Přejít na obsah

Kdo je asi Jirka Luďera?

docent

Doporučené příspěvky

Odesláno

Vzhledem k tomu, že poměr odkazů na J.L., je vzhledem k počtu jeho příspěvků nehorázný, dovoluji si založit vlákno        " Kdo je asi Jirka Luďera". Jeho hlášky a názory, aspoň u mne, překonaly vše, co jsem za svůj život zažil. Není snadné být jednou větou vtipný a zároveň mile otravný. Na druhou stranu má Jirka (promiň, že ti tykám) svůj vlastní názor, který se nebojí veřejně prezentovat. A to je i v dnešní době docela vzácné. Věřím, že kdyby Jirka založil vlákno s nejhorším fejkem na světě, s dotazem na jeho cenu, byl by reakcemi zahlcen. Nevěřím, že Jirka je virtuální postava, kterou někdo vytvořil pro pobavení fóra. Byl někdy Jirka na srazu? Viděl ho někdo? Co nosí? Na ruce.

Ale k tématu. Já si představuji Jirku jako vysokého blonďáka s modrýma očima, středoškoláka, sportovce - ragbistu.        V současné době pracuje jako správce sítě ve firmě, kde jeho rodina drží většinový podíl, má dva mladší bratry a starší sestru. Pochází z vesnice a teď žije ve velkém městě, má rád přírodu a koně. Sbírá ilegálně primky. Má jich hodně, ale stydí se s nimi pochlubit. Má rád dřevo. Je svobodný. Kdyby byl ženatý, tak tu tráví víc času.

Odesláno

Jirka Ludera, vlastnim jmenem Ludek Jirikovsky, je neco jako pani Colombova. Nikdo ho nikdy nevidel, ale kazdy o nem mluvi.

Ludek byl do svych 12 let pomerne plachy, ale ne bojacny. Vzdy mel vnitrni touhu dokazat svemu okoli svoji nezavislost, podarilo se mu to ale az v sestnacti letech, spolu se zakoupenim sveho prvniho holiciho strojku. Velmi mu rozumim, ja nemam svoje holeni dodnes a tak si jej pujcuji od manzelky. LJ mne predevsim inspiruje k opusteni tohoto fora pod nickem M......7 a k velkemu comebacku pod nickem "luderovec".

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

coze?

(Jeho hlášky a názory, aspoň u mne, překonaly vše, co jsem za svůj život zažil.)

hm, tak uz ta chapem!

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno