování.

 

Zkusím to tedy jinak (je to jen příklad, netvrdím, že jsem ta čísla trefil):

Carollinum prodá ročně 3 kusy Panerai.

A dalších 15 Čechů si je koupí v zahraničí, což ale oni neví.

Takže jejich roční prodej činí 3 kusy hodinek a jen kvůli třem prodaným hodinkám budou mít vyškolené servisáky a držet skladem náhradní díly na celou modelovou řadu, aby oprava dlouho netrvala a byla, pokud možno, na počkání :)

A stejně tak tomu bude i u jiných značek, které prodávají. Prostě všechno budou mít skladem a všechno budou umět opravit.

A ElectroWorld bude mít opraváře na všechny značky televizí a DVDček a praček a vysavačů a všechny náhradní díly skladem (aby panstvo při reklamaci dlouho nečekalo).

Pokud se nepletu, je tu zákonná lhůta pro vyřízení reklamace (měsíc). Pokud to prodejce do té doby nezvládne opravit (buď sám, nebo třeba v Tramtárii), vrátí ti peníze. Ale pokud to stihne, může ti být šumafuck, kam to pošle.

Já netvrdím, že se mi to líbí. Taky bych měl třeba na Perrelet rád servis v ČR. Ale těžko se můžu zlobit, že když jsem je v ČR nekoupil, že mi je tu (zatím) nikdo neopraví.

 

A ještě drobnost - fakt bys svěřil opravu drahých hodinek člověku, co sice absolovoval 3-denní školení a má na to glejt, ale ty tvoje budou první reálná oprava, co bude dělat? Já tedy ne ;)

Upraveno uživatelem NIGHTinGALE
  • Odpovědi 540
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno (upraveno)

Trochu nechápu o čem se tu diskutuje, Panerai servis není v ČR, na Slovensku, v Rakousku a v Německu je jeden, ten samý kam to i Carollinum posílá. Moje Panerai jsou z Carollina a když jsem se ptal na servis bylo mi řečeno že to Panerai nedává nikomu, musí to poslat. Chápu to tak že jde o politiku výrobce. V Carollinu nemají žádný problém se servisem jakýchkoliv hodinek, koupených kdekoliv, které mohou servisovat. Vždyť i Fortis, které se tam neprodávají, mají servis právě u nich.

 

Asi je nutné rozlišit zda je daný stav daný rozhodnutím výrobce nebo daného servisu.

 

Domnívám se že servis nedělá žádnou opravu, ať už záruční nebo nezáruční zdarma a do toho kde jsem si hodinky koupil mu absolutně nic není, nikdy jsem se nesetkal s tím že by to někde někdo řešil, ani u Dušáka ani v Carollinu.

Upraveno uživatelem OldaA
Odesláno
Ale jo, nesouhlasit klidně můžeš, v pohodě.

Já zase tvrdím, že tvůj názor je typicky české chytráčkování.

 

Zkusím to tedy jinak (je to jen příklad, netvrdím, že jsem ta čísla trefil):

Carollinum prodá ročně 3 kusy Panerai.

A dalších 15 Čechů si je koupí v zahraničí, což ale oni neví.

Takže jejich roční prodej činí 3 kusy hodinek a jen kvůli třem prodaným hodinkám budou mít vyškolené servisáky a držet skladem náhradní díly na celou modelovou řadu, aby oprava dlouho netrvala a byla, pokud možno, na počkání :)

A stejně tak tomu bude i u jiných značek, které prodávají. Prostě všechno budou mít skladem a všechno budou umět opravit.

A ElectroWorld bude mít opraváře na všechny značky televizí a DVDček a praček a vysavačů a všechny náhradní díly skladem (aby panstvo při reklamaci dlouho nečekalo).

Pokud se nepletu, je tu zákonná lhůta pro vyřízení reklamace (měsíc). Pokud to prodejce do té doby nezvládne opravit (buď sám, nebo třeba v Tramtárii), vrátí ti peníze. Ale pokud to stihne, může ti být šumafuck, kam to pošle.

Já netvrdím, že se mi to líbí. Taky bych měl třeba na Perrelet rád servis v ČR. Ale těžko se můžu zlobit, že když jsem je v ČR nekoupil, že mi je tu (zatím) nikdo neopraví.

 

A ještě drobnost - fakt bys svěřil opravu drahých hodinek člověku, co sice absolovoval 3-denní školení a má na to glejt, ale ty tvoje budou první reálná oprava, co bude dělat? Já tedy ne ;)

 

Zajimavy nazor ale opet nesouhlasim :rolleyes: Proc chytrackovani? Snad mam kazdy ma pravo koupit treba model ktery neni v Praze.

Carollinum prodava vic nez 3 kusy rocne, to vim na 100% a kdyby byl pridel PAMs vetsi, tak by prodeje byly jeste vetsi. Dale, nikdy nebudou mit nahradni dily na opravu, i kdyz 95% PAMs maji stojek ETA, ktery kazdy sikovny hodinar dokaze opravit bez problemu, vzdy muzou objednat dily. Co se tyce "garancni prohlidky", vzdy se hodinky posilaji primo do Panerai a trva to nekdy i nekolik mesicu nez je daji do poradku. Posilal jsem hodinky AP na revizi a mel jsem je zpatky za 8 mesicu. Zakonna lhuta plati pro ten vysavac, ne PAMs, to nemuzes srovnavat.

 

 

 

Odesláno
Domnívám se že servis nedělá žádnou opravu, ať už záruční nebo nezáruční zdarma a do toho kde jsem si hodinky koupil mu absolutně nic není, nikdy jsem se nesetkal s tím že by to někde někdo řešil, ani u Dušáka ani v Carollinu.

 

No, ono je to spíše tak, že pokud máš hodinky či elektroniku (byť ze zahraničí) s mezinárodní zárukou, pak ti je zdarma opraví v rámci záruky kdekoliv na světě.

A pokud záruka mezinárodní není, musíš si opravu zaplatit ze svého, byť je výrobek ještě v záruce.

 

Jinak je ta debata opravdu zbytečná. Pokud Carollinum nemůže Panerai opravovat, pak není co řešit.

Já se jen snažil poukázat na to, že vyčítat někomu, že ne všechno opravuje, je hloupost.

Pokud bych si koupil v Koscomu nové Seiko Spring Drive, tak bych se taky nedivil, že na ně třeba ještě nemají proškolené opraváře. A pokud by je i snad už měli, stejně bych váhal, zda to risknout, pokud je to pro ně novinka.

 

Ale jinak už to řešit nebudu. Panerai nemám, takže je zbytečné, abych sem něco psal.

 

 

Odesláno
Posilal jsem hodinky AP na revizi a mel jsem je zpatky za 8 mesicu. Zakonna lhuta plati pro ten vysavac, ne PAMs, to nemuzes srovnavat.

 

Jo. Aha. Takže si koupím hodinky za čtvrt mega v ČR a po měsíci se mi pokazí a prodávající mi je není povinen opravit do měsíce, ale můžu čekat třeba třičtvrtě roku. To jsem nevěděl, že zákonná lhůta platí jinak pro vysavače a třeba hodinky.

Nakonec vlastně můžeš být i rád, že ti ty AP vůbec vrátili, viď? :)

 

Odesláno

K čemu je potom mezinárodní záruka daná samotnou fabrikou? Když koupím hodinky v UAE, tak si přece jen tak neodskočím do AbuDhabi za účelem servisu. Ale možná ano - za ušetřené peníze.

Odesláno
K čemu je potom mezinárodní záruka daná samotnou fabrikou? Když koupím hodinky v UAE, tak si přece jen tak neodskočím do AbuDhabi za účelem servisu. Ale možná ano - za ušetřené peníze.

 

No však jo. Pokud fabrika poskytuje mezinárodní záruku, tak ti je v rámci záruky opraví zdarma kdekoliv na světě.

Ale ne každá fabrika mezinárodní záruku poskytuje.

 

Odesláno (upraveno)

Zákonná lhůta platí pro jakýkoliv výrobek prodaný v ČR. Pokud jde o nezáruční servis není zákonem daná žádná lhůta. Tedy pokud budeš PAM reklamovat mají na vyřízení reklamace 30 dnů, pokud je budeš chtít přeleš*** nebude se na takový úkon vztahovat žádná zákonem daná lhůta.

 

Mezinárodní záruka u hodinek funguje, sám jsem v Carollinu reklamoval jedny hodinky koupené v USA (ne Panerai) a nebyl s tím žádný problém, pro servis to je obchod, záruční opravu platí výrobce..

Upraveno uživatelem OldaA
Odesláno
No však jo. Pokud fabrika poskytuje mezinárodní záruku, tak ti je v rámci záruky opraví zdarma kdekoliv na světě.

Ale ne každá fabrika mezinárodní záruku poskytuje.

To jsem nevěděl. ;)

Odesláno

Nekdo si kupuje hodinky jako spotrebni zbozi a ocekava stejne sluzby. Myslim si ze pokud je nekdo ochotny cekat treba 2 roky a vic na urcity model hodinek, treba protoze je to limitovana serie, tak nemuze ocekavat, pokud se neco stane, ze se oprava podari do 30 dnu a myslim si kazdy takovy clovek pocka na tu opravu i dele nez mesic.

Návštěvník YPO
Odesláno
Pánové, není tady někdo z okolí Moravy, kdo má PAM000 a nebo 112??? Kdyby ano, pošlete prosím SZ, hrozně bych je chtěl vidět a osahat. Dík moc

 

:rolleyes: nechceš to přeskočit na nějaké vyšší číslo - už jsem si tím prošel a nevidím v tom unitasu nic významého x vložené prostředky

Návštěvník YPO
Odesláno (upraveno)
YPO: Když mě se líbí, jak je to takové " čisté, žádné kyklopy, GMTčka, prostě jen dvě ručky, to se mi tam hrozně líbí... 210 se mi líbí nejvíce, ale jsou obrovské :(

 

tak mě to je jedno, akorát, že P se poměrně hbitě vyvíjí a za několik desetitisícikorun navíc už budeš mít hodinky s vlastním strojem - je to jenom rada,kdysi jsem uvažoval podobně ;)

Upraveno uživatelem YPO
Návštěvník YPO
Odesláno
YPO: Nejlevnější s Ihousem jsou asi 312, ne? I ty stojí takový balík, že bych si musel vzít Provident :D

 

nech si omegy a ten odpad co máš v podpisu prodej = je to upečený :)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...