Jump to content

bedan

Member_50
  • Content Count

    486
  • Joined

  • Last visited

About bedan

  • Rank
    Kandidát závislosti

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Recent Profile Visitors

6,391 profile views
  1. Nevím, jestli bych si chtěl dobrovolně tímto způsobem opatřovat protilátky. Navíc je otázka na jak dlouho. Bohužel, to je možná otázkou i u vakcinace, ale co se týká imunity po prodělané té čínské viróze, tak manželčina kolegyně to měla někdy v polovině října a takový více méně běžný průběh (cca dva týdny horečky, ztáta chuti, slabost, ale údajně nějak moc nekašlala a silně dušná taky nebyla) a od poloviny ledna podruhé, má pozitivní test a naštěstí jenom velice mírné příznaky. Kámoška učitelka podobně, poprvé konec září, podruhé v lednu, ale naopak, lednový průběh byl údajně podstatně ho
  2. Tvl, kde žiješ? Ano na našich silnicích je bordel, protože policie již nejmíň 25 let umí pouze číhat za bukem a měřit rychlost. Ale největší bordel, alespoň na trase Starý Hrozenkov (Trenčín) - Brno dělají bohužel slováci. Předjíždění před zatáčkou nebo v zatáčce, přes dvě čáry protisměrem v Buchlovákách apod.
  3. Jo a jako myslíš si, že ten test, ochranné pomůcky a všechno další té nemocnici někdo dává zadarmo?
  4. No nevím, ale já bych tady někoho jako je Kaczinsky tedy moc nechtěl
  5. Když se dívám na toho zmocněnce pro očkování, tak mi vyvstává otázka kdy a kde. Obávám se, že Prymula se na to vykašlal proto, že to bude další nezvládnutý průšvih této skvělé vlády.
  6. My jsme si i s maminou koupili letos na začátku února nové přilby Bollé i s těmi sklápěcími brýlemi, protože jsme měli v lednu pocit, že s těmi starými, otlučenými, děláme na svahu ostudu. No a na březnovou lyžovačku jsme již neodjeli, bo jsme se báli toho čínského svinstva.
  7. Trpí ložisko spojky a při ne zcela vyšlápnutém pedálu spojky taky může docházet k prokluzování lamely spojky a to se děje i u automatu (přesněji u robotizované převodovky a u DSG, u měniče sice taky, ale tam ten prokluz nevadí, má za následek jenom ohřev oleje), kdy nesešlápneš pořádně brzdový pedál. Tam pak, když jenom lehce přibrzďuješ, tak spojka zabírá (prokluzuje).
  8. Já najedu za rok cca 40 000 km, takže auto prodávám nejpozději po 5 letech. Žena, která jezdí jenom do práce a občas na nákupy, najede cca 18 000 km za rok. Takže s nájezdem 200 000 km by to muselo být auto prokazatelně od nepodnikající osoby. Pak je otázkou, kde a jak bylo servisované, jestli byl v převodovce měněný olej a v neposlední řadě je to záležitost motorizace a k ní příslušející převodovky a taky případného chiptuningu. Pokud se bude jednat o tu nejmenší DSG v provedení do 200 Nm kroutícího momentu, tak ta bude v tu dobu krátce před smrtí, nebo po ní.
  9. Není automat jako automat. Pokud to bude planetová převodovka s hydrodynamickým měničem, tak při pravidelných výměnách oleje cca po 80 - 100 tisících km není problém najet půl milionu kilometrů a poskakování v kolonách, nebo parkování jí nedělá žádný problém. Samozřejmě při respektování takových maličkostí jako například když ještě couváš, tak tam nervat D, ale počkat, až se auto zastaví. U CVT je to podobné a dnešní převodovky již mají vychytané vytahování těch řetězů a vydírání přírub. Životnost bude nižší než u planetové převodovky s měničem, ale pořád delší, než životnost zbytku
  10. Ale prd. Primula nastoupil 21. 9.. další 3 týdny se z epidemiologického hlediska nic nědělo, protože volby a Bureš (ev. Mára) si to nepřál. Kdyby nebyl Primula měkota, tak si v danou chvíli mohl bouchnout do stolu, protože musel vidět, kam se řítíme po předchozích Burešových vetech.
  11. Průšvih je, že takhle to funguje již od konce léta. Především díky tomu tady máme ten aktuální počet nakažených.
  12. Nekupoval jsi tu Mazdu jetou (stočenou)? Já měl šestky první generace dvě po sobě a obě najely hodně přes 300 tisíc km bez toho, že by se na nich, kromě běžného servisu, něco dělalo. A jako auto na operativní ježdění téměř každého z firmy, kdo měl řidičák, se nedá říct, že by byly nějak opečovávané. To jenom do těch cca 200 tisíc km, dokud jsem s nimi jezdil osobně, dostávaly pravidelný značkový servis. Ale pružiny, vůle v čepech, ramenech apod. to se nikdy neřešilo. Pokud si vzpomínám, tak jenom u jedné se muselo měnit ložisko v kole někde kolem těch 300 tisíc. A taky kůže na volantu a řadičc
  13. Hele, já si myslím, že jsou rodiče, kteří dítěti nedají hadr, ale 3 nebo 4 čisté, vyprané roušky a poučí ho, jak s nimi zacházet. Ono jsou profese, a nemyslím tím jenom zdravotnictví, kde tu roušku, čepici a celotělový oblek na sobě musí mít celou pracovní dobu (např. potravinářství) a kupodivu jsou lidé, co tam pracují a přežijí to. S podobným přístupem jako máš Ty a spousta dalších (včetně pitomce co vládne podle PR), jsme bohužel tam, kde jsme. Ještě cca týden až dva a na jipkách budou přemýšlet, kterého pacienta již mohou přemístit na normální lůžko, aby na jeho místo dali dalšího pot
  14. Tak jo, ta nádrž je malá. A najde se víc věcí které nejsou podle mého gusta, ale zase dobře naladěný podvozek, 2,5 litru, atmosféra, relativně slušný krouťák 250 Nm, nakonec i těch myslím 196 koní (nebo kolik to má) to vyvažují. Taky automat je docela slušně naladěný a po přepnutí do režimu sport tomu autu nemám, na moje ježdění, co vytknout. Jistě, 250 Nm má i maminy oturbená 1,4, ale když s tím jedu, tak mi velice chybí okamžitá reakce na plyn. Šlapu na plyn a pořád nic a najednou se to zblázní a začne jet. Když mi to udělá v rychlé zatáčce a na mokru - no nic příjemného. Jestli jsi měl
×
×
  • Create New...