Přejít na obsah

Problem u Calibru 16: rez na kotvicce?


uff

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravim zkusenejsi majitele Hujeru,

 

muzete mi prosim vysvetlit, co je to na kotvicce na hodinkach, ktere mam moznost koupit?

Myslel jsem, ze je to fejk, ale neni. Maji safir z obou stran a ten strojek je naprosto identicky s tim, co jsem videl na fotkach.

 

Bohuzel jsem u sebe nemel fotak, tak jen cvak mobilem...

Predem diky.

post-24698-0-68877000-1410166751_thumb.jpg

Odesláno

Spíše mi to připadá jako vlhkost v hodinkách a následná koroze dílů /povrchové úpravy/.Každopádně bych doporučoval před koupí návštěvu servisu či hodináře na posouzení stavu.

Odesláno

Já bych to neviděl až tak černě - vše je otázka ceny. Dáš na kompletní revizi, servis. Vymění se špatný díly. Když se ti to vyplatí po odečtení výloh a máš na to čas ... proč ne. Hodinky jsou to super.

Odesláno

diky za odpovedi, asi je opravdu otviral nakej prasak. :)

bohuzel cena jejich stavu evidentne neodpovida, tak si necham zajit chut.

 

Jen je mi divne, ze pouziva TH materialy, ktere rezaveji? Cely zbytek strojku je naprosto v poradku a neni tam zadny naznak podobneho problemu...

Odesláno
  V 10. 9. 2014 v 10:01, uff napsal:

diky za odpovedi, asi je opravdu otviral nakej prasak. :)

bohuzel cena jejich stavu evidentne neodpovida, tak si necham zajit chut.

 

Jen je mi divne, ze pouziva TH materialy, ktere rezaveji? Cely zbytek strojku je naprosto v poradku a neni tam zadny naznak podobneho problemu...

ten náznak tam právě že je, akorát  viditelný je jen na závaží ;)

Odesláno

No v kazdom stroji mas mosadz (mostiky kolieska) ta toho znesie hodne pokial ide o vodu, kamene detto a potom diely obsahujuce zelezo, ktore hrdzaveju..... v tomto pripade zavazie rotora, ale aj uchytenie rotora a svoje by iste povedali aj srobky, hriadelka korunky a natahovacie sukolie a samozrejme hlavna pruzina, tiez dalsie pruzinky, ktorych je v chrone pomerne dost. Nemusi to byt este uplna tragedia, pokial je v poriadku cifernik/rucky, tak strojku vrati zaslu slavu kazdy lepsi hodinar, za cenu okolo 6-15K aj s pretesnenim, podla toho kde to nechas robit. Mohli by narobit este hodne parady. Najviac by som sa bal o cifernik a rucky, co su asi jedine diely ktore sa bez originalneho servisu nezozenu. Riziko predstavuju este tlacitka a korunka, tie pokial im chyba nieco viac nez pretesnenie sa tiez bez origo servisu neobidu.

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.

×
×
  • Vytvořit...