Přejít na obsah

Hodinářství Hanák, Brno


Foundryman

Doporučené příspěvky

Návštěvník YPO
Asi budu nosit jen quartzky a baterku si měnit sám.

Tím pádem bude nutnost návštěv (rádoby)servisů typu Hanák redukována na minimum a nebudu se muset rozčilovat a používat před ostatními zákazníky hrubá a vulgární slova.

Hanák je obdoba Dušáka ? ...... nemyslím službama,ale sortimentem a vzhledem .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 235
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Hanák je obdoba Dušáka ? ...... nemyslím službama,ale sortimentem a vzhledem .....

 

Brajtle má, pak ještě Omegu, Mido, Tissot, Rado, tuším Tagy, Certinu jsem tam také zahlédl...

Kdysi prodával i Primky.

 

Jestli má ještě něco, to nevím a už je mi to tak nějak i jedno.

Moje poslední návštěva Hanáka bude za cca. 14 dnů, až si půjdu vyzvednout ty nešťastné Longines Admiral.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tááák... Já tohle téma, bohužel, znovu otevřu :(

 

Na vintage Longines Admiral jsem si u Hanáka objednal nové sklíčko a těsnění.

Cena i s prací měla být do tisícovky, takže v pohodě.

Objednané díly přišly za cca. měsíc, takže paráda.

Potud je vše v pořádku...

 

Dnes jsem tam šel a po 15 minutách hledání mi hodinky donesla paní Hanáková se slovy, že nejsou v pořádku, že nepřeklápí datum. Vytočil jsem se na nejvyšší míru ze dvou důvodů:

1. Nechápu, proč mi nezavolali, abych zbytečně nejezdil (číslo na mě měli).

2. Jak mohou při výměně sklíčka (a těsnění kolem sklíčka) dojebat datumovku, tomu fakt nerozumím.

 

Podotýkám, že hodinky jsou z ebay, ale byly v krásném stavu. Jako nové.

Když přišly, dal jsem je do watchwinderu, abych věděl, jak jdou přesně. Za ten měsíc, co v něm byly a čekaly na nové sklíčko, udělaly odchylku necelou minutu a datum překlápělo.

Takže chyba je evidentně u Hanáka.

 

Koncem měsíce se mi prý ozvou a řeknou co a jak.

Hodinář je teď nemocný a paní Hanáková má prý příští týden dovolenou.

Tak uvidíme...

 

Nicméně, k Hanákovi už nepůjdu, ani kdyby rozdával zadarmo nové Omegy :(

 

Na dokladu o budoucí opravě máš přece uvedený, co je u hodinek špatný nebo co jde špatně. Že se nepřeklápí datum je evidentně jejich chyba ( taky si nedovedu představit, co s tím dělali) a musí to opravit zdarma.

 

Jinak se Ti divím, že jsi to vydržel cca. 40 dnů. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to mě těšíte! Mám od Hanáka Omegy a chci si je nechat před uplynutím záruky prohlédnout (seřídit, atd.) .

Teď se jenom klepu - vryp na pouzdře bych asi nedal!

Být tebou, tak tohle bych určitě nedělal. Mám velmi špatnou zkušenost s Hamiltony v podobném případě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..no vryp na tahu zvladla p.Hanakova behem 5ti minut, kdy vytloukala pin z tahu. Nekolik seanci s vysokootackovou frezkou, vylesteni a nasledne navraceni satenoveho brouseneho povrchu diky brusnym archum od New Milis a prezka je jak nova. Takze se da rict, ze diky Hanakum, freze a 50 min myho casu je prezka hezci nez pred tim. No aspon jsem se zase neco naucil...a potvrdil si, ze zejmena uroven SLUZEB v tomto state je porad trosku bolava pata...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj právník si tam chtěl koupit Omegy, to jsem mu rozmluvil. Jakožto komerční právník má v Brně své kontakty, tak se poptal tu a onde na reference i od jiných bývalých zákazníků a když mi pak něco málo povykládal, zježily se mi vlasy hrůzou a říkal jsem si, že jsem dopadl ještě poměrně dobře, neb nezkurvili nic, co by Mechano nedokázal napravit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidím za 14 dní, jak jsem s těmi Longines dopadl...

 

Ale pobavila mě jedna věc - paní Hanáková mi sdělila, že si sami vedou statistiku oprav a následných reklamací a že prý je počet reklamovaných oprav v normě. Zajímalo by mě v jaké...

 

Tohle je sice fórum gentlemanů, ale já moc gentleman nejsem, takže je pravděpodobné, ža budu za 14 dní velice sprostý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych i já přispěl se svou trochou do mlýna, jednou jsem měnil kovový tah a když mi ho tam dávali místo pryže, nezapomněli se mi na pouzdru podepsat. Zjistil jsem to až doma. Na hodinky si dávám pozor, nevykonávám s nimi práce, kde by k jejich poškození mohlo dojít a oni to dojebou jen při výměně. Jsou začátečnící nebo co?!?!?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslíš něco jako : kýho výra , zpropadeně , u všech všudy a tak ?

 

NiGa spíš tipuju na: božíčku, jéminkote a kudla!

 

 

...no vryp na tahu zvladla p.Hanakova behem 5ti minut, kdy vytloukala pin z tahu...

 

Doma jsem několikrát měnil tah a řemen na hodinkách (cca 15x v životě) bez jakéhokoli tréningu nebo vysvětlení, ale ani jednou se mi nepodařilo vyrobit nikde jediný škrábaneček. Evidentně nejsem správný a špičkový hodinář.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám svoji zkušenost se servisem Hanák v Brně. Někdy v březnu minulého roku jsem potřeboval na Omegách Speedmaster zkrátit tah. Při nákupu v CH se mi zdál dobrý, ale časem jsem se rozhodl pro využití služeb tohoto servisu. Je pravda, že po předložení garanční karty nechtěli za zkrácení zaplatit, ale za to mi osobně paní Hanáková vyrobila důlek na lunetě. Samozřejmě, že jsem se nedočkal žádné omluvy, naopak mi bylo tvrzeno, že jsem to tam měl. Na moji argumentaci, proč jsem na tuto kosmetickou vadu nebyl upozorněn při převzetí hodinek a naopak mám na zakázkovém listu napsáno "nové" , nebyl brán žádný ohled a byl jsem označen za kverulanta, který si vymýšlí a dělá potíže. Pochopil jsem, že se omluvy nedočkám a odešel jsem s tím, že do tohoto servisu se vícekrát nevrátím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám svoji zkušenost se servisem Hanák v Brně. Někdy v březnu minulého roku jsem potřeboval na Omegách Speedmaster zkrátit tah. Při nákupu v CH se mi zdál dobrý, ale časem jsem se rozhodl pro využití služeb tohoto servisu. Je pravda, že po předložení garanční karty nechtěli za zkrácení zaplatit, ale za to mi osobně paní Hanáková vyrobila důlek na lunetě. Samozřejmě, že jsem se nedočkal žádné omluvy, naopak mi bylo tvrzeno, že jsem to tam měl. Na moji argumentaci, proč jsem na tuto kosmetickou vadu nebyl upozorněn při převzetí hodinek a naopak mám na zakázkovém listu napsáno "nové" , nebyl brán žádný ohled a byl jsem označen za kverulanta, který si vymýšlí a dělá potíže. Pochopil jsem, že se omluvy nedočkám a odešel jsem s tím, že do tohoto servisu se vícekrát nevrátím.

 

:sad01_anim: vítej do klubu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...