Návštěvník YPO Odesláno 15. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2008 Asi budu nosit jen quartzky a baterku si měnit sám. Tím pádem bude nutnost návštěv (rádoby)servisů typu Hanák redukována na minimum a nebudu se muset rozčilovat a používat před ostatními zákazníky hrubá a vulgární slova. Hanák je obdoba Dušáka ? ...... nemyslím službama,ale sortimentem a vzhledem ..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 15. února 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2008 Jo, takovej brněnskej Dušák... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 15. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2008 Hanák je obdoba Dušáka ? ...... nemyslím službama,ale sortimentem a vzhledem ..... Brajtle má, pak ještě Omegu, Mido, Tissot, Rado, tuším Tagy, Certinu jsem tam také zahlédl... Kdysi prodával i Primky. Jestli má ještě něco, to nevím a už je mi to tak nějak i jedno. Moje poslední návštěva Hanáka bude za cca. 14 dnů, až si půjdu vyzvednout ty nešťastné Longines Admiral. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vor Odesláno 15. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2008 Tááák... Já tohle téma, bohužel, znovu otevřu Na vintage Longines Admiral jsem si u Hanáka objednal nové sklíčko a těsnění. Cena i s prací měla být do tisícovky, takže v pohodě. Objednané díly přišly za cca. měsíc, takže paráda. Potud je vše v pořádku... Dnes jsem tam šel a po 15 minutách hledání mi hodinky donesla paní Hanáková se slovy, že nejsou v pořádku, že nepřeklápí datum. Vytočil jsem se na nejvyšší míru ze dvou důvodů: 1. Nechápu, proč mi nezavolali, abych zbytečně nejezdil (číslo na mě měli). 2. Jak mohou při výměně sklíčka (a těsnění kolem sklíčka) dojebat datumovku, tomu fakt nerozumím. Podotýkám, že hodinky jsou z ebay, ale byly v krásném stavu. Jako nové. Když přišly, dal jsem je do watchwinderu, abych věděl, jak jdou přesně. Za ten měsíc, co v něm byly a čekaly na nové sklíčko, udělaly odchylku necelou minutu a datum překlápělo. Takže chyba je evidentně u Hanáka. Koncem měsíce se mi prý ozvou a řeknou co a jak. Hodinář je teď nemocný a paní Hanáková má prý příští týden dovolenou. Tak uvidíme... Nicméně, k Hanákovi už nepůjdu, ani kdyby rozdával zadarmo nové Omegy Na dokladu o budoucí opravě máš přece uvedený, co je u hodinek špatný nebo co jde špatně. Že se nepřeklápí datum je evidentně jejich chyba ( taky si nedovedu představit, co s tím dělali) a musí to opravit zdarma. Jinak se Ti divím, že jsi to vydržel cca. 40 dnů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauce Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Kolegové, servisu u Hanáka se vyhýbat už z dálky! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Kolegové, servisu u Hanáka se vyhýbat už z dálky! Ono to jde občas jen velmi těžko, mají totiž jediný autorizovaný servis Hamilton. :/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobr Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 No tak to mě těšíte! Mám od Hanáka Omegy a chci si je nechat před uplynutím záruky prohlédnout (seřídit, atd.) . Teď se jenom klepu - vryp na pouzdře bych asi nedal! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauce Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 No tak to mě těšíte! Mám od Hanáka Omegy a chci si je nechat před uplynutím záruky prohlédnout (seřídit, atd.) . Teď se jenom klepu - vryp na pouzdře bych asi nedal! Být tebou, tak tohle bych určitě nedělal. Mám velmi špatnou zkušenost s Hamiltony v podobném případě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Teď se jenom klepu - vryp na pouzdře bych asi nedal! vyfotit ze všech stran - vzít si prášek na nervy a pak se hádat dokud jeden nepadne stresem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seamaster Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 ..no vryp na tahu zvladla p.Hanakova behem 5ti minut, kdy vytloukala pin z tahu. Nekolik seanci s vysokootackovou frezkou, vylesteni a nasledne navraceni satenoveho brouseneho povrchu diky brusnym archum od New Milis a prezka je jak nova. Takze se da rict, ze diky Hanakum, freze a 50 min myho casu je prezka hezci nez pred tim. No aspon jsem se zase neco naucil...a potvrdil si, ze zejmena uroven SLUZEB v tomto state je porad trosku bolava pata... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 20. února 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Můj právník si tam chtěl koupit Omegy, to jsem mu rozmluvil. Jakožto komerční právník má v Brně své kontakty, tak se poptal tu a onde na reference i od jiných bývalých zákazníků a když mi pak něco málo povykládal, zježily se mi vlasy hrůzou a říkal jsem si, že jsem dopadl ještě poměrně dobře, neb nezkurvili nic, co by Mechano nedokázal napravit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Celkově to na mě u Hanáka nepůsobí příliš dobře, je ale fakt, že mladej Hanák je docela slušnej obchodník a snaží se... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seamaster Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 NO tak obchodne jsou asi zdatni, o tom zadna, jenom ta nasledna pece o zakaznika jaxi pokulhava. To je jak by ti v servisu pri vymene kol skrabli metlu a pak ti rekli, ze uz to tam bylo....tak priste jdes jinam...v tomto pripade ale neni moc kam, bohugel.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Já už s nimi mám také svou zkušenost, víckrát mě tam neuvidí... viz. odkaz http://forum.chronomag.cz/index.php?s=&...ost&p=25547 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Uvidím za 14 dní, jak jsem s těmi Longines dopadl... Ale pobavila mě jedna věc - paní Hanáková mi sdělila, že si sami vedou statistiku oprav a následných reklamací a že prý je počet reklamovaných oprav v normě. Zajímalo by mě v jaké... Tohle je sice fórum gentlemanů, ale já moc gentleman nejsem, takže je pravděpodobné, ža budu za 14 dní velice sprostý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Tohle je sice fórum gentlemanů, ale já moc gentleman nejsem, takže je pravděpodobné, ža budu za 14 dní velice sprostý. Myslíš něco jako : kýho výra , zpropadeně , u všech všudy a tak ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PhoeniX Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Abych i já přispěl se svou trochou do mlýna, jednou jsem měnil kovový tah a když mi ho tam dávali místo pryže, nezapomněli se mi na pouzdru podepsat. Zjistil jsem to až doma. Na hodinky si dávám pozor, nevykonávám s nimi práce, kde by k jejich poškození mohlo dojít a oni to dojebou jen při výměně. Jsou začátečnící nebo co?!?!? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Myslíš něco jako : kýho výra , zpropadeně , u všech všudy a tak ? NiGa spíš tipuju na: božíčku, jéminkote a kudla! ...no vryp na tahu zvladla p.Hanakova behem 5ti minut, kdy vytloukala pin z tahu... Doma jsem několikrát měnil tah a řemen na hodinkách (cca 15x v životě) bez jakéhokoli tréningu nebo vysvětlení, ale ani jednou se mi nepodařilo vyrobit nikde jediný škrábaneček. Evidentně nejsem správný a špičkový hodinář. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Přidám svoji zkušenost se servisem Hanák v Brně. Někdy v březnu minulého roku jsem potřeboval na Omegách Speedmaster zkrátit tah. Při nákupu v CH se mi zdál dobrý, ale časem jsem se rozhodl pro využití služeb tohoto servisu. Je pravda, že po předložení garanční karty nechtěli za zkrácení zaplatit, ale za to mi osobně paní Hanáková vyrobila důlek na lunetě. Samozřejmě, že jsem se nedočkal žádné omluvy, naopak mi bylo tvrzeno, že jsem to tam měl. Na moji argumentaci, proč jsem na tuto kosmetickou vadu nebyl upozorněn při převzetí hodinek a naopak mám na zakázkovém listu napsáno "nové" , nebyl brán žádný ohled a byl jsem označen za kverulanta, který si vymýšlí a dělá potíže. Pochopil jsem, že se omluvy nedočkám a odešel jsem s tím, že do tohoto servisu se vícekrát nevrátím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 20. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2008 Přidám svoji zkušenost se servisem Hanák v Brně. Někdy v březnu minulého roku jsem potřeboval na Omegách Speedmaster zkrátit tah. Při nákupu v CH se mi zdál dobrý, ale časem jsem se rozhodl pro využití služeb tohoto servisu. Je pravda, že po předložení garanční karty nechtěli za zkrácení zaplatit, ale za to mi osobně paní Hanáková vyrobila důlek na lunetě. Samozřejmě, že jsem se nedočkal žádné omluvy, naopak mi bylo tvrzeno, že jsem to tam měl. Na moji argumentaci, proč jsem na tuto kosmetickou vadu nebyl upozorněn při převzetí hodinek a naopak mám na zakázkovém listu napsáno "nové" , nebyl brán žádný ohled a byl jsem označen za kverulanta, který si vymýšlí a dělá potíže. Pochopil jsem, že se omluvy nedočkám a odešel jsem s tím, že do tohoto servisu se vícekrát nevrátím. vítej do klubu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se