-
Content Count
486 -
Joined
-
Last visited
-
Nevím, jestli bych si chtěl dobrovolně tímto způsobem opatřovat protilátky. Navíc je otázka na jak dlouho. Bohužel, to je možná otázkou i u vakcinace, ale co se týká imunity po prodělané té čínské viróze, tak manželčina kolegyně to měla někdy v polovině října a takový více méně běžný průběh (cca dva týdny horečky, ztáta chuti, slabost, ale údajně nějak moc nekašlala a silně dušná taky nebyla) a od poloviny ledna podruhé, má pozitivní test a naštěstí jenom velice mírné příznaky. Kámoška učitelka podobně, poprvé konec září, podruhé v lednu, ale naopak, lednový průběh byl údajně podstatně ho
-
Tvl, kde žiješ? Ano na našich silnicích je bordel, protože policie již nejmíň 25 let umí pouze číhat za bukem a měřit rychlost. Ale největší bordel, alespoň na trase Starý Hrozenkov (Trenčín) - Brno dělají bohužel slováci. Předjíždění před zatáčkou nebo v zatáčce, přes dvě čáry protisměrem v Buchlovákách apod.
-
Jo a jako myslíš si, že ten test, ochranné pomůcky a všechno další té nemocnici někdo dává zadarmo?
-
No nevím, ale já bych tady někoho jako je Kaczinsky tedy moc nechtěl
-
Když se dívám na toho zmocněnce pro očkování, tak mi vyvstává otázka kdy a kde. Obávám se, že Prymula se na to vykašlal proto, že to bude další nezvládnutý průšvih této skvělé vlády.
-
My jsme si i s maminou koupili letos na začátku února nové přilby Bollé i s těmi sklápěcími brýlemi, protože jsme měli v lednu pocit, že s těmi starými, otlučenými, děláme na svahu ostudu. No a na březnovou lyžovačku jsme již neodjeli, bo jsme se báli toho čínského svinstva.
-
Trpí ložisko spojky a při ne zcela vyšlápnutém pedálu spojky taky může docházet k prokluzování lamely spojky a to se děje i u automatu (přesněji u robotizované převodovky a u DSG, u měniče sice taky, ale tam ten prokluz nevadí, má za následek jenom ohřev oleje), kdy nesešlápneš pořádně brzdový pedál. Tam pak, když jenom lehce přibrzďuješ, tak spojka zabírá (prokluzuje).
-
Já najedu za rok cca 40 000 km, takže auto prodávám nejpozději po 5 letech. Žena, která jezdí jenom do práce a občas na nákupy, najede cca 18 000 km za rok. Takže s nájezdem 200 000 km by to muselo být auto prokazatelně od nepodnikající osoby. Pak je otázkou, kde a jak bylo servisované, jestli byl v převodovce měněný olej a v neposlední řadě je to záležitost motorizace a k ní příslušející převodovky a taky případného chiptuningu. Pokud se bude jednat o tu nejmenší DSG v provedení do 200 Nm kroutícího momentu, tak ta bude v tu dobu krátce před smrtí, nebo po ní.
-
Není automat jako automat. Pokud to bude planetová převodovka s hydrodynamickým měničem, tak při pravidelných výměnách oleje cca po 80 - 100 tisících km není problém najet půl milionu kilometrů a poskakování v kolonách, nebo parkování jí nedělá žádný problém. Samozřejmě při respektování takových maličkostí jako například když ještě couváš, tak tam nervat D, ale počkat, až se auto zastaví. U CVT je to podobné a dnešní převodovky již mají vychytané vytahování těch řetězů a vydírání přírub. Životnost bude nižší než u planetové převodovky s měničem, ale pořád delší, než životnost zbytku
-
Ale prd. Primula nastoupil 21. 9.. další 3 týdny se z epidemiologického hlediska nic nědělo, protože volby a Bureš (ev. Mára) si to nepřál. Kdyby nebyl Primula měkota, tak si v danou chvíli mohl bouchnout do stolu, protože musel vidět, kam se řítíme po předchozích Burešových vetech.
-
Průšvih je, že takhle to funguje již od konce léta. Především díky tomu tady máme ten aktuální počet nakažených.
-
Nekupoval jsi tu Mazdu jetou (stočenou)? Já měl šestky první generace dvě po sobě a obě najely hodně přes 300 tisíc km bez toho, že by se na nich, kromě běžného servisu, něco dělalo. A jako auto na operativní ježdění téměř každého z firmy, kdo měl řidičák, se nedá říct, že by byly nějak opečovávané. To jenom do těch cca 200 tisíc km, dokud jsem s nimi jezdil osobně, dostávaly pravidelný značkový servis. Ale pružiny, vůle v čepech, ramenech apod. to se nikdy neřešilo. Pokud si vzpomínám, tak jenom u jedné se muselo měnit ložisko v kole někde kolem těch 300 tisíc. A taky kůže na volantu a řadičc
-
OK, omlouvám se.
-
Hele, já si myslím, že jsou rodiče, kteří dítěti nedají hadr, ale 3 nebo 4 čisté, vyprané roušky a poučí ho, jak s nimi zacházet. Ono jsou profese, a nemyslím tím jenom zdravotnictví, kde tu roušku, čepici a celotělový oblek na sobě musí mít celou pracovní dobu (např. potravinářství) a kupodivu jsou lidé, co tam pracují a přežijí to. S podobným přístupem jako máš Ty a spousta dalších (včetně pitomce co vládne podle PR), jsme bohužel tam, kde jsme. Ještě cca týden až dva a na jipkách budou přemýšlet, kterého pacienta již mohou přemístit na normální lůžko, aby na jeho místo dali dalšího pot
-
Tak jo, ta nádrž je malá. A najde se víc věcí které nejsou podle mého gusta, ale zase dobře naladěný podvozek, 2,5 litru, atmosféra, relativně slušný krouťák 250 Nm, nakonec i těch myslím 196 koní (nebo kolik to má) to vyvažují. Taky automat je docela slušně naladěný a po přepnutí do režimu sport tomu autu nemám, na moje ježdění, co vytknout. Jistě, 250 Nm má i maminy oturbená 1,4, ale když s tím jedu, tak mi velice chybí okamžitá reakce na plyn. Šlapu na plyn a pořád nic a najednou se to zblázní a začne jet. Když mi to udělá v rychlé zatáčce a na mokru - no nic příjemného. Jestli jsi měl